Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.04.2021 18:26. Дата последних изменений - 24.05.2021 10:37

послуги з технічного обслуговування басейнів "Зорі та сузір'я" Київського Палацу дітей та юнацтва за адресою: вул. Івана Мазепи, 13 в м. Києві (Класифікатор за ДК 021-2015 (CPV):50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів) -

Идентификатор закупки UA-2021-04-13-007689-b  
ID acf8d737f57c463db8e9dd128b11e1f7  
Ожидаемая стоимость
300`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; детальний опис послуг – згідно додатку 2 до тендерної документації. Застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100% ) Назва кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі, та код визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурних позицій предмета закупівлі: ДК 021:2015(CPV):50510000-3 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів: ревізія кабельних підключень та з'єднань, обслуговування електричних шаф, частотних перетворювачів, шаф автоматизації, шаф управління свтлодіодним освітленням, модулів управління, контролеру управління роботою басейну, ревізія роботи насосних агрегатів ; розконсервування обладнання після зимового періоду (монтаж світильників та кронштейнів; тестування та налаштування синхронності роботи модулів управління насосами, модулів управління світлодіодного освітлення, модулів управління системи автоматичного підживлення водою, модулів управління звукового супроводження; ревізія муфтових та фланцевих з'єднань на трубопроводах; розконсервування обладнання і трубопроводів після зимового періоду (наповнення водою, зняття заглушок, монтаж форсунок; пробні пуски фонтану та звукового супроводження; чистка фільтрів (ревізія технологічного обладнання); консервування обладнання на зимовий період (демонтаж світильників та кронштейнів); консервування обладнання і трубопроводів на зимовий період(злив води, демонтаж форсунок, встановлення заглушок), поточний ремонт мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Київський Палац дітей та юнацтва  
Ожидаемая стоимость 300`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 2`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
13.04.21
Период уточнений
до 26.04.21
Период обжалования
до 02.05.21
Прием предложений
до 06.05.21
Аукцион
07.05.21
Квалификация
с07.05.21
Предложения рассмотрены
с13.05.21
Завершен
24.05.21
15.04.2021, 10:20
Кваліфікаційні критерії.
Общий вопрос о закупке
Пунктом 3 Замовник зазначив: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору, шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією, при цьому предметом такого договору повинно бути надання послуг з технічного обслуговування басейну з світло-музичним фонтаном (або фонтанами). У випадку, якщо учасник має досвід виконання аналогічного договору, що укладений із суб’єктом який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), такий учасник повинен надати визначене цією документацією документальне підтвердження щодо виконання аналогічного договору, укладеного з таким замовником. Відсутність досвіду виконання аналогічного договору, що укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, що за своїм статусом не є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), (з наданням відповідного документального підтвердження виконання такого договору, що визначене згідно цієї документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.

В розумінні викладеного, вимагається ТД для пдітвердження досвіду виконання робіт стосовно предмету закупівлі саме із Змовником "Київський Палац дітей та юнацтва"?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован15.04.2021, 10:49)
п. п. 3 п. 2 ч. 2 тендерної документації містить чітку вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (договорів), а саме "учасник повинен підтвердити досвід повного виконання не менше ніж одного аналогічного договору, шляхом подання відповідних підтверджуючих документів, що визначені цією документацією, при цьому предметом такого договору повинно бути надання послуг з технічного обслуговування басейну з світло-музичним фонтаном (або фонтанами). У випадку, якщо учасник має досвід виконання аналогічного договору, що укладений із суб’єктом який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), такий учасник повинен надати визначене цією документацією документальне підтвердження щодо виконання аналогічного договору, укладеного з таким замовником. Відсутність досвіду виконання аналогічного договору, що укладений із суб’єктом, який є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), та за умови наявності досвіду виконання аналогічного договору, укладеного із суб’єктом, що за своїм статусом не є замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само який є замовником в розумінні п. 9 ч. 1 ст. 1 Закону в період дії до 19.04.2020р.), (з наданням відповідного документального підтвердження виконання такого договору, що визначене згідно цієї документації) не є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника"
15.04.2021, 11:01
Кваліфікаційні критерії.
Общий вопрос о закупке
Дуже дякуємо , що ви відправили цитату із тексту тендерної документації.
Просимо надати відповідь, чи учасник може надавати договір про досвід аналогічних послуг із іншими Замовниками ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.04.2021, 11:13)
Згідно п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020р.) замовники - суб’єкти, визначені згідно із статтею 2 вказаного Закону, які здійснюють закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до вказаного Закону.
Згідно ч. 1 ст. 2 Закону до замовників, які здійснюють закупівлі відповідно до вказаного Закону, належать:
1) органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад;
2) Пенсійний фонд України, цільові страхові фонди зі страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, медичного страхування та страхування на випадок безробіття (далі - органи соціального страхування);
3) юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;
органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі управління юридичної особи;
у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків;
4) юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання, визначених частиною другою цієї статті, та відповідають хоча б одній з таких ознак:
органам державної влади, органам влади Автономної Республіки Крим, органам місцевого самоврядування або іншим замовникам належить частка у статутному капіталі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання в розмірі більше ніж 50 відсотків або такі органи чи інші замовники володіють більшістю голосів у вищому органі юридичної особи та/або суб’єкта господарювання чи правом призначати більше половини складу виконавчого органу або наглядової ради юридичної особи та/або суб’єкта господарювання;
наявність спеціальних або ексклюзивних прав - прав, наданих у межах повноважень органом державної влади або органом місцевого самоврядування на підставі будь-якого нормативно-правового акта та/або акта індивідуальної дії, що обмежують провадження діяльності у сферах, визначених цим Законом, однією чи кількома особами, що істотно впливає на здатність інших осіб провадити діяльність у зазначених сферах. Не вважаються спеціальними або ексклюзивними права, що надані за результатами конкурсів (тендерів, процедур закупівель), інформація про проведення яких разом з критеріями відбору попередньо оприлюднювалася та була наявна у публічному доступі, можливість участі у таких конкурсах (тендерах, процедурах закупівель) не була обмежена та якщо надання таких прав здійснювалося на основі об’єктивних критеріїв.
Таким чином, з урахуванням положень тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції аналогічний договір, що може бути укладений із будь-яким суб’єктом, який згідно визначень Закону (в період дії з 19.04.2020р., або так само в період дії до 19.04.2020р.) є «замовником», який відповідно здійснює закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону. В той же час, тендерна документація не містить вимог щодо надання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, що укладені виключно із замовником даних відкритих торгів – Київським Палацом дітей та юнацтва.