Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договор опубликован 16.12.2022 15:08. Дата последних изменений: 01.02.2024 13:12

Послуги з усного послідовного та синхронного перекладу - 79540000-1 -

Идентификатор заключенного договора UA-2022-11-15-013210-a-a1  
ID 43f1a90a281d42b6a3b40150edd01ee9  
Сумма договора
1`061`000.00 Гривна

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: З технічних питань: Мар’яна Фостик, заступник начальника управління-начальник протокольного відділу Управління європейської інтеграції та міжнародних програм, адреса: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, буд. 9, к. 1, телефон 097 917-28-05, електронна адреса: Mariana.Fostyk@bank.gov.ua; з організаційних питань: Ніна Лис, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель Національного банку України, адреса: м. Київ, вул. Інститутська, 9, к. 1, 01601, телефон: 067-652-69-76, електронна адреса: Nina.Lys@bank.gov.ua. Обсяг надання послуг: орієнтовно 209 годин усного послідовного і 170 годин синхронного перекладу, 14 комплектів і 5 днів оренди обладнання, відповідно до Додатку 1 до тендерної документації “Опис послуг з усного послідовного та синхронного перекладу”. Місце надання послуг: м. Київ. Строк надання послуг: з дати укладання договору, але не раніше 2 січня 2023 року, до 31.12.2023 року. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Математична формула для розрахунку приведеної ціни не застосовується. Єдиний критерій оцінки – ціна. Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. У разі надання учасником документів, що вимагаються цією тендерною документацією, складених учасником іноземною мовою в минулих періодах, та/або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних іноземних сайтів, та/або сканкопії публікацій іноземних друкованих видань або письмових підтверджень, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Учасники-нерезиденти України, які беруть участь у процедурі закупівлі, можуть додатково подати свою тендерну пропозицію, викладену англійською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника (якщо учасником є фізична особа – підписами перекладача та учасника-фізичної особи). Визначальним є текст, викладений українською мовою.

Реквизиты договора

Сумма договора 1`061`000.00 Гривна (без НДС)  
Сумма оплаты по договору 436`764.66 Гривна (без НДС)  
Номер договора 105774  
Дата подписания 15.12.2022  
Дата начала действия 15.12.2022  
Дата завершения действия 31.03.2024  
Опубликован
16.12.22
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме

Номенклатура договора

1)
Послуги з усного послідовного та синхронного перекладу - 79540000-1
ДК 021:2015: 79540000-1 - Послуги з усного перекладу
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: Україна, Відповідно до документації
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.01.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Документы договора/изменений

Подписать контракт
Договір_105774_15.12.2022.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.12.2022 15:04
ID: 03d1c5f9f7a946ee827083040bf52db9
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.12.2022 15:08
ID: 06c4e5d9b17c460088b53b11cbbb2591
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.12.2022 15:08
ID: 06c4e5d9b17c460088b53b11cbbb2591
Подписать контракт
Dodatkovyi dohovir_107183_29.12.2023_105774.pdf Добавлено в изменения №1от29.12.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 15:36
ID: b1922bd913d2409ea18e8aea2943e262
Нетипизированный документ
sign.p7s Добавлено в изменения №1от29.12.2023
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 16:14
ID: 7cf1627466414afcbebf310b462add65

Изменения Договора

Изменения к договору №1от29.12.2023.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора на следующий год
 
Описание причины изменений Внести зміни до пп.3.1, 4.1, 11.1, 11.2, 12.4, 12.7, 13.1 Договору, виклавши їх в новій редакції: «3.1. Строки надання Виконавцем послуг за Договором визначаються Замовником в його замовленні, з дати укладання Договору, але не раніше 2 січня 2023 року, до 31.01.2024 року. Замовник передає замовлення у письмовій формі (засобами електронної пошти), а Виконавець повинен підтвердити свою згоду щодо виконання замовлення у письмовій формі або у формі телефонограми не менше ніж за 24 години до настання замовленого Замовником та погодженого Сторонами строку надання послуг. Послуги повинні надаватись за потребою та на замовлення Замовника, у визначені ним строки.». «4.1. Загальна вартість послуг (з урахуванням супутніх послуг) за Договором не може перевищувати суму 1 061 000,00 грн (один мільйон шістдесят одна тисяча грн 00 коп.), без ПДВ, та включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно чинного законодавства України. При цьому, в період з 01.01.2024 року по 31.01.2024 року вартість послуг (з урахуванням супутніх послуг) за Договором не може перевищувати суму 50 000,00 грн (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.), без ПДВ, та включає в себе сплату податків і зборів, обов’язкових платежів, що сплачуються або мають бути сплачені згідно чинного законодавства України.». 13.1. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими особами Сторін/накладення електронного підпису уповноваженою особою Сторони, яка робить це останньою (у разі укладання в електронній формі з накладанням електронного підпису) і діє до 31.03.2024 року включно.».  
Дата публикации изменений 29.12.2023 14:14  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Національний Банк України  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 00032106  
Юридический адрес 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  

Информация о поставщике

Название юридического лица ФОП "Ткаченко Наталія Ігорівна"  
Код ЕГРПОУ 3016614065  
Юридический адрес 03115, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ВІДПОЧИНКУ, будинок 12, квартира 194