| 16.05.2025 12:30 |
Працівники МКП «ВУВКГ м. Херсона» (які працюють під впливом шкідливих виробничих факторів, декретований персонал та водії автотранспортних засобів) в обов’язковому порядку повинні проходити медичні огляди у встановлені законодавством терміни. Підстави: ст. 17 Закону України «Про охорону праці», ст. 21 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», наказу МОЗ України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб», наказу МОЗ України від 21.05.2007 № 246 «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій», Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів, затвердженого Наказом Міністерства охорони здоров’я України, Міністерства внутрішніх справ України 31.01.2013 № 65/80 та Переліку медичних протипоказань (захворювань і вад), за наявності яких особа не може бути допущена до керування відповідними транспортними засобами, затвердженого наказом МОЗ України від 07.10.2022 №1817.
Відповідно до підпункту 2 (абзацу третьому) пункту 13 "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, ПЕРЕЛІКУ територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією, затвердженого Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України 22 грудня 2022 року № 309 (із змінами відповідно Наказу 199 від 13 липня 2023 року, було прийнято рішення придбати послуги: послуги лікувальних закладів та супутні послуги, код згідно з ДК 021:2015 – 85110000-3 (послуги лікувальних закладів та супутні послуги)
|
|