Процедура закупки объявлена 19.05.2021 23:54. Дата последних изменений - 01.07.2021 18:28
Поточний ремонт асфальтобетонного покриття вулиці Олександрівська в м.Лубни Полтавської області -
| Идентификатор закупки | UA-2021-05-19-013345-b | |
| ID | 12dd749c34ad4535ad532d20f3b38abe |
Ожидаемая стоимость
412`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області | |
| Ожидаемая стоимость | 412`000.00 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 2`060.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Открытые торги | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
19.05.21
Период уточнений
до 01.06.21
Период обжалования
до 07.06.21
Прием предложений
до 11.06.21
Аукцион
11.06.21
Квалификация
с11.06.21
Предложения рассмотрены
с17.06.21
Завершен
01.07.21
24.05.2021, 14:33
Скасування вимоги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, після проведення аукціону учасник не має технічної можливості в електронній/публічній системі закупівель розмістити будь-які документи, крім обгрунтування аномально низької ціни (у випадку виявлення такої системою) або документів для виправлення невідповідностей (після публікації Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей). Відповідно учасник технічно не може виконати вимогу п. 1.8 розділу ІІІ Тендерної документації та надати через систему публічних закупівель уточнену цінову пропозицію. Прошу скасувати вимогу п. 1.8 розділу ІІІ Тендерної документації щодо подачі уточненої цінової пропозиції учасником переможцем аукціону
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.05.2021, 18:14)
Дякуємо за запитання. Дана вимога буде скасована шляхом внесення змін в документацію.
24.05.2021, 14:36
Аналогічні договори
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, прошу повыдомити, чи буде вважатися аналогічним договір на виконання робіт з капітального ремонту дороги за кодом ДК 021:2015 – 45230000-8 - будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.05.2021, 11:34)
За даним видом робіт договір буде вважатись аналогічним.
24.05.2021, 14:41
Порушення вимог Закону
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику. Згідно вимог п. 6.5 Розділу ІІІ Тендерної документації, Учасник повинен ознайомитись з кошторисною документацією по закупівлі, здійснити огляд об'єкту та у складі тендерної пропозиції надати Акт огляд об`єкту, підписаний представником Замовника. Якщо потенційному учаснику Закупівлі для формування цінової пропозиції по закупівлі достатньо інформації, наданої Замовником у Додатку 3 Тендерної документації щодо технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, навіщо такому учаснику обстежувати/оглядати об’єкт? Якщо по об’єкту будівництва у Замовника наявна кошторисна документація по закупівлі, то чому Замовник порушує принципи, закріплені в п. 1, 3, 4, 6 ч. 1 та ч. 3 ст. 5 Закону та не надає кошторисну документацію у складі Тендерної документації для ознайомлення з нею усіх потенційних учасників для забезпечення вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю? Прошу аргументувати необхідність огляду об’єкту та надання Акту огляд об`єкту з посиланням на норми чинного законодавства або виключити дану вимогу з Тендерної документації у випадку відсутності такого обґрунтування. Або надати можливість учаснику у складі пропозиції подати лист, про відсутність необхідності огляду об’єкту. Прошу у складі Тендерної документації надати Зазначену кошторисну документацію по закупівлі для забезпечення вимог ч. 3 ст. 5 Закону.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.05.2021, 18:22)
На Ваше звернення повідомляємо, що згідно норм Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник на власний розсуд самостійно встановлює вимоги у тендерній документації, виходячи із специфіки предмета закупівлі та з дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що визначені в статті 5 Закону. Відповідно до діючих будівельних норм та стандартів проведення обстеження об’єкту є одним із етапів проведення ремонтних робіт, що дозволяє Учаснику на місці визначитись із його технічними можливостями для виконання цих робіт, можливістю застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, наявністю в нього працівників достатньої кваліфікації, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію без зниження якості проведених робіт та зменшення якості використаних матеріалів.
Проведення обстеження об’єкту, ознайомлення з ситуацією на місцевості та складання відповідного акту ніяким чином не звужує коло можливих учасників закупівлі і не є дискримінаційною умовою. Замовник готовий максимально сприяти у проведенні обстеження об’єкту надання послуг, що сприятиме добросовісній конкуренції серед Учасників. Після проведення торгів та визначення переможця закупівлі факт обстеження об’єкту дає можливість Замовнику отримати послуги від переможця максимально ефективно, якісно і з дотриманням принципу пропорційності між якістю та вартістю наданих послуг. З огляду на зазначене вище тендерна документація по закупівлі була розроблена відповідно до норм діючого законодавства з урахуванням потреб Замовника, та не містить жодних дискримінаційних вимог до Учасників і тому не вбачаємо потреби вносити до неї зміни в частині проведення обстеження об’єкту.
Стосовно кошторисної документації по закупівлі повідомляємо, що даний вид закупівлі є поточним ремонтом тому наявний тільки дефектний акт, який розміщено в технічному завданні. Дякуємо за звернення.
Проведення обстеження об’єкту, ознайомлення з ситуацією на місцевості та складання відповідного акту ніяким чином не звужує коло можливих учасників закупівлі і не є дискримінаційною умовою. Замовник готовий максимально сприяти у проведенні обстеження об’єкту надання послуг, що сприятиме добросовісній конкуренції серед Учасників. Після проведення торгів та визначення переможця закупівлі факт обстеження об’єкту дає можливість Замовнику отримати послуги від переможця максимально ефективно, якісно і з дотриманням принципу пропорційності між якістю та вартістю наданих послуг. З огляду на зазначене вище тендерна документація по закупівлі була розроблена відповідно до норм діючого законодавства з урахуванням потреб Замовника, та не містить жодних дискримінаційних вимог до Учасників і тому не вбачаємо потреби вносити до неї зміни в частині проведення обстеження об’єкту.
Стосовно кошторисної документації по закупівлі повідомляємо, що даний вид закупівлі є поточним ремонтом тому наявний тільки дефектний акт, який розміщено в технічному завданні. Дякуємо за звернення.