Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура кваліфікації оголошена 01.05.2025 15:31. Дата останніх змін 19.05.2025 11:25

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування) - Запитання щодо кваліфікації

Ідентифікатор кваліфікації UA-F-2025-05-01-000001  
ID aa2175841f1045438f37260b68a0dff4  

Костюм літній польовий (тип 1) з тканини тип 4, клас 7 (ДК 021:2015: 35810000-5: Індивідуальне обмундирування)

Організатор (проводить кваліфікацію)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44830311  
Юридична адреса 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24  
Активна кваліфікація
02.05.2025, 16:39
Кінецва дата подання заявки
Просимо надати роз’яснення щодо кінцевої дати подання заявки: у п.6 тендерной документації зазначено "до 21.05.2025 року", а на площадці "Смарттендер" - 16.05.2025 року.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 05.05.2025, 10:29)
Шановний кандидате, дякуємо за звернення!
Подання кандидатами заявок для участі у кваліфікаційному відборі кандидатів до рамкової угоди проводиться протягом всього періоду дії рамкової угоди, але не пізніше ніж за 30 днів до завершення строку її дії, визначеного в оголошенні про проведення кваліфікаційного відбору кандидатів до рамкової угоди.

Тобто кінцевий строк подачі заявок – «00:00 01 грудня 2026».

Строк «00:00 16 травня 2025» встановлено для звернення за роз'ясненнями.

Строк «до 21.05.2025 року» визначено на вимогу підпункту 4 пункт 60 Постанови від 11.11.2022 №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану»: Оголошення про проведення кваліфікаційного відбору кандидатів до рамкової угоди повинно містити таку інформацію, в т.ч.: строк подання заявок на включення до рамкової угоди, що не може становити менше 15 днів від дати оприлюднення оголошення про проведення кваліфікаційного відбору кандидатів до рамкової угоди. У разі неподання кандидатом заявки для участі у кваліфікаційному відборі кандидатів до рамкової угоди в установлений в оголошенні строк така заявка може подаватися протягом строку дії рамкової угоди з урахуванням вимог пункту 63 цих особливостей.

Якщо на момент закінчення строку подання заявок для участі у кваліфікаційному відборі кандидатів до рамкової угоди, що зазначений в оголошенні про проведення кваліфікаційного відбору кандидатів до рамкової угоди (21.05.2025 року), подали заявки для участі у кваліфікаційному відборі кандидатів до рамкової угоди менш як три кандидати, кваліфікаційний відбір кандидатів до рамкової угоди автоматично відміняється електронною системою закупівель.
07.05.2025, 15:24
Проект договору
Доброго дня! В пункті 2.3 Додатку 3 Проекту договору зазначено: «Кількість одиниць Товару в партії, з якої здійснено відбір для проведення лабораторних випробувань, та кількість одиниць Товару в партії, представленої для проведення технічного огляду, повинна бути однаковою.», а в пункті 2.5 Додатку 3 зазначено, що «в разі виявлених невідповідностей (несправності) пред’явлена партія або частина партії повертається на виробництво для їх усунення. Забракована партія або частина партії Товару може бути представлена у повному обсязі або частково ще раз, якщо вона відсортована або перероблена/доопрацьована, за умови, що постачальник чітко опише вжиті заходи. Партія, представлена повторно перевіряється у тому самому порядку, що й при первинному представленні, за винятком уже перевірених Випробувальною лабораторією показників якості, згідно з обсягом перевірки.» Дані пункти протирічать один одному, оскільки в разі, якщо повторно приймається виправлена частина партії, вона не може дорівнювати кількості одиниць Товару в партії, з якої здійснено відбір. Також пункт 2.3 унеможливлює виконання пункту 4.6 проекту Договору в разі, якщо Замовником визначено декілька місць поставки в один термін та Постачальником даний об’єм Товару визначено однією партією з одним номером та датою виготовлення. Зважаючи на вищевикладене, просимо внести корективи до Проекту договору та усунути дане протиріччя.
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 09.05.2025, 09:04)
Шановний кандидате, дякуємо за Ваше звернення.
Пункт 2.3 описує процес відбору зразків товару для проведення лабораторних випробувань.
Пункт 2.5 описує процес технічного огляду товару і можливість при технічному огляді бракувати не усю партію а частину партії, з подальшим усуненням невідповідностей в частині партії.
Пункт 2.3 можливий для виконання пункту 4.6 договору так як постачальник сам визначає номер партії яка буде представлена представникам Центрального управління для проведення етапів приймального контролю. Формування нумерації партій залежить від кількості представлень партій представникам Центрального управління.
Враховуючи вищевикладене дані пункти не суперечать один одному.
14.05.2025, 16:09
Орієнтовна вартість товару
Добрий день. В документації зазначена "орієнтовна очікувана вартість предмета закупівлі" яка складає 175 669 000,00, скажіть будь ласка, чи можна вважати дану суму - як верхня допустима межа вартості костюму літнього польового по даній рамковій угоді? . Чи будуть розглядатися пропозиції учасників, які увійшли в рамку, і під час відбору надали цінові пропозиції вище за дану очікувану вартість, чи не дозволяється подавати пропозиції вищі, ніж орієнтовні?. Наразі, орієнтовна, вартість клп по цій рамковій угоді становить - 1756,69 грн. Дана ціна є низькою для даного товару, спрощені закупівлі ДОТ на 2025 рік відбувалися по очікуваний вартості в 1848.00 грн. Надайте роз’яснення стосовно цього питання, дякуємо!
Відповідь замовника (Відповідь зареєстровано 15.05.2025, 11:45)
Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 (далі – Особливості № 1275), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості № 1178).
Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі, Особливостях № 1275, Особливостях № 1178.

Оголошення про проведення кваліфікаційного відбору кандидатів до рамкової угоди повинно містити інформацію про очікувану вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі розраховується державним замовником ПРИБЛИЗНО та є ОРІЄНТОВНОЮ, згідно п 61. Особливостей № 1275.
Після кваліфікаційного відбору Замовником буде оголошений запит пропозицій, в якому буде визначена ОСТАТОЧНА очікувана вартість предмету закупівлі.
Очікувана вартість на етапі кваліфікаційного відбору служить орієнтиром і може бути змінена під час запиту пропозиції, що дозволяє Замовнику врахувати актуальну потребу та умови ринку.

Запит пропозицій здійснюється з використанням електронного аукціону через електронну систему закупівель.
У разі коли під час проведення запиту пропозицій свою пропозицію відповідно до вимог, установлених у запиті, подав лише один учасник, електронний аукціон не застосовується, державний замовник визначає такого учасника переможцем запиту пропозицій, після чого електронна система закупівель оприлюднює повідомлення про намір укласти державний контракт (договір).

Кандидат, включений до рамкової угоди, має право одночасно подавати пропозиції щодо кількох тендерів/запитів пропозицій, що оголошені державним замовником в межах єдиної рамкової угоди, в тому числі у разі поділу на лоти, але не більш як одну пропозицію на кожен тендер/запит пропозиції або лот, у разі поділу предмета закупівлі на лоти.