Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Категорія Замовника: Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад повинен бути посвідчений підписом та печаткою учасника торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію - 100%).

Реквизиты договора

Сумма договора 15`150`205.84 Гривна (с НДС)  
Сумма договора без НДС 12`625`171.54 Гривна  
Сумма оплаты по договору 4`032`271.01 Гривна (с НДС)  
Сумма оплаты по договору без НДС 3`360`225.84 Гривна  
Причины расторжения договора Відповідно до додаткової угоди №3 від 29.11.2022р.  
Номер договора 17  
Дата подписания 16.11.2021  
Дата начала действия 16.11.2021  
Дата завершения действия 31.12.2022  
Опубликован
16.11.21
Подписан
Прекращен
Договор был подписан и действовал, но был досрочно прекращен

Номенклатура договора

1)
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Будівництво Центру надання адміністративних послуг за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53/1 (коригування)»
ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 65496, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 53/1
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2021
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 роб

Документы договора/изменений

Нетипизированный документ
Договір.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:37
ID: 7acfe65331494a3b9646d69e1e989c96
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:39
ID: 7df8447d13f8422888d063ef2750d2a5
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:39
ID: 7df8447d13f8422888d063ef2750d2a5
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:39
ID: 7df8447d13f8422888d063ef2750d2a5
Нетипизированный документ
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 10:39
ID: 7df8447d13f8422888d063ef2750d2a5
Нетипизированный документ
Додаткова угода 1.pdf Добавлено в изменения №1от22.11.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.11.2021 15:36
ID: e95f298d97a040c4b7393ed14bd87ba2
Нетипизированный документ
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf Добавлено в изменения №1от22.11.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 22.11.2021 15:36
ID: 0ea52f91803a464caa75037e37444bb9
Нетипизированный документ
Додаткова угода 2.pdf Добавлено в изменения №2от30.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 11:37
ID: 5ba5ed7a917a471785ef61f6cfac76c1
Нетипизированный документ
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf Добавлено в изменения №2от30.12.2021
Загружено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 11:37
ID: 63a1bcbd47b04db1abed7d4d0141beaa
Нетипизированный документ
Додаткова угода 3.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2022 16:51
ID: a2f8daaa19734684968773d64c6b26ae
Нетипизированный документ
Лист.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2022 16:51
ID: f7a86e6f06b647149c65134665b17c71
Нетипизированный документ
Рішення.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2022 16:51
ID: e6f4b54a5d7548da814f28ef30488dbc
Нетипизированный документ
Звіт про виконання договору про закупівлю.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 29.11.2022 16:51
ID: 7aa542bfd98a40669a65ca8132b88e14

Изменения Договора

Изменения к договору №1от22.11.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Улучшения качества предмета закупки
 
Описание причины изменений Сторони дійшли згоди, внести зміни до реквізитів Замовника в частині банківських рахунків та викласти їх в новій редакції. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті та викласти його в наступний редакції : 11.1.Фінансування робіт (будівництва Об’єкта) здійснюється за рахунок спів фінансування: за рахунок коштів місцевого бюджету – 7 730 502, 84 грн., за рахунок коштів державного бюджету – 7 419 703,00грн. Сторони дійшли згоді провести заміну у пункті 21.2.Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3.Додаток 3 - Графік фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.  
Дата публикации изменений 22.11.2021 15:37  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Изменения к договору №2от30.12.2021.

Детализация внесенных изменений

Причины изменений договора
Продление срока действия договора (из-за документально подтвержденных объективных обстоятельств)
 
Описание причины изменений Сторони уклали цю Додаткову угоду про наступне: Згідно п. 1.11. ДБН.А.3.1-3-94. «Управління, організація і технологія прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів. Основні положення», при прийнятті об’єктів в експлуатацію в І та ІV кварталах дозволяється перенесення термінів виконання робіт по озеленення, улаштуванню верхнього покриття під’їзних доріг до будинків, тротуарів, господарських, ігрових та спортивних майданчиків, а також оздоблення елементів фасадів будинків, виконання яких неможливе через несприятливі погодні умови. У зв’язку з погіршенням погодних умов, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та викласти п. 18.2. в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2022 року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами»; п. 18.3. в наступній редакції: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2022 р.». Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня та строку виконання робіт.  
Дата публикации изменений 30.12.2021 11:37  
Уведомление о внесении изменений в Договор PDF  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 36849291  
Юридический адрес 65078, Україна, Одеська область, Одеса, Вул. Гайдара, 13  
Процедура закупки Открытые торги  

Информация о поставщике

Название юридического лица ТОВ "БЕНЕБІЛД"  
Код ЕГРПОУ 41054665  
Юридический адрес 01034, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Рейтарська, будинок 17, нежитлове приміщення 14 літ. А, офіс 7