Процедура закупки объявлена 15.04.2021 23:07. Дата последних изменений - 08.06.2021 21:30
Картриджі -
| Идентификатор закупки | UA-2021-04-15-003579-c | |
| ID | 15452b485d0d4b0b87e8ca0f8c0c53ae |
Ожидаемая стоимость
52`099.50 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі від 15.04.2021 1. Найменування замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Водопровідна, 1, місто Одеса, 65007 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 03328497 1.3. Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, що зазначені у пункті 4 частині першій статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII, в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019р. №114-IX. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку CPV за ДК 021:2015 – 30120000-6 (Картриджі) Номенклатура позиції предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): CPV за ДК 021:2015: 30125100-2 - Картриджі з тонером. 2.2. Конкретна назва предмета закупівлі: Картриджі. № Найменування [Номенклатура позиції предмета закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 30125100-2 - Картриджі з тонером] Одиниця виміру Кількість товару 1 Картридж до лазерного принтеру: HP 106А LJ-M107a/107r/107w/135a/135r/135w/137fnw шт. 10 2 Картридж до лазерного принтеру Canon 725 LBP-6000/6020/3010 шт 5 3 Картридж до лазерного принтера Samsung (MLT-D104S) ML-1660/1665/1667, SCX-3200/3205/SCX-3205W/XEV шт 3 4 Картридж до лазерного принтера Samsung SL-M2020/2020W/2070/2070W/2070FW шт 2 5 Картридж до лазерного принтера Canon SENSYS MF211/MF212w/MF216n/MF217w/MF226dn/MF229dw шт 4 6 Картридж до лазерного принтера HP LJ Pro M102/M130 шт 5 7 Картридж до лазерного принтера Canon LBP-3200, LB MF3110/3228/5630/5650/5730/5750/5770 шт 2 8 Картридж до лазерного принтера Xeros Phaser 3100 XL (V-L-X106R01378) шт 5 3. Технічні вимоги до предмета закупівлі Викладені в додатку №3 до Оголошення про спрощену закупівлю . 3.1.Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: 36 шт. 3.2.Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: за місцезнаходженням Замовника. 4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 4 (чотири) календарних дні з дня отримання заявки Замовника на електронну чи поштову адресу Постачальника чи в інший спосіб, обумовлений Сторонами. 5. Умови оплати: Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, протягом 180-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару. 6. Очікувана вартість предмета закупівлі: 52 099,50 коп. (п’ятдесят дві тисячі дев’яносто дев’ять 00 коп.) з ПДВ; 7. Період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів): до 21.04.2021 року. 8. Кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж п’ять робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель): до 07.05.2021. 9. Перелік критеріїв оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна. Питома вага критерію оцінки (ціна) – 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов’язково зазначає ціну з урахування ПДВ. 10.1. Методика оцінки пропозицій: Ранжування всіх поданих пропозицій здійснюється системою автоматично за ціною, формуючи рейтинги позиції учасників від найбільш економічно вигідної до найменш вигідної. Дана інформація автоматично оприлюднюються системою. Після оцінки пропозицій замовник розглядає пропозиції на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку розгляду пропозиції замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель. У разі відхилення пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої. 10. Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 1 000,00 грн. (одна тисяча гривень 00 коп). 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції Учасника. Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції). В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. В гарантії обов’язково повинні бути зазначені початковий та кінцевий термін її дії. 12. Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія. 12.1. Розмір забезпечення пропозицій учасників: 1 000,00 грн. (одна тисяча гривень 00 коп). 12.2. Умови Строк дії забезпечення пропозиції дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; — поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта ; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, яка є: додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 Код ЄДРПОУ: 03328497 !!! Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта. 13. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 1 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі: 1 %. 14. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. 14.1. Усі документи як завантаженні файли, окрім заповненої електронної форми з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), подаються у кольоровому сканованому вигляді у форматі PDF та повинні містити розбірливі зображення. Документи які подаються Учасником у складі пропозиції скануються з оригіналів або належно завірених копій (якщо надання копій вимагається ТД) документів в кольоровому вигляді. 15. У складі своєї пропозиції Учасник повинен надати: 15.1. Цінову пропозицію згідно Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 15.2. Заповнений проект Договору* (та специфікацію до Договору) (Додаток 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі); * не заповнюеться ціна та вартість 15.3. Інші вимоги до Учасника та інформація про спосіб документального підтвердження: №п/п критерії перелік документів 1 Загальні відомості про учасника 1.1. Оригінал або копія Статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, Учасник повинен надати довідку або опис де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності Статуту). 1.2. Копія Витягу з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, видану або сформовану не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про дану закупівлю. 1.3. Довідку/картку про присвоєння ідентифікаційного коду або у разі відсутності довідки/картки про присвоєння ідентифікаційного коду з релігійних переконань, надати сторінку паспорта з відповідною відміткою або лист-пояснення із зазначенням законодавчих підстав ненадання документу. та 1.4. паспорт (1-6 сторінки та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або паспорт (обидві сторони), якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або інший документ, передбачений статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Витяг отриманий учасником в електронній формі, повинен бути належним чином завірений. 1.5. Витяг з реєстру платників податку, або свідоцтво про реєстрацію платника податку, документи підтверджуючі статус платника податків (надати належним чином завірену копію). 1.6. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника (юридичної особи) процедури закупівлі та договору про закупівлю підтверджується одним із наступних документів: виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення, або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору. У разі якщо повноваження посадової особи або представника Учасника визначені довіреністю, Учасник подає у складі тендерної пропозиції документ(-и) на особу, яка надала (підписала) довіреність або доручення (виписку з протоколу засновників (загальних зборів) та/або протокол засновників (загальних зборів) або наказу про призначення. 1.7. Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у закупівлі. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. У разі наявності обмежень щодо підписання договору, необхідності додаткового погодження з вищестоящим органом (наприклад загальними зборами, власником) тощо, додатково необхідно надати документ про наявність в особи таких повноважень. 1.8. Пропозиції учасників вважаються дійсними протягом не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. На підтвердження даного пункту Учасник повинен надати гарантійний лист про це. 1.9. Фактом подання пропозиції учасник - фізична особа чи фізична особа-підприємець, яка є суб’єктом персональних даних, надає свою безумовну згоду суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю у закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI. В усіх інших випадках, фактом подання пропозиції учасник – юридична особа, що є розпорядником персональних даних, підтверджує наявність у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник спрощеної закупівлі, що подав пропозицію. 1.10. У разі, якщо під час виконання господарських(-ого) договорів(-у), укладених(-ого) між Замовником та Учасником, до останнього протягом 2017 - 2020 років було застосовано оперативно – господарські санкції відповідно до ст. 235 і 237 Господарського кодексу України та Договору, Замовник відхиляє пропозицію такого Учасника, відповідно до абзацу 1 пункту 13 статті 14 Закону – пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. За невиконання або неналежне виконання умов договору Замовник має право застосувати до Учасника такі оперативно-господарські санкції: - відмова від оплати за зобов'язанням, яке виконано неналежним чином або достроково виконано Учасником без згоди Замовника; - відмова Замовника від прийняття подальшого виконання зобов'язання, порушеного Учасником, або повернення в односторонньому порядку виконаного кредитором за зобов'язанням (списання з рахунка боржника в безакцептному порядку коштів, сплачених за неякісну продукцію тощо); - зміна порядку оплати продукції (робіт, послуг); - переведення платника на оплату після перевірки їх якості тощо; - відмова від встановлення на майбутнє господарських відносин зі стороною, яка порушує зобов'язання. Про застосування та вид оперативно - господарських санкцій Замовник повідомляє Учасника шляхом направлення рекомендованого листа з відповідним дублюванням на електронну адресу, зазначену у пропозиції Учасника. Учасник повинен підтвердити відсутність застосування санкцій між замовником і учасником щодо договірних правовідносин у минулому. Для підтвердження факту такої відсутності до складу своєї пропозиції учасник зобов’язаний надати лист – гарантію у довільній формі. 1.11. Відповідно до частини третьої статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг", а також Закону України "Про електронні довірчі послуги» та шляхом накладання на неї удосконаленого електроного підпису (УЕП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП). У разі, якщо учасник, згідно із законодавством або з технічних причин, не може підписати УЕП або КЕП пропозицію, то такий учасник надає лист – пояснення, в якому зазначає законодавчі або технічні причини не накладання на неї УЕП або КЕП. 1.12. Пропозиція учасника спрощеної закупівлі та усі документи, які передбачені вимогами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогами до предмета закупівлі складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі), які надаються Учасником у складі пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами оголошення та вимогами до предмета закупівлі та які учасник додатково надає на власний розсуд. 1.13. Електронні документи повинні бути завірені підписом уповноваженої особи учасника на підписання пропозиції. 1.14. На запропонований Учасником предмет закупівлі повинні застосовуватися заходи із захисту довкілля, передбачені законодавством України. Учасник повинен надати гарантійний лист про це. За результатами розгляду та оцінки пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом. 1.15. Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; або факту зазначення у пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів спрощеної закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. 1.16. За надання завідомо недостовірної інформації учасники та їх посадові особи несуть кримінальну відповідальність за підроблення документів відповідно до діючого Кримінального кодексу України. 1.17. В разі неможливості надання учасником будь-якого документа в складі пропозиції, через його відсутність в нього відповідно до вимог діючого законодавства, він повинен надати довідку в довільній формі про неможливість подання такого документу із зазначенням причин відсутності та посиланням на норми діючих нормативно-правових актів; 1.18. Учасник повинен підтвердити про відсутність/наявність (у випадку відсутності/наявності) наступної інформації, що стосується учасника закупівлі: 1.18.1. відомості про юридичну особу, яка є учасником спрощеної закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення; 1.18.2. службову (посадову) особу учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією; 1.18.3. суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів; 1.18.4. фізична особа, яка є учасником спрощеної закупівлі, була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 1.18.5. службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яка підписала пропозицію (або уповноважена на підписання договору), була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку; 1.18.6 учасник спрощеної закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура; 1.18.7. у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); 1.18.8. юридична особа, яка є учасником спрощеної закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); 1.18.9 учасник спрощеної закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"; 1.18.10. службова (посадова) особа учасника спрощеної закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення спрощеної закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми; 1.18.11 учасник спрощеної закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. 1.19. Учасник процедури закупівлі у складі своєї пропозиції надає гарантійний Лист щодо погодження з Істотними (основними) умовами договору та можливістю їх включення до договору про закупівлю у разі перемоги в спрощеній закупівлі. 1.20. У разі незгоди учасника з істотними умовами договору, а саме відсутності гарантійного листа щодо погодження з істотними (основними) умовами договору та відсутності проекту договору, пропозиція такого учасника відхиляється як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.21. Учасник повинен підтвердити довідкою в довільній формі, що пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору) не перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, не є правочином, щодо якого є заінтересованість та не потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору. У разі, якщо пропозиція (цінова пропозиція) даної закупівлі дорівнює та/або перевищує 50% вартості чистих активів підприємства станом на кінець попереднього кварталу, є правочином, щодо якого є заінтересованість та потребує надання згоди загальних зборів учасників підприємств на укладання договору Учасник повинен надати в складі пропозиції протокол – рішення щодо надання згоди загальними зборами товариства на укладання відповідного договору в рамках даної закупівлі (зі зазначенням її ідентифікатору). 1.22. Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю (у тому числі через не укладення договору з боку учасника) більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. 1.23. Замовник відміняє спрощену закупівлю в разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; 3) скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг. 1.24. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. 15.4. Перелік документів, які підтверджують кваліфікаційні критерії №п/п Критерії Спосіб підтвердження 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі. 1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору), що укладений у 2019/2020 році, що виконаний Учасником у повному обсязі. Аналогічним вважається договір з поставки аналогічних товарів . Довідка повинна містити інформацію про організації(-ю) – контрагентів(-та) (замовників), їх(його) адреси, контактного телефону, відповідальну особу, електронну адресу відповідальної особи за виконання договору, предмет договору, № та дату договору, суму та стан виконання договору, разом з копіями договорів, що вказані в довідці та скановані з оригіналів відгуки від контрагентів до кожної наданої копії договору, що видані Учаснику не раніше вересня 2020 року відповідно до копій договорів. 2. Відгуки повинні бути належно оформлені (на фірмовому бланку, з датою та реєстраційним номером), містити інформацію про предмет, №, дату, суму, кількість, якість наданих послуг, своєчасність їх надання, стан виконання договору наявність чи відсутність зауважень. 3. Досвід виконання договорів за цей період повинен бути виключно позитивним, тобто договори виконувалися своєчасно, надання послуг здійснювалося в повному обсязі та якісно, зауваження (претензії) щодо виконання договорів від контрагентів не надходили. 4. Документи, які підтверджують виконання зазначеного(-их) аналогічного(-их) договору(-ів) наданих у повному обсязі: (видаткові накладні, акти прийому-передачі) * В довідках не повинно бути накладень, редагувань та будь-яких замалювань. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена.. 15.5. Перелік документів, які надає Учасник-переможець не пізніше ніж 10 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір: 15.5.1. Протягом 1 робочого дня з дня проведення Аукціону. Учасник, пропозиція якого визнана найбільш економічно вигідною повинен надати на електрону адресу kpomet@ukr.net пропозицію за формою Додаток № 1, приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. 15.5.2 Банківське забезпечення виконання договору. 15.5.3. Довідка МВС. Додаток №1 до оголошення про спрощену закупівлю ФОРМА "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ" (форма, яка подається Учасником) Відомості про Учасника процедури закупівлі Повне найменування Учасника Вищий орган управління Керівництво (ПІБ, посада, контактні телефони) Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ (за наявності) Місцезнаходження Банківські реквізити Особа відповідальна здійснювати зв'язок з Замовником (ПІБ, посада, контактні телефони) Факс (за наявності) Електронна адреса (за наявності) Адреса власного веб-порталу (за наявності) Ми, __________________________________________(в цьому місці зазначається повне найменування юридичної особи/ПІБ фізичної особи - Учасника) надає свою пропозицію щодо участі у спрощеній закупівлі за предметом закупівлі: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку CPV за ДК 021:2015 – 30120000-6 (Картриджі) Номенклатура позиції предмета закупівлі за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): CPV за ДК 021:2015: 30125100-2 - Картриджі з тонером, (далі - Закупівля) відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі та технічні вимоги на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору за наступною ціною: № з/п Найменування предмета закупівлі Од. виміру Кількість Ціна за одиницю, грн. з ПДВ (або без ПДВ – якщо учасник не є платником ПДВ) Всього, грн. з ПДВ (або без ПДВ – якщо учасник не є платником ПДВ) Загальна вартість пропозиції, грн. з ПДВ (якщо учасник не є платником ПДВ поруч з ціною має бути зазначено: «без ПДВ») (цифрами та словами) 1. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. 2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом _________ календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. 3. Ми погоджуємося з умовами, що ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами. 4. Ми розуміємо та погоджуємося, що Ви можете відмінити закупівлю у разі наявності обставин для цього згідно із Законом. 5. Якщо нас визначено переможцем торгів, ми беремо на себе зобов’язання підписати договір із замовником не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю та не раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. 6. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в умовах оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою. ________________________________________________________ Додаток №2 до оголошення про спрощену закупівлю Проект договору ДОГОВІР № С - ВМТЗ-П/2021/______ про закупівлю м. Одеса «____» ______________ 2021 р. КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОДЕСМІСЬКЕЛЕКТРОТРАНС», що є платником податку на прибуток на загальних підставах, (надалі – Замовник), в особі в.о. директора Колесниченко Наталії Володимирівни, яка діє на підставі Статуту, з однієї сторони, та ____________________________________________________, що є платником ______________________, (надалі – Постачальник), в особі ___________________________, який(-а) діє на підставі Статуту, з другої сторони, в подальшому разом іменуються – Сторони, а окремо – Сторона, уклали цей Договір про закупівлю (надалі – Договір) про таке: 1. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ 1.1. В порядку та на умовах, визначених цим Договором Постачальник зобов’язується передати у власність (поставити) Замовнику товар, загальна кількість, номенклатура, одиниця виміру, ціна за одну одиницю виміру та загальна вартість якого визначені у Специфікації (Додаток №1 до Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору), а Замовник прийняти та оплатити його на умовах цього Договору (надалі – Товар). 1.2. Під Товаром, що є предметом поставки розуміється: Картриджі. 1.2.1. Предмет закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку. 1.2.2. Номенклатура позиції предмета закупівлі за кодом CPV ДК 021:2015: 30125100-2 - Картриджі з тонером. 1.2.3. ID:_________________________________. 1.3. Товар повинен відповідати Технічним вимогам відповідно до Додатку №2 до Договору, що є невід’ємною частиною цього Договору. 2. КІЛЬКІСТЬ І ЯКІСТЬ ТОВАРУ 2.1. Кількість Товару підтверджується видатковими накладними. 2.2. Гарантія на Товар визначається відповідними стандартами та правилами для Товарів даного виду. Постачальник гарантує, що поставлений Товар є новим, якісним, в необхідних випадках сертифікований, відповідає технічним та іншим стандартам, умовам та вимогам, що пред’являються до Товару даного виду та умовами цього Договору. 2.3. У разі виявлення невідповідності кількості та/або якості (недоліків, дефектів) Товару (п. 2.1, 2.2 Договору) Замовник негайно повідомляє про це Постачальника вимогою в письмовій формі зі складанням акту про виявлення недоліків, дефектів. 2.4. При виявленні в процесі використання Товару недоліків (прихованих недоліків та дефектів) Товару щодо вимог за пунктом 2.2. Договору, представниками Сторін складаються відповідні акти про виявлення недоліків, дефектів. Для цього, уповнова
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | КП "Одесміськелектротранс" | |
| Ожидаемая стоимость | 52`099.50 Гривна (с НДС) | |
| Минимальный шаг снижения цены | 521.00 Гривна | |
| Общий размер обеспечения тендерных предложений | 1`000.00 Гривна | |
| Процедура закупки | Упращенные/Допороговые закупки | |
| Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
| Метод избрания процедуры закупки | Упрощенная закупка |
Закупка объявлена
15.04.21
Период уточнений
до 21.04.21
Прием предложений
до 07.05.21
Аукцион
11.05.21
Квалификация
с11.05.21
Предложения рассмотрены
с18.05.21
Завершен
08.06.21