Договор опубликован 15.11.2022 14:18. Дата последних изменений: 02.01.2023 11:41
Папір офісний А4, 80г/м2, 500 аркушів ( код ДК 021:2015-30197630-1 –папір для друку) (код ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне ) -
| Идентификатор заключенного договора | UA-2022-11-08-013545-a-c1 | |
| ID | e010266b3e44400fa8f0fc324b61ff34 |
Сумма договора
316`794.60 Гривна
УВАГА: У зв’язку з технічною неможливістю заповнити всі технічні параметри у відповідних опціях, до уваги братиметься товар за наступними характеристиками: Формат - А4 ( 210*297 мм), щільність паперу-80 г/м2, СІЕ білизни- не менше 160%, товщина- не менше 102 мікрон, непрозорість- не менше 92 % , яскравість- не менше 100 %, виробник- Країни ЄС, Україна, сфера застосування-офісний папір для друку документів на принтері, копірі, двосторонній друк, кількість листів у пачці-500 аркушів у пачці у вологозахисній упаковці Умови поставки : Поставка товару Продавцем здійснюється силами та за рахунок Продавця. Узгоджений сторонами асортимент та обсяг поставки, зазначається в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Товар поставляється в упаковці, що забезпечує його цілісність і збереження. Право власності Покупця, на поставлений товар, виникає з моменту приймання товару, факт якого засвідчується відміткою Покупця на відповідній видатковій накладній. Приймання товару: приймання товару Покупцем здійснюється за адресою: 43025, місто Луцьк, Волинська область, вулиця Словацького 3, за якістю відповідно до умов договору та технічними вимогами, за кількістю відповідно до найменування товару, зазначеного у видатковій накладній. При виявленні невідповідності товару за кількістю або якістю складається акт. Товар якій не відповідає умовам договору, Продавець зобов’язаний замінити в строк 7-ми (семи) робочих днів. У випадку несвоєчасної заміни товару Продавець сплачує пеню у розмірі 0,1% від вартості товару, за кожен день прострочення заміни. Періодичність поставок: одноразово Термін поставки : протягом 10-ми (десяти) робочих днів з дати підписання даного Договору. Термін поставки товару може продовжуватись Сторонами у разі виникнення об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі форс-мажорних обставин, затримки фінансування витрат покупця та інших обставин, визначених сторонами як достатніми та об’єктивними. Порядок розрахунків: Покупець оплачує товар по цінах, зазначених в рахунках-фактурах, видаткових накладних. Умови оплати: 100 % післяоплата. Оплата здійснюється за фактивно поставлений товар протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів після поставки, на підставі документів, що підтверджують факт поставки (видаткових накладних). У разі затримки оплати товару в зв’язку з відсутністю фінансування Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Продавцем товару протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Обсяги закупівлі можуть бути зменшені, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Покупця. Вартість договору може бути зменшена.
Реквизиты договора
| Сумма договора | 316`794.60 Гривна (с НДС) | |
| Сумма договора без НДС | 263`995.50 Гривна | |
| Сумма оплаты по договору | 316`794.60 Гривна (с НДС) | |
| Сумма оплаты по договору без НДС | 263`995.50 Гривна | |
| Номер договора | 51 | |
| Дата подписания | 15.11.2022 | |
| Дата начала действия | 15.11.2022 | |
| Дата завершения действия | 31.12.2022 |
Опубликован
15.11.22
Подписан
Завершен
Договор был подписан и исполнен сторонами в полном объеме
Номенклатура договора
| 1) |
Папір для друку, А4, 80 г/м², клас C, 500 арк., білий
ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, ВУЛИЦЯ СЛОВАЦЬКОГО 3
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 05.12.2022
Цена за единицу: 178.98 Гривна
|
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1770 пачка
|
Документы договора/изменений
![]() |
Подписать контракт
запит ціни папір.zip
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2022 14:17
ID: 77e26abda55b4772986cd4bb3c44a63e
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2022 14:18
ID: e2a43d37ed7a4f46b563d0a75fef00d5
|
![]() |
Нетипизированный документ
sign.p7s
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 15.11.2022 14:18
ID: e2a43d37ed7a4f46b563d0a75fef00d5
|
![]() |
Уведомление
папір договір _51.zip
|
Загружено в ЦБД Prozorro: 02.01.2023 11:40
ID: f13458e2509c4421aa855ff74fcec29a
|
Заказчик (Проводит закупку)
| Наименование заказчика | Волинський окружний адміністративний суд |
| Код в ЕГРПОУ / ИНН | 35123898 |
| Юридический адрес | 43025, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Словацького, 3 |
| Процедура закупки | Запрос цены предложения |
Информация о поставщике
| Название юридического лица | ТОВ "КОРВЕТ" |
| Код ЕГРПОУ | 21337459 |
| Юридический адрес | 29013, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА, будинок 93 |
