Договор опубликован 30.04.2021 11:50. Дата последних изменений: 22.01.2022 08:51
Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159) -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2021-03-11-003338-b-a1 | |
| ID | a8c48c69c0184d65b378238938479ec5 |
Сумма договора
1`989`575.53 Гривна
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: послуги. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159) за кодом ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: не більше 120 календарних днів, з дати надання заявки Замовником, протягом 2021 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 666 666,67 грн. без ПДВ / 2 000 000,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.04.2021 о 15-00 год. 12. Умови оплати: поетапна оплата за фактично виконані роботи/надані послуги здійснюється по кожному акту наступним чином: - протягом 15 (п'ятнадцяти) банківських днів з дати підписання відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт/наданих послуг, за винятком суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 1`989`575.53 Гривна (с НДС) | |
| Сумма договора без НДС | 1`657`979.61 Гривна | |
| Сумма оплаты по договору | 1`989`575.53 Гривна (с НДС) | |
| Сумма оплаты по договору без НДС | 1`657`979.61 Гривна | |
| Номер договора | 123-В-ПВФ-21 | |
| Дата подписания | 30.04.2021 | |
| Дата начала действия | 30.04.2021 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2021 |
Опубликован
30.04.21
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме
Номенклатура договора
| 1) |
Послуги з поточного ремонту режимного огородження адміністрації МП Південний (інв № 1159)
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 посл.
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
123-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 ТОВ УБПК.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 11:45
ID: e0bcf73687464a1091f50e3d9ac36f3a
|
![]() |
Подписать контракт
Звіт про результати проведення закупівлі.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 11:45
ID: 1298ffe5895c4521b3035df5b9f0b78e
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 11:47
ID: efd2711a76ea449592a82062305c9a8e
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2021 11:47
ID: efd2711a76ea449592a82062305c9a8e
|
![]() |
Нетипизированный документ
ду 1 к 123-В-ПВФ-21 від 30.04.2021 ТОВ УБПК.pdf
Добавлено в изменения №1от12.07.2021
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.07.2021 15:27
ID: ae85c869d8ed4eea92da2f857d716db8
|
![]() |
Нетипизированный документ
Повідомлення про внесення змін до договору 123-В-ПВФ-21 від 30.04.2021.docx
Добавлено в изменения №1от12.07.2021
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.07.2021 15:27
ID: fe49742a6eaa462a9c8c2022056f2fd6
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
Добавлено в изменения №1от12.07.2021
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 12.07.2021 15:28
ID: 8841f93154f244678f7d457a767ec8e6
|
![]() |
Подписать контракт
Звіт про виконання договору про закупівлю 123-В-ПВФ-21 від 30.04.2021.docx
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.01.2022 10:11
ID: 4d9d7bd8d2d54f2fb0559572644aaebb
|
Изменения Договора
Изменения к договору №1от12.07.2021.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Улучшения качества предмета закупки Уменьшение объемов закупки
|
| Описание причины изменений | Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: - згідно з пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - згідно з пунктом 3 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. Договору Сторони досягли згоди абзац 1 пункту 4.1. Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг за Договором визначається на підставі Додатку № 2 – «Договірна ціна», який є невід'ємною частиною Договору, та складає 1 657 979,61 грн. (один мільйон шістсот п’ятдесят сім тисяч дев’ятсот сімдесят дев’ять грн., 61 коп.) без ПДВ. ПДВ складає 331 595,92 грн. (триста тридцять одна тисяча п’ятсот дев’яносто п’ять грн., 92 коп.). Разом з ПДВ ціна цього Договору становить 1 989 575,53 грн. (один мільйон дев’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч п’ятсот сімдесят п’ять грн., 53 коп.).». 2. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони домовились Додаток № 1– «Відомість обсягів» та Додаток № 2 – «Договірна ціна» викласти в нових редакціях, що додаються до Угоди та є невід’ємними частинами Договору. 3. Усі інші умови Договору, не порушені Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов’язання по ним. 4. Угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін.». |
| Дата публикации изменений | 12.07.2021 15:28 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Південна філія ДП "АМПУ" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 38728549 |
| Юридический адрес | 65481, Україна, Одеська область, Южне, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
| Процедура закупки | Открытые торги |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ТОВ "УБПК" |
| Код ЕГРПОУ | 43236589 |
| Юридический адрес | 67543, Україна, Одеська область, Визирка, комплекс будівель і споруд 3, буд. 1 |
