Договор опубликован 15.04.2025 10:22. Дата последних изменений: 30.04.2025 14:02
Лот 1. Полтава_Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій СПЕККР-01 -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2025-03-27-010521-a-a1 | |
| ID | 63f5f33db84340e780b0fe9dd2d111d3 |
Сумма договора
32`120.00 Гривна
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2025-03-27-012198-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-25П_0111_ВО) ДК 021:2015 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій СПЕККР-01) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 50316000-3 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі 61 562,70 грн без ПДВ (шістдесят одна тисяча п’ятсот шістдесят дві гривні 70 копійок), в т.ч.: Лот 1 - 32 491,50 грн без ПДВ (тридцять дві тисячі чотириста дев’яносто одна гривня 50 копійок); Лот 2 - 29 071,20 грн без ПДВ (двадцять дев’ять тисяч сімдесят одна гривня 20 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2025 року (до 31.12.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04.04.2025 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Реквизиты договора
| Сумма договора | 32`120.00 Гривна (без НДС) | |
| Номер договора | ПК/ВЧ-8/25317/Ю | |
| Дата подписания | 28.04.2025 | |
| Дата начала действия | 28.04.2025 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2025 |
Опубликован
15.04.25
Подписан
Договор подписан всеми участниками и сейчас действует на законных основаниях
Завершен
Номенклатура договора
| 1) |
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій СПЕККР-01
ДК 021:2015: 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2025
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
25317_публ.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 14:01
ID: d04713067f9e44498c1cf9ad3a7e17ef
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 14:02
ID: 97a74fba031146a5a5f5e53e933f2773
|
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 41022900 |
| Юридический адрес | Україна |
| Процедура закупки | Открытые торги с особенностями |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ТОВ ТЕХНОХОР |
| Код ЕГРПОУ | 40979030 |
| Юридический адрес | Україна, м. Київ, Київ |
