Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Малолюбашанська гімназія Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 24174584  
Запланований

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Малолюбашанська гімназія Малолюбашанської сільської ради Рівненського району Рівненської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 24174584  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 1`928.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі папка-швидкозшивач А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі папка-реєстратор А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі дирокол "Norma" 30 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі папір для нотаток біл.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі підставка для пап.мет.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі степлер "Norma" 20арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі коректор стрічковий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі органайзер для ручки, скрепки  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі кнопки-катушка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі кнопки-катушка Buromax  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі кнопки "4Office" 50 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі клей Buromax олівець 21гр  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі текстовиділювач  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі ножиці для паперу 195 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі скоби "Economix"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі скоби "4Office"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі зошит офісний А4 60 арк "Руслан"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі зошит офісний А4 48арк "Руслан"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі папка на кнопці 2 від Optima  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі ручка Economix  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 1928.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 1021
Опис класифікатора Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти за рахунок коштів місцевого бюджету
Схема (рік бюджету) ТПКВКМБ
Вулиця вулиця Центральна, 9
Населений пункт с. Мала Любаша
Область Рівненська область
Індекс 35009
Країна Україна
КАТОТТГ
ID класифікатора - UA56060390010080720
Опис класифікатора - Мала Любаша
Схема (рік бюджету) - КАТОТТГ
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 4d8181a51312422d8e7dfaabaa04cc22  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-18-031534-a  
Дата останнього оновлення 18.12.2025 19:29