Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 13.04.2021 13:43. Дата последних изменений - 12.05.2021 15:07

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Столик інструментальний 12 шт. (НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів); Шафа медична 4 шт. (НК 024:2019: 10535 — Медична шафа); Крісло для забору крові з 2-підлокітниками 1 шт. (НК 024:2019: 38448 - Крісло для загального огляду / терапевтичних процедур, механічне); Стілець медичний 3 шт. (НК 024:2019: 34833 - Стілець загального призначення); Опромінювач бактерицидний (кварцовий) 6 шт. (код НК 024:2019: 35150 Лампа ультрафіолетова герміцидна); Тумба підкатна 2 шт. (НК 024:2019:15900 – Меблі для палати пацієнта). -

Идентификатор закупки UA-2021-04-13-004007-c  
ID 3eef6ea3906946ae874580bbca5ce5d6  
Ожидаемая стоимость
135`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Запорізький регіональний протипухлинний центр" Запорізької обласної ради  
Ожидаемая стоимость 135`000.00 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 1`350.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
13.04.21
Период уточнений
до 20.04.21
Период обжалования
до 26.04.21
Прием предложений
до 30.04.21
Аукцион
30.04.21
Квалификация
с30.04.21
Предложения рассмотрены
с30.04.21
Завершен
12.05.21
14.04.2021, 08:52
Аналоги
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, надайте будь ласка чітку відповідь, чи вірно ми розуміємо вираз "У випадку наявності посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, джерело походження або виробника, слід читати поряд з таким посиланням вираз «або еквівалент» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».", тобто у разі надання нами аналогічної продукціїї з різницею у розмірах 1-2 см, та такою що має відповідні документи згідно постанови КМУ № 753 про відповідність технічному регламенту щодо медичних виробів, ви приймете до розгляду та у разі відповідності виробів медичному призначенню визнаєте переможцем учасника ? Чи будете чіплятись до кожного міліметру габаритних розмірів, не такої назви краска, навіть якщо характеристики її ідентичні , та будете дискваліфіковувати за неспівпадання назв, навіть якщо це ідентичний товар, що має аналогічну назву , типу "Крісло для забору крові" - а буде крісло сорбційне, що є абсолютно ідентичним товаром ? Надайте чітку відповідь, щоб розуміти, надавати пропозиції, чи ви вже знаєте можливого переможця та не будемо витрачати кошти та час на участь. Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован14.04.2021, 13:50)
Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. В Законі чітко прописано, що вказувати "або еквівалент". Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у Додатку 3 « Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначено наступне: «У випадку наявності посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, джерело походження або виробника, слід читати поряд з таким посиланням вираз «або еквівалент» відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Це означає: що у випадку, якщо технічна частина цієї тендерної документації (інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, учасникам процедури закупівлі слід мати на увазі, що окрім приведеного, у своїх пропозиціях Законом не забороняється пропонувати відповідні еквіваленти. Тобто у випадку наявності посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип обладнання, що є частиною предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати поряд з таким посиланням виразу "або еквівалент" відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі». У разі, якщо учасник пропонуватиме еквівалент товару згідно технічних вимог, то у складі пропозиції обов’язково подається порівняльна характеристика у довільній формі на відповідність даним технічним вимогам». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Дякую за увагу.