Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Медичні матеріали (скальпеля та леза, шпателя, набори, скарифікатори та ємкості, кисневі маски, катетери, калоприймачі та сечоприймачі та інші медичні матеріали), код 33140000-3 - Медичні матеріали за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 02000300  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня №4" Сумської міської ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 02000300  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 326`962.37 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 33140000-3 - Медичні матеріали  
Год
?:1 January 2025 - ?:31 December 2025
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Май, 2025  
Тип процедуры Запрос цены предложения  

?:plan rationale

15.05.2025 14:48
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Для забезпечення надання медичних послуг хворим згідно вимог НСЗУ, Замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки він за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідатиме вимогам та потребам замовника. Тому для дотримання принципів Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами), з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», замовником було прийнято рішення провести закупівлю саме даного товару. Ідентифікатор закупівлі № UA-2025-05-15-008748-a Джерело фінансування : власні кошти від господарської діяльності (кошти НСЗУ та кошти спеціального рахунку) Очікувана вартість предмета закупівлі: 326 962,37 грн. з ПДВ. З них за рахунок коштів НСЗУ – 218 598,70 грн. та за рахунок коштів від надання платних послуг – 108 363,67грн. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена через пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну, до якої відноситься в тому числі: інформація про ціни товарів та послуг, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro", на аналогічних торгівельних електронних майданчиках та отриманих комерційних пропозицій. Місце поставки (передачі) Товару: м. Суми вул. Металургів,38. Строк поставки товару: протягом 2025 року згідно поданих заявок з урахуванням необхідності ритмічного та безперебійного постачання товарів. Розрахунки за поставлений товар здійснюються в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти календарних днів.
 

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Собственный бюджет (средства от хозяйственной деятельности предприятия)  
Описание кошти НСЗУ  
Сумма 218598.70 Гривна  
Тип источника финансирования Собственный бюджет (средства от хозяйственной деятельности предприятия)  
Описание кошти від надання платних послуг  
Сумма 108363.67 Гривна  

Добавленные документы

  Перелік медичних матеріалів з відповідним кодом НК.docx  
  sign.p7s  
  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID ef9dda53ed3a4de5934f6fa475de048b  
Идентификатор плана UA-P-2025-05-15-010562-a  
Идентификатор закупки UA-2025-05-15-008748-a  
Дата последнего обновления 15.05.2025 14:48