Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Реквизиты договора

Сумма договора 365`440`900.00 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 304`534`083.34 Гривна  
Сумма оплаты по договору 135`321`489.66 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 112`767`908.05 Гривна  
Номер договора 225  
Дата подписания 23.12.2020  
Дата начала действия нет данных  
Дата завершения действия 31.12.2022  
Опубликован
24.12.20
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Дополнительный класификатор UA-ROAD: H-03 - Житомир - Чернівці
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 00000, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир - Чернівці на ділянці км 52+250 – км 58+000, _____
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роботи

Документы договора/изменений

Подписать контракт
договір №225 від 23.12.20 Н-03 52-58.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2020 08:49
ID: b639cb2b4abf4660928359f76027e8cc
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2020 08:59
ID: 788c92b89b36452e82847d3869c77792
Дополнения к контракту
225_1_235 від 23.12.20 Н-03 реконстр.pdf Добавлено в изменения №1от23.12.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2020 10:49
ID: c0f8d7c4cb16406e93151d09eaaa470a
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от23.12.2020
Загружено в ЦБД Prozorro: 24.12.2020 10:51
ID: f27d23e8d56046c9b261a2bc883d5a6b
Дополнения к контракту
225_2_47 від 17.03.21.pdf Добавлено в изменения №2от17.03.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.03.2021 13:30
ID: 5d3621fed7774564ae9e34caf0548d2e
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №2от17.03.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.03.2021 13:30
ID: 08b1f436c63e4cc3bcecbb760fe6538b
Дополнения к контракту
225_3_212 ВІД 09.09.21.pdf Добавлено в изменения №3от09.09.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.09.2021 14:27
ID: 32815eff447e44c28f0705186d113684
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №3от09.09.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 09.09.2021 14:28
ID: 739caf8853b945b6b41c1112786596d8
Дополнения к контракту
225_4_221 від 29.09.21 Н-03.pdf Добавлено в изменения №4от29.09.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.09.2021 10:05
ID: 258a65b7ae054f8da7664a4a37986f8d
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №4от29.09.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.09.2021 10:06
ID: 3fa50ebfd2b34db3ac3bc5d1d2495131
Дополнения к контракту
225_5_330 від 22.12.21 Н-03 км 52+250 - км 58+000.pdf Добавлено в изменения №5от22.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 16:28
ID: c490c5b1894045639bb94fa832b53727
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №5от22.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 16:28
ID: b06cdef13a6642b09b855136ed0c158a
Дополнения к контракту
225_6_24 від 04.2.22 52-58.pdf Добавлено в изменения №6от04.02.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.02.2022 15:20
ID: ee07a552defb425390053c61fe467814
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №6от04.02.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.02.2022 15:21
ID: 928f933d2e3447b1a07a1522b6ee0f3a
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №6от04.02.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 07.02.2022 15:23
ID: b1997fe04eec47aabf07d8aa835f7adc
Дополнения к контракту
225_7_49 від 21.02.22 52-58.pdf Добавлено в изменения №7от21.02.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.02.2022 15:40
ID: f6e55e6be576406b9c83835704a31355
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №7от21.02.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 21.02.2022 15:41
ID: cff2621033564c4ca2f861674ce53207
Дополнения к контракту
225_8_251 від 11.11.22 Н-03 км 52+250 - км 58+000.pdf Добавлено в изменения №8от11.11.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2022 09:15
ID: d52137c1bbff4e6eba69b71129ffc784
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №8от11.11.2022
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2022 09:16
ID: eecefa86a46e41df98749319e23e55f1
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 03.01.2023 16:00
ID: 03c695f02b974690acc8aebfbbcfb845

Изменения Договора

Изменения к договору №1от23.12.2020.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 100 000,00 грн. (сто тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 16 666,67 грн. (шістнадцять тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) і викласти його в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 24.12.2020 10:52  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от17.03.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 49 071 000,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів сімдесят одна тисяча гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 178 500,00 грн. (вісім мільйонів сто сімдесят вісім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 17.03.2021 13:31  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №3от09.09.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 30 756 722,10 грн. (тридцять мільйонів сімсот п’ятдесят шість тисяч сімсот двадцять дві гривні 10 коп.), у тому числі ПДВ 5 126 120,35 грн. (п’ять мільйонів сто двадцять шість тисяч сто двадцять гривень 35 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 79 827 722,10 грн. (сімдесят дев’ять мільйонів вісімсот двадцять сім тисяч сімсот двадцять дві гривні 10 коп.), у тому числі ПДВ 13 304 620,35 грн. (тринадцять мільйонів триста чотири тисячі шістсот двадцять гривень 35 коп.), з них: - 49 071 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 30 756 722,10 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26.05.2021 року № 521. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 09.09.2021 14:29  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №4от29.09.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 18 257 556,78 грн. (вісімнадцять мільйонів двісті п’ятдесят сім тисяч п’ятсот п’ятдесят шість гривень 78 коп.), у тому числі ПДВ 3 042 926,13 грн. (три мільйони сорок дві тисячі дев’ятсот двадцять шість гривень 13 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 98 085 278,88 грн. (дев’яносто вісім мільйонів вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят вісім гривень 88 коп.), у тому числі ПДВ 16 347 546,48 грн. (шістнадцять мільйонів триста сорок сім тисяч п’ятсот сорок шість гривень 48 коп.), з них: - 49 071 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 49 014 278,88 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 29.09.2021 10:08  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №5от22.12.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок загального фонду Державного бюджету на 30 000 000,00 грн. (тридцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 5 000 000,00 грн. (п’ять мільйонів гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 128 085 278,88 грн. (сто двадцять вісім мільйонів вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят вісім гривень 88 коп.), у тому числі ПДВ 21 347 546,48 грн. (двадцять один мільйон триста сорок сім тисяч п’ятсот сорок шість гривень 48 коп.), з них: - 49 071 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (зі змінами); - 49 014 278,88 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 26 травня 2021 року № 521; - 30 000 000,00 грн. - загальний фонд Державного бюджету. Продовження строку дії Договору по 31 грудня 2022 року. Внести зміни до Календарного графіка виконання робіт (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 22.12.2021 16:29  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №6от04.02.2022.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений У зв’язку з продовженням строку дії Договору, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 грудня 2022 року. Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 07.02.2022 15:23  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №7от21.02.2022.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 52 400 000,00 грн. (п’ятдесят два мільйони чотириста тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 8 733 333,33 грн. (вісім мільйонів сімсот тридцять три тисячі триста тридцять три гривні 33 копійки). Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 21.02.2022 15:41  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №8от11.11.2022.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 45 163 789,22 грн. (сорок п'ять мільйонів сто шістдесят три тисячі сімсот вісімдесят дев'ять гривень 22 копійки), у тому числі ПДВ 7 527 298,20 грн. (сім мільйонів п'ятсот двадцять сім тисяч двісті дев'яносто вісім гривень 20 копійок). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 7 236 210,78 грн. (сім мільйонів двісті тридцять шість тисяч двісті десять гривень 78 копійок), у тому числі ПДВ 1 206 035,13 грн. (один мільйон двісті шість тисяч тридцять п'ять гривень 13 копійок). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ ДОПОВНИти абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року No 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 Липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ Доповнити пунктом 5.17. такого змісту: «5.17. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 365 440 900,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публикации изменений 15.11.2022 09:17  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Служба автомобільних доріг у Житомирській області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03451526  
Юридический адрес 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська, 16  
Процедура закупки Открытые торги с публикацией на английском языке  

Информация о поставщике

Название юридического лица ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ"  
Код ЕГРПОУ 31481658  
Юридический адрес 07351, Україна, Київська область, Вишгородський район, село Синяк,, ВУЛИЦЯ КИЇВСЬКА , будинок 68