Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Програмне забезпечення Office Home and Business 2021 Win AllLng PKL T5D-03484 (код ДК 021:2015: 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів; номенклатурна позиція предмету закупівлі: програмне забезпечення Office Home and Business 2021 Win AllLng PKL T5D-03484, код ДК 021:2015: 48317000-3 - Пакети програмного забезпечення для редагування текстів)

Закупівля без використання електронної системи закупівель здійснюється відповідно до п. 11 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», ч. 3 ст. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням принципів здійснення публічних закупівель. Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3 М. ВІННИЦІ". Місцезнаходження: Україна, 21029, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 96. Категорія: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частині 1 статті 2 Закону – юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі») та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності такої ознак: юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів. Вид закупівлі: договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, у разі здійснення закупівлі відповідно до частин третьої та сьомої статті 3 Закону.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 25502352  
Объявлен тендер

ЗАКАЗЧИК (Публикует план)

Наименование заказчика Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №3 м.Вінниці"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 25502352  

Спецификация закупки

Ожидаемая стоимость 92`000.00 Гривна  
Код ДК 021-2015 (CPV) 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів  
Код КЕКВ 2610 - Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)  
Год
2023
 
Прибилизительное начало проведения процедуры Ноябрь, 2023  
Тип процедуры Закупка без использования электронной системы  

Спецификация плана

Конкретное название предмета закупки Програмне забезпечення Office Home and Business 2021 Win AllLng PKL T5D-03484  
ДК 021:2015 48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів  
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг: 7 штуки  
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг 31.12.2023  

ИСТОЧНИК ФИНАНСИРОВАНИЯ

Тип источника финансирования Государственный бюджет Украины  
Описание Кошти НСЗУ.  
Сумма 92000.00 Гривна  

Добавленные документы

  sign.p7s  

Тендер в ЦБД

ID f948034fc4a74973aa8a0cbf8fcc4126  
Идентификатор плана UA-P-2023-11-27-004814-c  
Идентификатор закупки UA-2023-11-27-013528-a  
Дата последнего обновления 27.11.2023 16:02