| 18.12.2025 17:20 |
Положеннями Постанови 1178 передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 8 пункту 13, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, в того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, укладеному за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Департаментом освіти і науки Запорізької міської ради було укладено договір № 452/ЦТДЮ ОР від 02.08.2025 на виконання робіт по об’єкту «Капітальний ремонт закладу позашкільної освіти «Центр творчості дітей та юнацтва» Олександрівського району Запорізької міської ради,за адресою м. Запоріжжя, вул. Поштова, 57а». Відповідно до настанови з визначення вартості будівництва № 281 від 01.11.2021 (код ДК 021:2015 – 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) за результатами проведеної закупівлі UA-2025-06-02-009997-a. Станом на дату затвердження вказаного Обґрунтування у Замовника виникла необхідність закупівлі додаткових робіт за вказаним вище об’єктом, що виникли в процесі виконання основного договору підряду та підтверджується експертним звітом ТОВ «Експертиза МВК» № 53939 від 12.12.2025 р. Загальна вартість таких робіт не перевищує 50 відсотків ціни зазначеного основного договору.
|
|