Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Канцтовари (Код 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Відділ освіти Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43920498  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Відділ освіти Рава-Руської міської ради Львівського району Львівської області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 43920498  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 85`651.74 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік планування
1 січня 2023 - 31 грудня 2023
 
Орієнтовний початок проведення процедури Травень, 2023  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний Q-CONNECT А4 80г/м2 клас B 500 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30197630-1 - Папір для друку  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 315 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір кольорового паперу Spectra Color Rainbow Pack Light А4 160г/м2 10х10 50арк.  
Класифікація за ДК 021:2015 30197630-1 - Папір для друку  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 18 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка для креслення ZiBi А3 10арк 160г/м2  
Класифікація за ДК 021:2015 30194300-8 - Набори, комплекти та папір для креслення  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 21 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Картон Zibi білий А4 10арк. 235г/м2  
Класифікація за ДК 021:2015 30197600-2 - Оброблені папір і картон  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Картон кольоровий Zibi А4 10 кольорів 10 аркушів 230г/м2  
Класифікація за ДК 021:2015 30197600-2 - Оброблені папір і картон  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір кольоровий ZiBi А4 8арк. 8 кольорів  
Класифікація за ДК 021:2015 30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Закладки неонові DELTA 12х45мм, 5 кольорів 125 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 16 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу з клейким шаром DELTA 75x75мм 100арк. синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30199400-4 - Прогумований або клейкий папір  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 13 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір для нотаток CRYSTAL 85х85мм 400арк. білий не клеєний  
Класифікація за ДК 021:2015 30197620-8 - Папір для письма  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 13 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Конверт білий C5 162х229 мм з відривною стрічкою  
Класифікація за ДК 021:2015 30199230-1 - Конверти  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна DELTA by Axent DG чорнило синє 0.7 мм пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна DELTA by Axent DG чорнило чорне 0.7 мм пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 312 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова Unimax Spectrum чорнило червоне 1.0 мм пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 73 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева ECONOMIX Piramid чорнило чорне 0.5 мм пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 128 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева ECONOMIX Piramid чорнило синє 0.5 мм пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 38 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева ECONOMIX Piramid чорнило фіолетове 0.5 мм пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 22 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева ECONOMIX Piramid чорнило червоне 0.5 мм пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка гелева ECONOMIX Piramid чорнило зелене 0.5 мм пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30192121-5 - Кулькові ручки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 24 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Олівець чорнографітний пластиковий ECONOMIX ECO SOFT HB, загострений з гумою  
Класифікація за ДК 021:2015 30192130-1 - Олівці  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 252 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Гумка Axent Expert 55x18x8 мм. стирає олівець колір асорті  
Класифікація за ДК 021:2015 30192100-2 - Гумки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Степлер пластиковий Economix № 24/6 до 25 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30197320-5 - Степлери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 11 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби Buromax ЛЮКС №26/6 метал 1000 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30197110-0 - Скоби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби 4OFFICE №24/6 метал 1000 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30197110-0 - Скоби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 48 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби 4OFFICE №10 метал 1000 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30197110-0 - Скоби  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Скріпки 4OFFICE 25 мм трикутні нікільовані 100 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30197220-4 - Канцелярські скріпки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 12 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Кнопки-гвіздики Axent кольорові 26х18х10 мм в упаковці 30 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30197120-3 - Кнопки  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Шпильки Buromax кольорові 34 мм в упаковці 200 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл для документів Optima А3 40 мкм. фактура глянец прозорий 50 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл для документів ECONOMIX A4+ 30 мкм. фактура глянец прозорий 100 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 58 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Файл для документів ECONOMIX А5 30 мкм. фактура глянец прозорий 100 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192000-1 - Офісне приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Фломастери Kite 18 кольорів  
Класифікація за ДК 021:2015 30192124-6 - Фломастери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Набір текстових маркерів Buromax JOBMAX асорті 2-4 мм клиноподібний блістер 3 шт.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 15 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер для дошок 4OFFICE червоний 1-3 мм гострий  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 16 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер для дошок 4OFFICE синій 1-3 мм гострий  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 21 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Маркер для дошок 4OFFICE чорний 1-3 мм гострий  
Класифікація за ДК 021:2015 30192125-3 - Маркери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 36 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Губка магнітна для дошок Wave синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30195921-4 - Гумки для магнітних дощок  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Біндер 4OFFICE 32 мм 12 шт в коробці чорний  
Класифікація за ДК 021:2015 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 8 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Коректор-ручка Axent by Delta 8 мл.  
Класифікація за ДК 021:2015 30192930-9 - Ручки-коректори  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 21 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Стрічковий коректор Buromax 5мм. х 6м  
Класифікація за ДК 021:2015 30192160-0 - Коректори  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 6 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Фарба Axent штемпельна 30 мл. синій  
Класифікація за ДК 021:2015 30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Діркопробивач Economix пластиковий корпус з лінійкою до 30 арк  
Класифікація за ДК 021:2015 30197330-8 - Діроколи  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Лоток горизонтальний Axent чорний метал на 2 відділення  
Класифікація за ДК 021:2015 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Лоток горизонтальний Axent чорний метал на 3 відділення  
Класифікація за ДК 021:2015 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Підставка-органайзер Axent чорна на 3 відділення прямокутна метал  
Класифікація за ДК 021:2015 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Підставка для паперу Axent by Delta прозора куб пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30193200-0 - Настільні лотки та органайзери  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 7 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Ножиці універсальні 4OFFICE 21 см пластик  
Класифікація за ДК 021:2015 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч двосторонній 4OFFICE 18мм х 10м білий 80 мкм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 24 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч канцелярський 4OFFICE 24мм х 20м прозорий 38 мкм  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 30 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Скотч пакувальний 48мм х 100м прозорий б/ш  
Класифікація за ДК 021:2015 30192700-8 - Канцелярські товари  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 37 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор Buromax Etalon зелена A4 70 мм одностороння  
Класифікація за ДК 021:2015 30197210-1 - Теки-реєстратори  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 60 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-реєстратор 7office зелений A4 50 мм одностороння  
Класифікація за ДК 021:2015 30197210-1 - Теки-реєстратори  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 34 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей канцелярський 4OFFICE 50 г  
Класифікація за ДК 021:2015 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 35 штуки  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець 4OFFICE 15г PVA Econom  
Класифікація за ДК 021:2015 30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 63 штуки  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 85651.74 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID c8eefce3bedc48f68e9f79ab7f013832  
Ідентифікатор плану UA-P-2023-05-25-004338-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2023-05-26-009251-a  
Дата останнього оновлення 26.05.2023 14:40