Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Кількість об’єктів _13, перелік об’єктів наданий окремим файлом. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: стадія «РП», запроектовані теплолічильники та інше обладнання повинні бути сертифіковані в Україні, теплолічильники крім того повинні мати сертифікат Укрметртестстандарта та внесені в Державний реєстр засобів вимірювальної техніки України, як лічильники теплової енергії, якість проекту повинна бути підтверджена позитивним експертним звітом. Завдання на проектування, технічне завдання, принципові схеми надані окремими файлами. Строк виконання робіт: до 15.06.2021 Строк виконання робіт може бути змінений в залежності від терміну проведення спрощеної закупівлі Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%

Реквізити договору

Сума договору 191`224.80 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 159`354.00 Гривня  
Сума оплати за договором 132`386.40 Гривня (з ПДВ)  
Сума оплати за договором без ПДВ 110`322.00 Гривня  
Номер договору 20-Г-П-ТЛ  
Дата підписання 22.04.2021  
Дата початку дії 22.04.2021  
Дата завершення дії 31.12.2021  
Опубліковано
23.04.21
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі

Номенклатура договору

1)
Розробка проектно – кошторисної документації по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності, житлово-будівельних кооперативів та об'єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації
Класифікація за ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3-а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15.06.2021
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13 роботи

Документи договору/змін

Нетипізований документ
Лот 3 Аква Україна.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.04.2021 16:22
ID: 43aaaa8433de43f49bb678f0fadd997d
Нетипізований документ
Лот 3 ДУ 1 зміна реквізитів.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.04.2021 16:22
ID: e5cf2c95b5894ce2b358ce940b70dfae
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.04.2021 16:23
ID: b46395d79ede41089034f53243757cfb
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.04.2021 16:23
ID: b46395d79ede41089034f53243757cfb
Додатки до контракту
ДУ 2 Аква.pdf Додано в зміні №1 від 15.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:39
ID: 951df6e28e614b7da1076dd4f1f23438
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 15.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.06.2021 15:40
ID: 06f4543e8c264848b98c28c84bdf6b95
Додатки до контракту
ДУ 3 Аква Україна.pdf Додано в зміні №2 від 14.07.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.07.2021 16:50
ID: b378609efa58494d9b11ca743e7cb817
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 14.07.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 15.07.2021 16:51
ID: e1fe8b5e7f7d47bdaf5f249a04a31262
Додатки до контракту
ДУ 4 №20-Г-П-ТЛ.pdf Додано в зміні №3 від 20.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 14:06
ID: e67f4f8d9fc242119e9c2333cdaadbf6
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 20.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.08.2021 14:07
ID: 66cd08f65a9d4375ac0c3aa7ad50e3fc
Нетипізований документ
ду 20.pdf Додано в зміні №4 від 21.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 11:49
ID: d6c4af57996848d68fd145ee3a180ded
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 21.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2021 11:50
ID: f57f8c57412f49eb8a12c0de0c94a482

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 15.06.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: труднощів з можливістю обстеження об’єктів, пов’язаних з дією до 01.05.2021 р. жорстких карантинних обмежень, спрямованих на запобігання поширенню COVID-19, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором,, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публікації змін 18.06.2021 15:40  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 14.07.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін У зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: лист №50/21 від 09.07.2021 щодо продовження терміну здачі об’єкту за Договором № 20-Г-П-ТЛ від 22.04.2021 по оснащенню інженерних вводів житлових будинків комунальної форми власності , житлово-будівельних кооперативів та об’єднань співвласників багатоквартирних будинків теплолічильниками разом з програмно-апаратною частиною диспетчеризації. Станом на 09.07.2021 проектна документація перебуває на стадії погодження в КП «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО», тому виконання робіт в зазначений в договорі термін є неможливим, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції.  
Дата публікації змін 15.07.2021 16:51  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 20.08.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін у зв’язку виникненням об’єктивних обставин, а саме: труднощів з проходженням експертизи проєктної документації, що унеможливлює виконання зобов’язань в строки передбачені Договором,, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», викласти Додаток № 2 «Календарний план» Договору в новій редакції  
Дата публікації змін 20.08.2021 14:07  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 21.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін Договірна ціна зменшується у зв’язку із виникненням об’єктивної обставини, а саме: у зв’язку з неможливістю виконання Робіт на деяких Об’єктах після проведення обстеження та отримання необхідних даних щодо таких Об’єктів Пункти 2.1., 2.4. Договору та Додатки № 3 , Додаток №4, Додатки № 5 до Договору у новій редакції  
Дата публікації змін 22.12.2021 11:50  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника КП "Група впровадження проекту з енергозбереження в адміністративних і громадських будівлях м. Києва"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25772436  
Юридична адреса 01601, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 3а  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ПП Аква Україна  
Код ЄДРПОУ 31305690  
Юридична адреса 01023, Україна, Київська область, Київ, вул. Мечникова, 8, к. 22