Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Кількість об’єктів 12, перелік об’єктів наданий окремим файлом. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: стадія «РП», запроектовані теплолічильники та інше обладнання повинні бути сертифіковані в Україні, теплолічильники крім того повинні мати сертифікат Укрметртестстандарта та внесені в Державний реєстр засобів вимірювальної техніки України, як лічильники теплової енергії, якість проекту повинна бути підтверджена позитивним експертним звітом. Завдання на проектування, технічне завдання, принципові схеми надані окремими файлами. Строк виконання робіт: до 15.09.2021 Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%

Реквизиты договора

Сумма договора 167`184.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 139`320.00 Гривна  
Сумма оплаты по договору 122`601.60 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 102`168.00 Гривна  
Номер договора 73-Г-П-ТЛ  
Дата подписания 02.08.2021  
Дата начала действия 02.08.2021  
Дата завершения действия 31.12.2021  
Опубликован
02.08.21
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 01601, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3-а
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 15.09.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 12 роботи

Документы договора/изменений

Нетипизированный документ
73-Г-П-ТЛ від 02.08.2021.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.08.2021 16:28
ID: 44e61184bee740109c9180872c9e80d3
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.08.2021 16:30
ID: 5b7b76dd4dea4ddba23eccc6eb6d6fc4
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.08.2021 16:30
ID: 5b7b76dd4dea4ddba23eccc6eb6d6fc4
Нетипизированный документ
ДУ-1'-73.pdf Добавлено в изменения №1от20.09.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.09.2021 16:00
ID: 346a8d976079414486b1ecb73843df73
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от20.09.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.09.2021 16:03
ID: fb84116c4355444ebcd2708da75218b4
Нетипизированный документ
ДУ 73.pdf Добавлено в изменения №2от14.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:35
ID: d09d7c7b567845579e2896f3a33d8eaa
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от14.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.12.2021 12:35
ID: 56689c1494ea470593cf77f40b3f3870

Изменения Договора

Изменения к договору №1от20.09.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений у зв’язку із виникненням об’єктивних обставин, а саме: затримка в отриманні вихідних даних від КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (схем балансової належності), що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною.  
Дата публикации изменений 22.09.2021 16:03  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от14.12.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Уменьшение объемов закупки
 
Описание причины изменений Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів. Пункти 2.1., 2.4. Договору та Додаток № 3 , Додаток №4, Додаток № 5 до Договору у новій редакції  
Дата публикации изменений 15.12.2021 12:35  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 25772436  
Юридический адрес 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВ "ГРУПА КОМПАНІЙ "СІНЕРДЖИ"  
Код ЕГРПОУ 39616396  
Юридический адрес 02090, Україна, м. Київ, м.Київ,, ВУЛИЦЯ В. СОСЮРИ, будинок 5