Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Файли А4 проз., Ручка кулькова ТОІS 505, ручка масляна, степлер №24 20л.4250 4226, клей-олівець перман. 22гр., клей ПВА 100мл, скоби для степлера №24/6, папка-конверт А4,корректор-ручка 10 мл, печатка, оснастка "Color-R40", папір офсетний 500л.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Олександрівська селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04376162  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника Олександрівська селищна рада  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 04376162  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 3`705.00 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2020
 
Орієнтовний початок проведення процедури Квітень, 2020  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Файли А4 проз.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 уп  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка кулькова ТОІS 505  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Степлер №24 20л.4250 4226  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей-олівець перман. 22гр  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Клей ПВА 100мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Скоби для степлера №24/6  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка-конверт А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Корректор-ручка 10 мл  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Печатка  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Оснастка "Color-R40"  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 2 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офсетний 500л.  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 20 шт  
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг 31.12.2020  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 3705.00 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID b5472a8133f24c05839b5604a13ccc0c  
Ідентифікатор плану UA-P-2020-04-22-001706-c  
Ідентифікатор закупівлі UA-2020-04-22-000493-a  
Дата останнього оновлення 22.04.2020 18:10