Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Бланки (код ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки; номенклатурні позиції предмету закупівлі: бланк лікарського свідоцтва про смерть, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри; бланк аналізу крові клінічний, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри; бланк аналіз сечі загальний, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри; бланк аналіз крові на глюкозу, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри; бланк рецепт (Ф1), код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри; бланк заключення флюрографічного дослідження, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри)

Закупівля без використання електронної системи закупівель здійснюється відповідно до п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 3 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої та сьомої статті 3 Закону.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 25502352  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 25502352  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 7`190.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 22820000-4 - Бланки  
Код КЕКВ 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)  
Год
2024
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Март, 2024  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

Спецификация плана

Конкретное название предмета закупки Бланк лікарського свідоцтва про смерть, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 1000 штуки  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2024  
Конкретное название предмета закупки Бланк аналізу крові клінічний, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 20000 штуки  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2024  
Конкретное название предмета закупки Бланк аналіз сечі загальний, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 17000 штуки  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2024  
Конкретное название предмета закупки Бланк аналіз крові на глюкозу, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 8000 штуки  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2024  
Конкретное название предмета закупки Бланк рецепт (Ф1), код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 3000 штуки  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2024  
Конкретное название предмета закупки Бланк заключення флюрографічного дослідження, код ДК 021:2015: 22822200-0 - Розрізні формуляри  
ДК 021:2015 22820000-4 - Бланки  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 3000 штуки  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2024  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Государственный бюджет Украины  
Описание За рахунок коштів НСЗУ.  
Сумма 7190.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID 15c62511584d4fd7a7dd29276c9f578d  
Идентификатор плана UA-P-2024-03-11-004040-a  
Идентификатор закупки UA-2024-03-11-003322-a  
Дата последнего обновления 11.03.2024 11:19