Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

канцтовари

канцтовари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛАНДШАФТНИЙ ПАРК "СЕЙМСЬКИЙ""  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40987942  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "РЕГІОНАЛЬНИЙ ЛАНДШАФТНИЙ ПАРК "СЕЙМСЬКИЙ""  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 40987942  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 4`225.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі папка-реєстратор  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі файл прозорий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1000 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі ручка кулькова  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі швидкозшивач  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі папір кольоровий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі ножиці  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі фарби акварельні  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі маркери  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)  
Опис канцтовари  
Сума 4225.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID fb39b3dd2df94ce786eef6d712301c76  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-19-026889-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-19-022980-a  
Дата останнього оновлення 19.12.2025 18:01