Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Офісне приладдя різне

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Головне управління ДСНС України у Тернопільській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38535547  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Головне управління ДСНС України у Тернопільській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38535547  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 8`168.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2025 - 31 грудня 2025
 
Орієнтовний початок проведення процедури Грудень, 2025  
Тип процедури Запит (ціни) пропозицій  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Фарба штемпельна TRODAT (7011), колір - синій, 28мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Фотопапір BARVA Everyday Матовий A4 170 г/м2 100 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір IQ COLOR A4 80 Г/М2 500 аркушів рожевий(OPI74/A4/80/IQ)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір IQ COLOR A4 80 Г/М2 500 аркушів блакитний(OBL70/A4/80/IQ)  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для друку NAVIGATOR Universal A3, 80 г/м2, 500 арк., білий  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для нотаток Axent Elite “Color” 8026-A 90х90х40 мм, непроклеєний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець BUROMAX Jobmax (BM.4905), PVA, 36г  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Стікери-закладки "Стрілки" Economix 12х45, пластикові E20946  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт поштовий C5 (162х229 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м², 1 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 600 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт поштовий C6 (114x162 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 80 г/м², 1 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 300 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  
Конкретна назва предмета закупівлі Пакет поштовий C4 (229х324 мм), СКЛ, 0+0 білий офсет 90 г/м², 1 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 600 штука  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 19.12.2025  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Державний бюджет України  
Опис  
Сума 8168.00 Гривня  

Класифікатор КПК

ID класифікатора 1006280
Опис класифікатора Забезпечення діяльності органів та підрозділів цивільного захисту, підготовка кадрів Державною службою України з надзвичайних ситуацій
Схема (рік бюджету) КПК-2025
 

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 699cfdb2463544aa800e2a79f8942597  
Ідентифікатор плану UA-P-2025-12-12-025165-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2025-12-12-020413-a  
Дата останнього оновлення 12.12.2025 17:19