Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.

Реквизиты договора

Сумма договора 4`585`412.81 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 3`821`177.34 Гривна  
Номер договора 108  
Дата подписания 05.05.2025  
Дата начала действия 05.05.2025  
Дата завершения действия 31.12.2025  
Опубликован
16.04.25
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен

Номенклатура договора

1)
"Капітальний ремонт (благоустрій території) Шегинівської ЗОШ І-ІІІ ст. по вул. Героїв України, 59 в с. Шегині Яворівського району Львівської області" (за кодом CPV за ДК 021:2015- 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
ДК 021:2015: 45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, 81321, Львівська обл., Яворівський р-н, с. Шегині, вул. Героїв України , 59.
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 робота

Документы договора/изменений

Дополнения к контракту
Додаток 1 до договору № 108 (Договірна ціна).doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 15:12
ID: ee1a4a68c45545dbacbf2fbe7faee891
Дополнения к контракту
Додаткова угода 1.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 15:01
ID: ee1a4a68c45545dbacbf2fbe7faee891
Подписать контракт
Договір № 108.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 15:01
ID: 1bbd345e5a784305a44a1c844e8a021d
Нетипизированный документ
Договір № 108.doc
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 15:01
ID: b5219d1865834727b4b87b7d09f4946c
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 15:19
ID: 06dedd59f2db4fe0b51cc867967114cc
Нетипизированный документ
Додаткова угода № 1.pdf Добавлено в изменения №1от05.05.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 15:40
ID: 2644e37e70434bd49eb42d3bf37adf2c
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от05.05.2025
Загружено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 15:42
ID: b4f9deaa354d4bfdaa149820e31adc97

Изменения Договора

Изменения к договору №1от05.05.2025.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений 1. Сторони домовилися у п. 2.1 Договору слова та цифру «визначені у Додатку 1» виправити на слова та цифру «визначені у Додатку 2», у зв'язку з чим викласти п. 2.1 Договору у новій редакції: «2.1. Строки виконання Робіт, зокрема початок та закінчення Робіт, визначені у Додатку 2 до цього Договору (Календарний графік виконання робіт), який є його невід’ємною частиною, але не пізніше 31.12.2025 р.» 2. Сторони домовилися у п. 3.1 Договору слова та цифру «визначається на підставі твердої договірної ціни (Додаток 2)» виправити на слова та цифру «визначається на підставі твердої договірної ціни (Додаток 1)», у зв'язку з чим викласти п. 3.1 Договору у новій редакції: «3.1. Загальна вартість Робіт за Договором, яка підлягає оплаті визначається на підставі твердої договірної ціни (Додаток 1) і становить 4 585 412,81 гривень (чотири мільйони п’ятсот вісімдесят п’ять тисяч чотириста дванадцять гривень вісімдесят одна копійка), в тому числі ПДВ 764 235,47 гривень (сімсот шістдесят чотири тисячі двісті тридцять п’ять гривень сорок сім копійок).». 3. У зв'язку з тим, що Договір діє до 31 грудня 2025 року Сторони домовилися викласти у нових редакціях Додаток №2 (Календарний графік виконання робіт) до Договору та Додаток №3 (План фінансування робіт) до Договору, які додаються до цієї Додаткової угоди. 4. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 5. Ця Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання Сторонами і є невід'ємною частиною Договору. 6. Ця Додаткова угода складена українською мовою у двох оригінальних примірниках, які мають однакову юридичну силу, – по одному для кожної із Сторін.  
Дата публикации изменений 05.05.2025 15:42  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 41066555  
Юридический адрес 81321, Україна, Львівська область, с. Шегині, вул. Героїв України, будинок 188  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС"  
Код ЕГРПОУ 37606590  
Юридический адрес 81054, Україна, Львівська область, Новояворівськ, вулиця Січових Стрільців, буд. 10