Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцелярські товари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба" Рівненської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05478841  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Комунальне підприємство "Спецкомбінат-ритуальна служба" Рівненської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 05478841  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 2`731.14 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Копіювальний папір А4 100 арк.синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30197630-1 - Папір для друку  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева синя авт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна синя 0,7 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 26 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева 0,7 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева синя 0,6 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Стержень кульковий до автоматичної ручки 107мм синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Стержень масляний синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор ручка 12 мл.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192930-9 - Ручки-коректори  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір текстових маркерів 4 шт. 1-5 мм.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Кнопки-цвяшки кольорові 50 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30197120-3 - Кнопки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 15мм чорний 12 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт DL скл. білий упаковка 25 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30199230-1 - Конверти  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 пачка  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис  
Сума 2731.14 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID ff1ccb738d964d31a8c5e7d4e797c6b3  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-018516-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-23-017601-a  
Дата останнього оновлення 23.12.2025 15:50