Процедура закупки объявлена 17.05.2021 19:00. Дата последних изменений - 05.06.2021 17:30
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті: "Будівництво Головним управлінням Національної поліції у Львівській області адміністративного центру швидкого реагування поліції на вул. Стрийській (біля будинку №105) у м. Львові. Коригування" (ДСТУ Б.Д.1.1- 1:2013 “Правила визначення вартості будівництва” (ДК 021:2015: 71520000-9 «Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт»)) -
| Идентификатор закупки | UA-2021-05-17-002876-c | |
| ID | 056dbdddcdc5437f93f719ea795aa35a |
Ожидаемая стоимость
1`125`251.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Місцезнаходження замовника: пл. Генерала Григоренка, 3, м. Львів, 79007; код ЄДРПОУ 40108833; категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону; мова, якою повинні готуватись пропозиції – українська мова; розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається; математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Головне управління Національної поліції у Львівській області | |
| Ожидаемая стоимость | 1`125`251.00 Гривна (без НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 5`626.26 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка |
Закупка объявлена
17.05.21
Период уточнений
до 21.05.21
Прием предложений
до 28.05.21
Аукцион
31.05.21
Квалификация
с31.05.21
Предложения рассмотрены
с02.06.21
Закупка не состоялась
05.06.21
18.05.2021, 11:21
Уточнення вимоги
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, прошу надати уточнюючу відповідь стосовно вимог до учасника закупівлі. 1. В п.1 розділ 1 додатку 1 до тендерної документації вказано наступне: Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) не нижче СС2 (середні наслідки), не менше 2 -ох, за 2018-2020 роки, які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про виконання аналогічних договорів. Аналогічними договорами є договори (двосторонні або декілька сторонні), подібні за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт технічного нагляду роботами з капітального ремонту/ реконструкції/ реставрації/ будівництва. Надати документи, які підтверджують виконання договору в повному обсязі. Чибудуть вважатися аналогічними договори на здійснення технічного нагляду за роботами з капітального ремонту/ реконструкції/ реставрації/ будівництва стосовно соціальних об'єктів, адміністративних, виробничих, торгівельних, тощо? 2. В п.2 розділ 1 додатку 1 до тендерної документації вказано наступне: 2. Скановані з оригіналів копії листів-відгуків про співпрацю за договором від замовника, що вказані в таблиці А. Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Лист-відгук має бути адресовано Головному управлінню Національної поліції у Львівській області, та містити посилання на закупівлю UA-2021-05-17-002876-c?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2021, 12:44)
Добрий день! Шановний потенційний учаснику! Вимоги щодо підтвердження досвіду зазначено в Додатку 1 до Оголошення. Аналогічними договорами є договори (двосторонні або декілька сторонні), подібні за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт технічного нагляду роботами з капітального ремонту/ реконструкції/ реставрації/ будівництва. Замовниками за договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. Вимоги щодо відгуку теж містяться в даному Додатку 1 до Оголошення.
18.05.2021, 11:39
Кошторис в програмі АВК чи іншій
Общий вопрос о закупке
Прошу скасувати вимогу щодо кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК чи іншій програмі який взаємодіє з оштрисною програмою.
Технічний нагляд надає розрахунок у відповідності до кількості робочих днів при якому виконуються роботи. Даний розрахунок проводиться в програмі ексель чи ворд.
Технічний нагляд надає розрахунок у відповідності до кількості робочих днів при якому виконуються роботи. Даний розрахунок проводиться в програмі ексель чи ворд.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2021, 12:31)
Дякую за запитання. Ваша вимога буде взята до розгляду
18.05.2021, 14:05
Досвід роботи
Общий вопрос о закупке
Прошу Вас внести зміни щодо підтвердження досвіду роботи за 2018-2021 рік
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.05.2021, 15:20)
Добрий день, шановний учаснику, оскільки аналогічні договори мають бути виконанні повністю, тому з метою недискримінації учасників передбачено підтвердження досвіду за 2018-2020 рік.
19.05.2021, 16:39
Повне виконання робіт
Общий вопрос о закупке
Замовник вимагає "Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідка форми КБ-3)".Прошу дану вимогу скасувати щодо довідки КБ-3, так як повне виконання по обєкту є тільки введення будівлі в експлуатацію і отримання з Дабі сертифікат. Прошу прописати, щодо надання підтвердження з ДАБІ сетифікат готовності.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2021, 16:52)
Ваша пропозиція буде взята до розгляду
19.05.2021, 16:55
Неправомірна вимога
Общий вопрос о закупке
Відповідно п. 3 Таблиці А додатку № 1 Замовник вимагає Документи, що засвідчують факт виконання робіт повністю (довідка форми КБ-3)
Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293, при визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3).
Акти форми КБ-2в та КБ-3 є первинними документами бухгалтерського обліку що складаються при виконанні договору підрядником та затверджуються замовником, отже, розпорядниками такої інформації є підрядник та замовник.
Здійснення технічного нагляду здійснюється на підставі окремого договору між замовником будівництва та особою, що здійснює технічний нагляд.
При наданні таких послуг, особа, що здійснює технічний нагляд, лише проводить перевірку відповідної документації згідно з вимогами п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури затвердженого Постановою КМУ від 11.07.2007 р. № 903, та не має права вимагати від замовника чи підрядника передачі їй таких актів.
Виходячи з вищевикладеного, у особи, що здійснює технічний нагляд, відсутня можливість витребування вказаних актів та подальшого їх надання як документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям у складі своєї тендерної пропозиції.
Просимо внести зміти та прибрати вимогу щодо подання форм КБ-3 договору підрядних робіт оскільки дані документи, не відносяться до предмета закупівлі.
Відповідно до п. 1.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 затвердженого наказом Мінрегіону України від 05.07.13 р. № 293, при визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведені взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма № КБ-3).
Акти форми КБ-2в та КБ-3 є первинними документами бухгалтерського обліку що складаються при виконанні договору підрядником та затверджуються замовником, отже, розпорядниками такої інформації є підрядник та замовник.
Здійснення технічного нагляду здійснюється на підставі окремого договору між замовником будівництва та особою, що здійснює технічний нагляд.
При наданні таких послуг, особа, що здійснює технічний нагляд, лише проводить перевірку відповідної документації згідно з вимогами п. 5 Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури затвердженого Постановою КМУ від 11.07.2007 р. № 903, та не має права вимагати від замовника чи підрядника передачі їй таких актів.
Виходячи з вищевикладеного, у особи, що здійснює технічний нагляд, відсутня можливість витребування вказаних актів та подальшого їх надання як документів, що підтверджують відповідність установленим кваліфікаційним критеріям у складі своєї тендерної пропозиції.
Просимо внести зміти та прибрати вимогу щодо подання форм КБ-3 договору підрядних робіт оскільки дані документи, не відносяться до предмета закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован19.05.2021, 18:21)
З даного питання будуть внесені зміни
20.05.2021, 08:28
Проектні роботи і склад проектантів у компанії
Общий вопрос о закупке
Доброго дня.
Прошу надати інформацію. Навіщо включати в оголошення про технічний нагляд ще додатково і проектантів і проектанта кошторисника???. Технічний нагляд керується наказом КАБІНЕТу МІНІСТРІВ УКРАЇНИ. ПОСТАНОВА від 11 липня 2007 р. N 903. В даному наказі чітко прописані обовязки технічного нагляду. Якщо би Замовник захотів, він би не назвав закупівлю технічний нагляд, а назвав служба Замовника і прописав не ще посаду консультанта у компанії.
З вище перерахованого видно, що Замовник даним рішенням прописує умови конкурсу під одного "свого" виконавця і тим самим зменшує конкуренцію та конкурентну ціну за технічний нагляд.
Прошу надати інформацію. Навіщо включати в оголошення про технічний нагляд ще додатково і проектантів і проектанта кошторисника???. Технічний нагляд керується наказом КАБІНЕТу МІНІСТРІВ УКРАЇНИ. ПОСТАНОВА від 11 липня 2007 р. N 903. В даному наказі чітко прописані обовязки технічного нагляду. Якщо би Замовник захотів, він би не назвав закупівлю технічний нагляд, а назвав служба Замовника і прописав не ще посаду консультанта у компанії.
З вище перерахованого видно, що Замовник даним рішенням прописує умови конкурсу під одного "свого" виконавця і тим самим зменшує конкуренцію та конкурентну ціну за технічний нагляд.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.05.2021, 18:11)
Добрий день! Керуючись п.5 п.п.2 та п.п.7 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 та у зв’язку з відсутністю у штаті Головного управління Національної поліції у Львівській області посади інженера – проектувальника, інженера - проектувальника в частині кошторисної документації відповідно до п.8 та п.20 п.п.2 Технічного завдання функції контролю та обліку робіт у кошторисній частині покладаються Замовником на інженера технічного нагляду
21.05.2021, 09:23
Щодо працівників
Общий вопрос о закупке
Згідно п. 2.1. Розділу 2 оновленого Додатку 1 Замовник вимагає: Інформація про наявність працівників (основних спеціалістів інженерно-технічних працівників), які мають необхідні знання та досвід з виконання робіт (зразок наведено у таблиці «а») в кількості не менше, визначеної в даному Додатку, а саме:
- інженер з технічного нагляду – 1 особа.
- інженер - проектувальник - 1 особа;
- інженер - проектувальник в частині кошторисної документації – 1 особа;
Повідомляємо, що "інженер - проектувальник" (ще й за не визначеним напрямком) не має жодного відношення до надання послуг з технічного нагляду. До того ж, дана вимога є необгрунтованою.
Приберіть невідповідну вимогу.
- інженер з технічного нагляду – 1 особа.
- інженер - проектувальник - 1 особа;
- інженер - проектувальник в частині кошторисної документації – 1 особа;
Повідомляємо, що "інженер - проектувальник" (ще й за не визначеним напрямком) не має жодного відношення до надання послуг з технічного нагляду. До того ж, дана вимога є необгрунтованою.
Приберіть невідповідну вимогу.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован21.05.2021, 17:44)
До Оголошення будуть внесені зміни