Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Послуги з заправки і відновлення картриджів, технічного обслуговування і поточного ремонту офісної техніки.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 26136949  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 26136949  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 370`000.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки  
Код КЕКВ 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)  
Год
?:1 January 2025 - ?:31 December 2025
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Март, 2025  
Тип процедуры Открытые торги с особенностями  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Другое  
Описание Кошти НСЗУ  
Сумма 370000.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID bb4715d9140b48b5af6c495951941cb4  
Идентификатор плана UA-P-2025-03-21-011347-a  
Идентификатор закупки UA-2025-03-21-009580-a  
Дата последнего обновления 21.03.2025 14:46