Договор опубликован 01.11.2024 09:20. Дата последних изменений: 13.01.2025 15:29
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2024-10-29-000021-a-a1 | |
| ID | e0caeb641ba54894881baaa7b8e6e033 |
Сумма договора
447`856.00 Гривна
Умови постачання товару та оплати: ПОСТАВКА (50% ЗАМОВЛЕННЯ) ЗРАЗУ Ж ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ. ДОСТАВКА ТА ВИВАНТАЖЕННЯ ТОВАРУ в КОМОРУ/ПІДВАЛ ЗАМОВНИКА СИЛАМИ ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА. 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару дрібними партіями 1 рази на місяць з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору/підвал «Замовника». 4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть санітарну книжку з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника". 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 447`856.00 Гривна (без НДС) | |
| Сумма оплаты по договору | 447`856.00 Гривна (без НДС) | |
| Номер договора | 187 | |
| Дата подписания | 01.11.2024 | |
| Дата начала действия | 01.11.2024 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2024 |
Опубликован
01.11.24
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме
Номенклатура договора
| 1) |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 18400 кілограм
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
Договір №187.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:53
ID: 4224044a03b246f1a149469f7d7bff98
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.01.2025 15:29
ID: 16498f57037e4d3d8dedf067c1e53def
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:55
ID: 16498f57037e4d3d8dedf067c1e53def
|
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 03188458 |
| Юридический адрес | 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ФОП "ЧЕПІЙ ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА" |
| Код ЕГРПОУ | 3309020509 |
| Юридический адрес | 13300, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, ВУЛИЦЯ Артилеристів, будинок 6 квартира 21 |
