Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари (папір, дирокол, ніж канц., папки, файли, клей, флешка, коректор, календарь, скрепки)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ управління майном спільної власності територіальних громад Зіньківського району Полтавської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 34463500  
Запланований

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 3`633.25 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2018
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2018  
Тип процедури Без застосування електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Канцтовари (папір, дирокол, ніж канц., папки, файли, клей, флешка, коректор, календарь, скрепки)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 223 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2018  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID ecbd211738b14d59af76ba665ac02229  
Ідентифікатор плану UA-P-2018-12-16-000023-a  
Дата останнього оновлення 16.12.2018 14:52