Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договор опубликован 01.11.2024 09:20. Дата последних изменений: 13.01.2025 15:29

Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 -

Идентификатор заключенного договора UA-2024-10-29-000021-a-a1  
ID e0caeb641ba54894881baaa7b8e6e033  
Сумма договора
447`856.00 Гривна

Умови постачання товару та оплати: ПОСТАВКА (50% ЗАМОВЛЕННЯ) ЗРАЗУ Ж ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ. ДОСТАВКА ТА ВИВАНТАЖЕННЯ ТОВАРУ в КОМОРУ/ПІДВАЛ ЗАМОВНИКА СИЛАМИ ТА ЗА РАХУНОК ПОСТАЧАЛЬНИКА. 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 90% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару дрібними партіями 1 рази на місяць з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору/підвал «Замовника». 4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів, матимуть санітарну книжку з результатами медичного огляду. Поставка товару здійснюється транспортом "Постачальника" та за рахунок "Постачальника". 5. Завантаження та вивантаження товару здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.

Реквизиты договора

Сумма договора 447`856.00 Гривна (без НДС)  
Сумма оплаты по договору 447`856.00 Гривна (без НДС)  
Номер договора 187  
Дата подписания 01.11.2024  
Дата начала действия 01.11.2024  
Дата завершения действия 31.12.2024  
Опубликован
01.11.24
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг
ДК 021:2015: 03210000-6 - Зернові культури та картопля
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 18400 кілограм

Документы договора/изменений

Подписать контракт
Договір №187.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:53
ID: 4224044a03b246f1a149469f7d7bff98
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 13.01.2025 15:29
ID: 16498f57037e4d3d8dedf067c1e53def
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 15:55
ID: 16498f57037e4d3d8dedf067c1e53def

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 03188458  
Юридический адрес 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4  
Процедура закупки Запрос цены предложения  

Информация о поставщике

Название юридического лица ФОП "ЧЕПІЙ ВІКТОРІЯ АНАТОЛІЇВНА"  
Код ЕГРПОУ 3309020509  
Юридический адрес 13300, Україна, Житомирська область, місто Бердичів, ВУЛИЦЯ Артилеристів, будинок 6 квартира 21