Договор опубликован 06.08.2021 16:19. Дата последних изменений: 17.08.2021 11:41
ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (послуги з прибирання покрівлі від будівельного сміття після пожежі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сержанта Медвєдєва,7) -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2021-08-06-002447-b-b1 | |
| ID | afa231dcbc024b7192a1cfc4bbb22c87 |
Сумма договора
98`979.84 Гривна
У зв’язку з тим, що у м. Запоріжжя виникли особливі економічні обставини, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайної ситуації техногенного характеру. У відповідності до ЗУ «Про правовий режим надзвичайного стану» та Національного класифікатора ДК 019:2010 «Класифікатор надзвичайних ситуацій», зокрема п.3.1 НС- це порушення нормальних умов життя та діяльності людей на окремій території чи об'єкті на ній або на водному об'єкті, спричинене аварією, катастрофою, стихійним лихом чи іншою небезпечною подією, зокрема епідемією, епізоотією, епіфітотією, пожежею, що призвело (може призвести) до виникнення великої кількості постраждалих, загрози життю та здоров'ю людей, їх загибелі, значних матеріальних утрат, а також до неможливості проживання населення на території чи об'єкті, ведення там господарської діяльності (код ДК 019:2010 10210|НС унаслідок пожеж, вибухів у будівлях і спорудах). Надзвичайна ситуація, а саме пожежа, що виникла у житловому будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва міста Запоріжжі знаходиться в край аварійному стані, непридатна до житла умови мешканців всього багатоквартирного житлового будинку, які евакуйовані зі своїх квартир в яких небезпечно проживати та здійснювати діяльність людей у всьому багатоквартирному житловому будинку. З метою повноцінного функціонування житлового будинку міста Запоріжжі та не допущення руйнування будівлі і повернення мешканців до своїх квартир, було створено місцевий оперативний штаб, відповідно до розпорядження Запорізького міського голови від 03.08.2021 № 131р «Про створення місцевого оперативного штабу для координації роботи та своєчасного реагування на надзвичайну ситуацію що склалася на житловому будинку по вул. Сержанта Медвєдєва,7». Таким чином, внаслідок надзвичайної ситуації, що склалася в житловому будинку № 7 по вул. Сержанта Медведєва міста Запоріжжі, пов’язана з аварійним станом приміщення, у Замовника існують усі передумови та невідкладна потреба провести ряд заходів на усунення наслідків надзвичайної ситуації, зокрема провести першочергові невідкладні заходи спрямовані на усунення наслідків пожежі. З метою реалізації таких заходів є необхідність провести дану закупівлю згідно п.3 ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі і зв'язку із: виникненням об'єктивних обставин що унеможливлюють дотримання замовниками строків для проведення спрощеної закупівля. Враховуючи викладене, необхідно оприлюднити звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель за предметом договору ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (послуги з прибирання покрівлі від будівельного сміття внаслідок пожежі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сержанта Медвєдєва,7) на суму 136 978,25 грн. з ПДВ.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 98`979.84 Гривна (с НДС) | |
| Сумма договора без НДС | 82`483.20 Гривна | |
| Номер договора | 1449 | |
| Дата подписания | 04.08.2021 | |
| Дата начала действия | 04.08.2021 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2021 |
Опубликован
06.08.21
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
| 1) |
ДК 021:2015 45110000-1 Руйнування та знесення будівель і земляні роботи (послуги з прибирання покрівлі від будівельного сміття після пожежі за адресою: м. Запоріжжя, вул. Сержанта Медвєдєва,7)
ДК 021:2015: 45110000-1 - Руйнування та знесення будівель і земляні роботи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Документы договора/изменений
![]() |
Уведомление
Додаткова до договору 1449 водоканал.pdf
Добавлено в изменения №1от04.08.2021
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.08.2021 11:41
ID: fc024047111b4608a5ef8dc562171191
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.08.2021 11:41
ID: e114f6e31d434ebaa49a6bdb59020cc4
|
Изменения Договора
Изменения к договору №1от04.08.2021.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Уменьшение объемов закупки
|
| Описание причины изменений | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
| Дата публикации изменений | 17.08.2021 11:41 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Комунальне підприємство «Запоріжремсервіс» Запорізької міської ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 22144952 |
| Юридический адрес | 69006, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вулиця Добролюбова, 23а |
| Процедура закупки | Закупка без использования электронной системы |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО " ВОДОКАНАЛ " |
| Код ЕГРПОУ | 03327121 |
| Юридический адрес | 69002, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ СВЯТОГО МИКОЛАЯ, будинок 61 |
