Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Дата создания мониторинга 07.06.2021 08:26. Дата последнего редактирования мониторинга 01.07.2021 10:56

Данные автоматических индикаторов риска

ID мониторинга UA-M-2021-06-07-000003  
ID daff150a75b3453fbe111bba24a5b704  

Планирование закупки и публикация информации о ее проведении. Расскрытие тендерных предложений, их рассмотрение и оценка. Заключение и исполнение договора о закупке (принятие решения об отмене торгов)

Мониторинг опубликован
07.06.21
Нарушения не выявлены

Выводы

Описание За результатами аналізу питання оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті встановлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови № 710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «УКРАГРОХІМПОСТАЧ». За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.  
Тип определенного нарушения , установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений),  
Обязательства по устранениют нарушения (нарушений) законодательства в сфере публичных закупок З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.  
Дата публикации 22.06.2021 08:13  
Информация о результатах мониторинга закупки в разрезе стадий проведения процедуры закупки Дата закінчення моніторингу: 18 червня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Інституту луб'яних культур Національної академії аграрних наук України (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 27.04.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Акцепт» (далі – ТОВ «Акцепт»), товариства з обмеженою відповідальністю «Тенфор» (далі – ТОВ «Тенфор»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАГРОХІМПОСТАЧ» (далі – ТОВ «УКРАГРОХІМПОСТАЧ»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.05.2021 № 21/05/01, від 21.05.2021 № 21/05/02, від 21.05.2021 № 21/05, повідомлення про намір укласти договір від 21.05.2021, договір від 01.06.2021 № 10, додаткову угоду від 01.06.2021 № 1, документи та пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.06.2021 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель за номером UA-2021-04-28-000946-a не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, чим порушено вимоги пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Моніторингом установлено, що Замовник у пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації установив три кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Проте, Замовник у тендерній документації не зазначив інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників таким критеріям, як: наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, чим порушив вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Також установлено, що Замовник у пункті 8 додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками торгів довідки довільної форми, в якій зазначається чи розповсюджується на Учасника дія Закону України «Про санкції» та Указу Президента України від 15.05.2017 № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», чим порушив вимоги частини п’ятої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, якими визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, оскільки інформація стосовно того, що учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції», перевіряється безпосередньо замовниками шляхом опрацювання рішення РНБО від 28.04.2017 (із змінами) «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 15.05.2017 №133/2017 та рішення РНБО від 14.05.2020 «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)», затвердженого Указом Президента України від 14.05.2020 №184/2020, які є наявними у публічному доступі. Крім того, за результатами моніторингу установлено, що Замовник у пункті 1.3 додатку 1 до тендерної документації визначив, що якщо учасник не є виробником продукції він має надати завірені належним чином копії документів, які підтверджують стосунки із виробником: сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, або лист виробника про представництво його інтересів учасником, або копію договору з виробником завірену, учасником торгів та виробником продукції. На виконання зазначеної вимоги учасником торгів ТОВ «УКРАГРОХІМПОСТАЧ» у складі тендерної пропозиції надано копію договору поставки від 13.05.2021 № П-21-85-Веб, укладеного з ПАТ «Лебединський насіннєвий завод» (файл «Копія договору з виробником.pdf») на придбання насіння кукурудзи ДКС3789 Acceleron Elite у кількості 200 мішків та ДКС4014 Acceleron Elite у кількості 115 мішків. При цьому, відповідно до документів, що містяться у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАГРОХІМПОСТАЧ», ПАТ «Лебединський насіннєвий завод» не є виробником насіння, яке пропонується учасником до постачання. Отже, зазначений договір не є договором з виробником. Відповідно до сертифікатів, що засвідчують посівні якості насіння від 03.12.2020 № 2960/2, від 22.02.2021 № 3421/17, від 22.01.2021 № 3251/1, наданих ТОВ «УКРАГРОХІМПОСТАЧ» для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі відповідно до вимог додатку 1 до тендерної документації Замовника, насіння, що пропонується Замовнику до постачання, належить ТОВ «МОНСАНТО НАСІННЯ», вироблено в Україні Насіннєвим заводом ТОВ «Монсанто Насіння» та в Угорщині. Інші документи, які б підтверджували стосунки із виробником відповідно до вимог тендерної документації Замовника (сертифікат дистриб’ютора, представника, дилера, або лист виробника про представництво його інтересів учасником) у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРАГРОХІМПОСТАЧ» також відсутні. Отже, учасник торгів ТОВ «УКРАГРОХІМПОСТАЧ», якого визначено переможцем торгів, не надав підтвердження стосунків із виробником насіння, на яке у складі тендерної пропозиції надано сертифікати, як того вимагав Замовник у додатку 1 до тендерної документації, що не відповідає вимогам пункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації Замовника. Таким чином, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРАГРОХІМПОСТАЧ» у зв'язку з невідповідністю його тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та уклав з ним договір від 01.06.2021 № 10 на суму 2 079 900,00 гривень. При цьому, ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої під час моніторингу спрацював автоматичний індикатор ризику (RISK-2-16), не підтверджено.  
Обнаружены нарушения (да/нет) ДА  
Дата создания 22.06.2021 08:13  
Документы    

Информация об устранении нарушения/отказа от устранения/причины не возможности устранения нарушения

Описание Договір розірвано  
Дата редактирования  
Дата создания 30.06.2021 18:08  
Документы    

Подтверждение факта исправления нарушения

Описание .  
Результат устранения нарушений  
Результат по каждому типу : Да; установлены нарушения законодательства в части рассмотрения и/или отклонения (не отклонения) заказчиком тендерной (тендерных) предложения (предложений): Да; : Да  
Дата создания 01.07.2021 10:55  
Документы    

РЕШЕНИЕ О ПРОВЕДЕНИИ МОНИТОРИНГА

Описание оснований для проведения мониторинга ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 04.06.2021 №249 Харків Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Людмила ДУБИНКА Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 04.06.2021 №249 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2021-04-28-000946-a 28.04.2021 Дані автоматичних індикаторів ризиків Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО  
Дата решения о начале мониторинга 04.06.2021 00:00  
Дата публикации 07.06.2021 11:23  
Дата создания 07.06.2021 11:23  
Документы    

УЧАСНИКИ МОНИТОРИНГА

Название организации Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127036  
Адрес компании Ukraine, Сумська, Суми  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.) 
+38 (0 54) 268-70-26
zakupivli_sumy_1@ukr.net 

Название организации Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.)  
Идентификатор закупки UA-EDR: 41127036  
Адрес компании Ukraine, Сумська, Суми  
Роль Співробітник Державної аудиторської служби України  
Контактное лицо Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.) 
+38 (0 99) 301-99-91
polinasinko@gmail.com 

Даты и сроки

Период мониторинга 07.06.2021 11:23 - 01.07.2021 00:00  
Дата публикации решения о результатах 22.06.2021 08:13 - 08.07.2021 00:00