Процедура закупки объявлена 28.04.2021 17:06. Дата последних изменений - 15.06.2021 12:02
Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об’єкті: «Будівництво багатофункціонального спортивного комплексу по вулиці Кизила Андрія, 12 у місті Умань, Черкаської області», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт -
| Идентификатор закупки | UA-2021-04-28-006092-a | |
| ID | 02fd6a6faafc444e84e6d8c729557c73 |
Ожидаемая стоимость
1`214`392.80 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Виконавець забезпечує якісне ведення технічного нагляду відповідно до вимог ДСТУ Б Д .1.1-1:2013, Закону України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про містобудівну діяльність», Порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкта архітектури, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.07.2007 № 903, зі змінами.
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради | |
| Ожидаемая стоимость | 1`214`392.80 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 12`143.93 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка |
Закупка объявлена
28.04.21
Период уточнений
до 06.05.21
Прием предложений
до 19.05.21
Квалификация
с19.05.21
Предложения рассмотрены
с26.05.21
Завершен
15.06.21
29.04.2021, 15:41
Щодо підтвердження наявності працівників
Общий вопрос о закупке
Згідно вимог пункту 14.1.2. частини 14 Оглошення, для підтвердження наявності працівниців надається витяг/виписку/скан-копію трудових книжок, або копію укладеного трудового договору з працівниками;
Повідомляємо, що дана вимога є некоректною та дискримінаційною, оскільки штатні працівники можуть працювати на підприємстві учасника за сумісництвом, що не суперечить чинному законодавству України.
В той же час, трудова книжка такого працівника знаходиться на первинному місці роботи, а для підтвердження наявності таких працівників може надаватись наказ на призначення та відповідне повідомлення до податкової про прийняття відповідного працівника.
Просимо внести відповідні зміни.
Повідомляємо, що дана вимога є некоректною та дискримінаційною, оскільки штатні працівники можуть працювати на підприємстві учасника за сумісництвом, що не суперечить чинному законодавству України.
В той же час, трудова книжка такого працівника знаходиться на первинному місці роботи, а для підтвердження наявності таких працівників може надаватись наказ на призначення та відповідне повідомлення до податкової про прийняття відповідного працівника.
Просимо внести відповідні зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.04.2021, 15:51)
Доброго дня! За результатами розгляду вашого запитання повідомляємо, що до оголошення про проведення спрощеної закупівлії будуть внесені відповідні зміни.
29.04.2021, 15:46
Дискримінаційні вимоги.
Общий вопрос о закупке
Згідно вимог пункту 14.1.2. частини 14 Оглошення встановлено наступну вимогу: "- досвід роботи у працівників провідним інженером технічного нагляду - не менше 1 року, та наявність кваліфікаційного сертифікату класу наслідків СС3 чи СС2 - не менше 1 року, в якості документального підтвердження надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату;"
В той же час даний об'єкт будівництва відносится до класу наслідків СС2, тому підтвердження наявності досвіду роботи у працівників провідним інженером технічного нагляду є не аргументованим та дискримінаційним.
В той же час, звертаємо увагу, що Замовник вимагає підтвердити наявність в штаті не менше трьох провідних інженерів технічного нагляду (Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця робіт(послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, щодо класу наслідків СС3 (значні наслідки) чи СС2 (середні наслідки), в якості документального підтвердження надати витяг/виписку/скан-копію трудових книжок, або копію укладеного трудового договору з працівниками, що є дискримінацією.
Роботи з технічного нагляду на об'єктах класу наслідків (відповідальності) СС2, також мають право здійснювати Інженери з технічного нагляду І категорії, а також Інженери з технічного нагляду які откримали кваліфікаційний сертифікат до 2016 року, за умови отримання Свідоцтва про підвищення кваліфікації.
Просимо внести відповідні зміни та прибрати дискримінаційні умови.
В той же час даний об'єкт будівництва відносится до класу наслідків СС2, тому підтвердження наявності досвіду роботи у працівників провідним інженером технічного нагляду є не аргументованим та дискримінаційним.
В той же час, звертаємо увагу, що Замовник вимагає підтвердити наявність в штаті не менше трьох провідних інженерів технічного нагляду (Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця робіт(послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, щодо класу наслідків СС3 (значні наслідки) чи СС2 (середні наслідки), в якості документального підтвердження надати витяг/виписку/скан-копію трудових книжок, або копію укладеного трудового договору з працівниками, що є дискримінацією.
Роботи з технічного нагляду на об'єктах класу наслідків (відповідальності) СС2, також мають право здійснювати Інженери з технічного нагляду І категорії, а також Інженери з технічного нагляду які откримали кваліфікаційний сертифікат до 2016 року, за умови отримання Свідоцтва про підвищення кваліфікації.
Просимо внести відповідні зміни та прибрати дискримінаційні умови.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован30.04.2021, 16:17)
Відповідно до ст. 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» громадяни, які одержали відповідний кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати лише ті види робіт (послуг), право виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом. За неналежне виконання саме таких робіт (послуг) вони несуть відповідальність, визначену законом.
Тому інженер технічного нагляду найнижчої кваліфікаційної категорії не може здійснювати технічний нагляд на об’єктах будівництва з класом наслідків СС2-СС3, для яких визначені окремі кваліфікаційні вимоги.
Такий висновок підтверджується також теорією і практикою правозастосування законодавства в частині співвідношення загальних і спеціальних норм, відповідно до якого спеціальні норми мають пріоритет по відношенню до загальних.
Так, як даний об’єкт будівництва, згідно технічних умов, має бути приєднаний до магістральних інженерних мереж, що класифікуються відповідно до класу наслідків СС3, то відповідно ці роботи має контролювати інженер з технічного нагляду відповідної класифікації та досвіду.
Тому інженер технічного нагляду найнижчої кваліфікаційної категорії не може здійснювати технічний нагляд на об’єктах будівництва з класом наслідків СС2-СС3, для яких визначені окремі кваліфікаційні вимоги.
Такий висновок підтверджується також теорією і практикою правозастосування законодавства в частині співвідношення загальних і спеціальних норм, відповідно до якого спеціальні норми мають пріоритет по відношенню до загальних.
Так, як даний об’єкт будівництва, згідно технічних умов, має бути приєднаний до магістральних інженерних мереж, що класифікуються відповідно до класу наслідків СС3, то відповідно ці роботи має контролювати інженер з технічного нагляду відповідної класифікації та досвіду.
30.04.2021, 16:39
Некоректна інформація
Общий вопрос о закупке
Замовник має внести відповідні зміни до документації щодо класу наслідків об'єкту.
Відповідно Документації об'єкт відноситься до класу наслідків СС2. Відповідно чого роботи по даному об'єкту мають право здійснювати Інженери технічного нагляну І категорії, які мають на це відповідне право.
В той же час Замовник у відповідях стверджує, що об'єкт відноситься до класу наслідків СС3.
Дані дії є неправомірними з боку Замовника.
Відповідно Документації об'єкт відноситься до класу наслідків СС2. Відповідно чого роботи по даному об'єкту мають право здійснювати Інженери технічного нагляну І категорії, які мають на це відповідне право.
В той же час Замовник у відповідях стверджує, що об'єкт відноситься до класу наслідків СС3.
Дані дії є неправомірними з боку Замовника.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.05.2021, 16:36)
Об'єкт відноситься до класу наслідків СС2.
30.04.2021, 16:44
Щодо провідного інженера
Общий вопрос о закупке
Відповідно до пп.14.1.2. частини 14 оголошення спрощеної закупівлі, Учасник повинен має підтвердити: «наявність в штаті не менше трьох провідних інженерів технічного нагляду (Кваліфікаційний сертифікат відповідального виконавця робіт(послуг), пов’язаних зі створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено кваліфікаційним сертифікатом, щодо класу наслідків СС3 (значні наслідки) чи СС2 (середні наслідки), в якості документального підтвердження надати витяг/виписку/скан-копію трудових книжок, або копію укладеного трудового договору з працівниками; - досвід роботи у працівників провідним інженером технічного нагляду - не менше 1 року, та наявність кваліфікаційного сертифікату класу наслідків СС3 чи СС2 - не менше 1 року, в якості документального підтвердження надати скан-копію кваліфікаційного сертифікату»
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифікату для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується (статус кваліфікаційних сертифікатів можна перевірити на офіційному сайті атестаційної архітектурно-будівельної комісії http://asdev.com.ua/itn/list.php).
Кваліфікаційні вимоги для інженерів технічного нагляду встановлені Зміною № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженою наказом Мінрегіону від 27.01.2014 р. № 26 (набрала чинності з 01.01.2016 р.) із змінами, внесеними до Довідника наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 і передбачають наявність кваліфікаційного сертифікату на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва певного класу наслідків (відповідальності). Законом України № 1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (набрав чинності 10.06.2017 р.) внесені зміни до у Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про основи містобудування» у частині зміни категорії складності об’єктів будівництва на клас наслідків.
Відповідно до статті 58 Конституції України Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів виконавчої влади.
Враховуючи зазначене, інженери технічного нагляду, які мають чинні кваліфікаційні сертифікати, отримані до набрання чинності зазначених змін у законодавстві, та підвищують кваліфікацію не рідше ніж один раз на п’ять років можуть здійснювати технічний нагляд на усіх об’єктах будівництва.
Враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання кваліфікаційного сертифікату провідного інженера технічного нагляду є дискримінаційною по відношенню до інженерів, які отримали сертифікати до 01.01.2016 року.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо доповнити пп.14.1.2. частини Оголошення наступним змістом: У разі отримання кваліфікаційного сертифікату до 01.01.2016 року (до вступу в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 № 26) надати кваліфікаційний сертифікат за категорією інженер технічного нагляду.
Відповідно до статті 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» строк дії кваліфікаційного сертифікату для осіб, які не мають перерви в роботі за фахом понад три роки та підвищують кваліфікацію відповідно до законодавства не рідше ніж один раз на п’ять років, не обмежується (статус кваліфікаційних сертифікатів можна перевірити на офіційному сайті атестаційної архітектурно-будівельної комісії http://asdev.com.ua/itn/list.php).
Кваліфікаційні вимоги для інженерів технічного нагляду встановлені Зміною № 8 до розділу 1 «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи» Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженою наказом Мінрегіону від 27.01.2014 р. № 26 (набрала чинності з 01.01.2016 р.) із змінами, внесеними до Довідника наказом Мінрегіону від 08.08.2017 р. № 192 і передбачають наявність кваліфікаційного сертифікату на виконання відповідних робіт щодо об’єктів будівництва певного класу наслідків (відповідальності). Законом України № 1817-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності» (набрав чинності 10.06.2017 р.) внесені зміни до у Закон України «Про регулювання містобудівної діяльності», Закон України «Про архітектурну діяльність», Закону України «Про основи містобудування» у частині зміни категорії складності об’єктів будівництва на клас наслідків.
Відповідно до статті 58 Конституції України Закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи. Це є однією з найважливіших гарантій правової стабільності та застосовується і щодо актів центральних органів виконавчої влади.
Враховуючи зазначене, інженери технічного нагляду, які мають чинні кваліфікаційні сертифікати, отримані до набрання чинності зазначених змін у законодавстві, та підвищують кваліфікацію не рідше ніж один раз на п’ять років можуть здійснювати технічний нагляд на усіх об’єктах будівництва.
Враховуючи вищенаведене, вимога щодо надання кваліфікаційного сертифікату провідного інженера технічного нагляду є дискримінаційною по відношенню до інженерів, які отримали сертифікати до 01.01.2016 року.
У зв’язку з наведеним, вимагаємо доповнити пп.14.1.2. частини Оголошення наступним змістом: У разі отримання кваліфікаційного сертифікату до 01.01.2016 року (до вступу в дію Зміни № 8 до розділу І «Керівники, професіонали, фахівці» Випуску 64 Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників, затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.01.2014 № 26) надати кваліфікаційний сертифікат за категорією інженер технічного нагляду.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован05.05.2021, 16:40)
Зміни внесені до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.