Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника БІЛЯЇВСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33579244  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника БІЛЯЇВСЬКА МІСЬКА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 33579244  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 17`185.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір для нотаток CRYSTAL райдуга 85*85*300арк., непрокл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу з клейким шаром 75х75мм, 100арк.,паст.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок клейкий 15*45 блістер, 5 кол., 30 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Затиск для паперу 25мм,чорний Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 35 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Затиск для паперу 41мм, чорний Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Затиск для паперу 51мм, чорний Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 34 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настільний, 210х100 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець чорнографітовий, заточений, з гумкою НВ, трикутний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 56 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумки для грошей 100 г  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-ручка 12 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Рідина корегуюча 20 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумка трикутна 4045 біла "TM MILAN" 3,9*3,4*0,9см, банка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 11 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер текстовий 1-5мм Schneider JOB  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер Permanent спиртовий 1-4,6мм чорний Centropen  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер CD-PEN 1.0 Centropen чорн. 4606/2606  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл куток А4 кольоровий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Реєстратор 70 мм Economix , одностор.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 25 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Реєстратор 50мм Economix, одностор.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна Glide  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 204 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка клейка канцелярська Economix, прозора  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка клеюча пакувальна 40мкм., акрил, прозора  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка клейка двухстороня  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби №24 Economix  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 22 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби №10 Economix  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Степлер №24/6 Economix 20л  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпка канцелярська 50мм Economix сталь (100шт.)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпка канцелярська 25мм, трикутна, з загіном, 100шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 27 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Точилка з конейнером. 1154-А, асорті  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Лінійка пластикова, 30см  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл-конверт А4+, 30мкр., глянцевий, 100 штук  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 18 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Фарба штемпельна Kores, 28мл, синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Діркопробивач Economix до 30 арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Дестеплер з замком 5550, чорний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічка клеюча пакувальна Хаск 48 мм*50 м кольорова  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Плівка А4 (216mm*303mm) 100мкм антистатик YULONG уп/100  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Ніж канцелярський великий 18 мм Axent  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А4 IQ Smooth 160г/м2, 250арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 29.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 17185.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 0150
Опис класифікатора Організаційне, інформаційно-аналітичне та матеріально-технічне забезпечення діяльності обласної ради, районної ради, районної у місті ради (у разі її створення), міської, селищної, сільської рад
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA51100030000027628
Опис класифікатора - Біляївська
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 26a3472eb33841e08f5d173b60eb3625  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-22-007268-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-22-006685-a  
Дата останнього оновлення 22.12.2025 11:34