Договор опубликован 06.05.2024 11:01. Дата последних изменений: 17.12.2024 15:53
Капуста свіжа урожаю 2023 року -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2024-05-01-011264-a-a1 | |
| ID | 45867e90bbef4007a10ff9e0bf1c1a5d |
Сумма договора
69`580.00 Гривна
ПОРЯДОК ОТРИМАННЯ: Продукція приймається, згідно заявки Замовника (в усній або письмовій формі) - партіями, Замовником на складі від Постачальника - у тарі та упаковці, яка забезпечує її збереження під час транспортування та вантажно-розвантажувальних робіт. Тара, упаковка, маркування та пакування товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, встановленим стандартам та/або технічним умовам. Тара та упаковка Товару під час транспортування до місця поставки повинна бути цілісною і непошкодженою. Постачання товару на склад Замовника здійснюється автотранспортом Постачальника за його рахунок. Відвантаження та отримання продукції проводиться з підписанням прибутково – видаткових документів (накладних тощо). На кожну партію поставленого товару Постачальник зобов’язаний надавати товаросупровідну документацію в порядку, що передбачено вимогами чинного законодавства України у тому числі документи, що засвідчують якість та безпечність товару та його відповідність чинному законодавству України та документи, щодо повноважень представника Постачальника на підписання документів та здійснення усіх необхідних дій пов’язаних з виконання договору. Транспортування Товару, здійснюється на плоских конструкціях – палетах (піддонах) тощо, що забезпечує розвантаження будь-яким пересувним вантажопідйомним засобом. Транспортування проводиться Постачальником спеціалізованим транспортом або в спеціалізованих контейнерах (боксах). Кінцевий строк поставки - до 01.12.2024 року. ЯКІСТЬ ТА ПОРЯДОК ПРИЙМАННЯ ПРОДУКЦІЇ: На кожну партію поставленого Товару обов’язково надається оригінал та/або копія посвідчення про якість та/або декларація виробника в якій обов’язково має бути зазначено номер та дата протоколу випробувань (експертного висновку), виданого відповідною акредитованою лабораторією, щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за показниками які визначаються для приймального та періодичного контролю виробником продукції (органолептичні, фізико-хімічні, мікробіологічні та показниками безпеки (токсичні елементи, мікотоксини, антибіотики, пестициди, радіонукліди тощо)), датованого відповідно до періодичності проведення лабораторного контролю продукту харчування, визначеного нормативними документами (ДСТУ, ГСТУ, ISO, ГОСТ, ТУ) та контролюючими органами у сфері державного контролю та нагляду за харчовими продуктами. На вимогу Замовника надавати оригінал та/або копію протоколу випробувань (експертного висновку). Копії документів мають бути чітко вираженими та такими, що читаються, засвідчені печаткою (за наявності) та підписом. За наявності ГМО у складі продукту у будь-якій кількості, продукція не підлягає прийманню замовником. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 р. № 771/97-ВР (зі змінами), «Про державний контроль за дотриманням законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин» від 18.05.2017 р. № 2042-VIII (зі змінами), «Про ветеринарну медицину» від 25.06.1992 р. № 2498-XII (зі змінами), «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. № 4004-ХІІ (зі змінами), «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» від 06.12.2018 р. № 2639-VIII (зі змінами), «Про захист прав споживачів» від 12.05.1991 р. № 1023-XII (зі змінами), наказу Міністерства транспорту України від 14.10.1997 р. № 363 «Про затвердження Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні» (зі змінами), санітарно-гігігієнічним вимогам на виробництві згідно з законодавством України, іншим вимогам законодавства що регулює основні вимоги щодо безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. Відповідати правилам приймання, які визначаються у нормативних документах на кожний окремий вид харчового продукту згідно ДСТУ, ГСТУ, ISO, ГОСТ, ТУ під час надходження на склад. Товар повинен бути в упаковці, яка відповідає характеру Товару і захищає його від пошкоджень під час доставки. Оператор ринку (Постачальник) повинен забезпечити простежуваність харчового продукту при необхідності (на вимогу замовника) за принципами "крок вперед", "крок назад". Неякісний, протермінований, з невстановленою датою виготовлення, виробником або іншими порушеннями, що можуть впливати на якість та безпечність харчового продукту, Товар підлягає поверненню з складанням актів та обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною Товару несе Постачальник. УМОВИ ОПЛАТИ: Оплата за фактично переданий Товар здійснюється на підставі накладної (видаткової накладної). Ціна Товару залишається незмінною до повного виконання сторонами зобов’язань. Будь яка зміна цін Товару, що підлягає поставці, можлива лише після попередньої письмової згоди сторін. Оплата за фактично переданий Товар здійснюється у безготівковій формі протягом 30 календарних днів з дати підписання представником Замовника накладної (видаткової накладної), що підтверджує факт прийому Товару Замовником. У разі неналежного бюджетного фінансування оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Постачальник не може вимагати від Замовника проведення будь-яких додаткових оплат. Грошовою одиницею, в якій здійснюються розрахунки, є гривня.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 69`580.00 Гривна (без НДС) | |
| Сумма оплаты по договору | 0.00 Гривна (без НДС) | |
| Причины расторжения договора | У звʼязку з відсутністю потреби у постачанні товарів, згідно пункту 12.8. договору від 10.05.2024 року Nº280-24 (далі - договір) та у відповідності ст. 651 Цивільного кодексу України та ст. 188 Господарського кодексу України, Замовник залишає за собою право на розірвання договору в односторонньому порядку. Враховуючи вищевикладене, договір вважається розірваним в односторонньому порядку з 20.11.2024 року. | |
| Номер договора | 280-24 | |
| Дата подписания | 10.05.2024 | |
| Дата начала действия | 10.05.2024 | |
| Дата завершения действия | 20.11.2024 |
Опубликован
06.05.24
Подписан
Прекращен
Договор был подписан и действовал, но был досрочно прекращен
Номенклатура договора
| 1) |
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, 1 кг
ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 30.07.2024
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 7000 кілограм
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
Договір №280-24 від 10.05.2024 р.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.05.2024 12:17
ID: a5875e01a68c4d3cbface4d18c40d9c5
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.12.2024 15:53
ID: ae83988ec02b4f7784b4acd9de01fd11
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.05.2024 12:17
ID: ae83988ec02b4f7784b4acd9de01fd11
|
![]() |
Подписать контракт
Додаткова угода №1-24 від 27.06.2024 року до Договору №280-24 від 10.05.2024 року.pdf
Добавлено в изменения №1от27.06.2024
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.06.2024 10:27
ID: 7c64129849ad435b855d5f588fe63c7a
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
Добавлено в изменения №1от27.06.2024
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 28.06.2024 10:28
ID: 0bd2ed5917cb417d922f70c314a1f597
|
![]() |
Подписать контракт
Повідомлення про розірвання Договору № 280-24 від 10.05.2024 року.pdf
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 17.12.2024 15:52
ID: 2dd3fe4287aa4c5fad1f04f9f48e0cb2
|
Изменения Договора
Изменения к договору №1от27.06.2024.
Детализация внесенных изменений
| Причины изменений договора |
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
|
| Описание причины изменений | З метою якісного зберігання капусти свіжої, недопущення псування, своєчасного її використання для потреб особового складу, Сторони домовились викласти підпункт 10.2. пункту 10 "Строк дії Договору", а саме "Термін поставки товару до 30.07.2024 року". |
| Дата публикации изменений | 28.06.2024 07:28 |
| Уведомление о внесении изменений в Договор |
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМ.БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 14321481 |
| Юридический адрес | 29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, м. Хмельницький, вул. Шевченка, буд. 46 |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ФОП "КОСТИНЮК ВІКТОР ВІКТОРОВИЧ " |
| Код ЕГРПОУ | 3582508237 |
| Юридический адрес | 60031, Україна, Чернівецька область, Дністровський р-н, село Чепоноси, вул.28 червня, будинок 45 |
