Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029. Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації). Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням ЕЦП/КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити ЕЦП/КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.

Реквізити договору

Сума договору 225`808`500.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 188`173`750.00 Гривня  
Номер договору 215  
Дата підписання 22.12.2020  
Дата початку дії немає даних  
Дата завершення дії 31.12.2024  
Опубліковано
22.12.20
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Класифікація за ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Додатковий класифікатор UA-ROAD: H-03 - Житомир - Чернівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 62+200 – км 68+700, _____
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 роботи

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір №215 від 22.12.2020р. Н-03 62-68.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2020 15:28
ID: 072498cb0f6b4dc6a4b4ee84f118268b
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.12.2020 15:37
ID: cf4ca0aa246143d3912f638363b97b19
Додатки до контракту
215_1_221 від 23.12.20 Н-03 км 62-68.pdf Додано в зміні №1 від 23.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2020 10:33
ID: 1986a0285ee84ac7b3d092724e702500
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 23.12.2020
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.12.2020 10:34
ID: c330bd612aa2444c82fcbc63f361b934
Додатки до контракту
215_2_67 від 19.03.21.pdf Додано в зміні №2 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.03.2021 11:41
ID: 6147275f1e59493fa96c078fe397cca5
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №2 від 19.03.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.03.2021 11:42
ID: 33c1ddf10d3c46a2a0e3d31df08b4caa
Додатки до контракту
Додаткова угода № 215_3_149 від 29.06.21..pdf Додано в зміні №3 від 29.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.06.2021 14:41
ID: 26aecc2af59c4948b2da8f1cbcaf7c30
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №3 від 29.06.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.06.2021 14:42
ID: db60842a432548ad932f581aa85b8a20
Додатки до контракту
215_4_171 від 20.07.21 Н-03 км 62-68.pdf Додано в зміні №4 від 20.07.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 10:05
ID: e86fa733ca884b28bf901fac0d8e15dd
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №4 від 20.07.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.07.2021 10:11
ID: ec5d96b304a7439e919b53ea9c04bf04
Додатки до контракту
215_5_194 від 18.08.2021.pdf Додано в зміні №5 від 18.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.08.2021 14:59
ID: cb176474e94242db96f676da2822afac
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №5 від 18.08.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.08.2021 15:01
ID: 916193d6f6954abfafb8c5f06c8aadd6
Додатки до контракту
Додаткова угода № 215_6_237 від 18.10.21.pdf Додано в зміні №6 від 18.10.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2021 09:32
ID: 6690336be5e948119691e84dc4313588
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №6 від 18.10.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.10.2021 09:33
ID: ce25ae35695548da87c451db5bc28aac
Додатки до контракту
215_7_257 від 15.11.21 км 62+200.pdf Додано в зміні №7 від 15.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 13:17
ID: 4d150a44ea054cd69ef8923abad010ab
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №7 від 15.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.11.2021 13:21
ID: 711eeab820ee421bb694f29c09234b0d
Додатки до контракту
215_8_272 від 23.11.21 км 62+200 - км 68+700.pdf Додано в зміні №8 від 23.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2021 15:20
ID: 381a98390b0b47e9bfd4226080c22f1c
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №8 від 23.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 23.11.2021 15:20
ID: 65046f5957264cc195925f8ced5ef525
Додатки до контракту
215_9_396 від 28.12.21 км 62-68.pdf Додано в зміні №9 від 28.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 09:19
ID: b70b4b8ebebc4a49b091490325c46073
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №9 від 28.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 09:20
ID: 436baa1b51bc471e8d14a1cacdfad927
Додатки до контракту
215_10_13 від 31.01.22 км 62+200 - км 68+700.pdf Додано в зміні №10 від 31.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2022 13:48
ID: d973a81ce7314d54b4f8c0d8200b0ed5
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №10 від 31.01.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.02.2022 13:50
ID: 3fea95f87c1f4437b6da6576c522fdc1
Додатки до контракту
215_11_38 від 21.02.22 км 62+200 - км 68+700.pdf Додано в зміні №11 від 21.02.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2022 14:52
ID: bbd9facbe4a24715853240d6ac4d1415
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №11 від 21.02.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.02.2022 14:53
ID: 109e0c4494ad4c37b7c24b65443d9c9e
Додатки до контракту
215_12_139 км 62-68.pdf Додано в зміні №12 від 01.08.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.08.2022 14:16
ID: b0c4ca4c75a24802be5281495b04fc0f
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №12 від 01.08.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.08.2022 14:17
ID: e42b716ee8094fb5bfa5499b2199d0a7
Додатки до контракту
215_13_291 від 14.12.22 Н-03 км 62+200 - км 68+700.pdf Додано в зміні №13 від 14.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.12.2022 15:31
ID: ae8c72437ba1456cb813167fc3a7a963
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №13 від 14.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 14.12.2022 15:34
ID: 76cd9c9bd8af47b8b33d7f54fe494b7c
Додатки до контракту
215_14_8 від 31.01.23 Н-03 км 62-68.pdf Додано в зміні №14 від 31.01.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.02.2023 15:23
ID: 73278ca91d0e416d9153070ebe4f42f7
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №14 від 31.01.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 02.02.2023 15:23
ID: bbb8e11f964b4abd89bad4a10c45bf32
Додатки до контракту
215_16_141 від 15.05.23 Н-03 км 62-68.pdf Додано в зміні №15 від 15.05.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2023 09:56
ID: 58249d8ad3c44b6d931f348f51f830c2
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №15 від 15.05.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 16.05.2023 10:37
ID: aab445f0b2a6416fbaeab631fe23b69a
Додатки до контракту
215_17_275 від 27.12.23.pdf Додано в зміні №16 від 27.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 11:02
ID: e5e768a1c45c43e5b69984bc082f62f3
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №16 від 27.12.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2023 11:07
ID: cfd6ceb48e454a629761122f30e422b8
Додатки до контракту
215_18_4 від 30.01.24.pdf Додано в зміні №17 від 30.01.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.01.2024 11:36
ID: fc37f1a37a20409bbf448bb890ee3fb2
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №17 від 30.01.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 31.01.2024 11:38
ID: 9db4f91d590f442ba373f9457eb754ab

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 23.12.2020.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін у зв’язку зі зміною у фінансуванні Замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2020 році на 50 000,00 грн. (п'ятдесят тисяч гривень 00 коп.), в тому числі ПДВ 8 333,33 грн. (вісім тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.). Внести зміни до Календарного графіку виконання робіт (Додаток №2) та Плану фінансування (Додаток №3) і викласти їх в новій редакції. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 23.12.2020 10:34  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 19.03.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2021 рік в розмірі 49 009 912,00 грн. (сорок дев’ять мільйонів дев’ять тисяч дев’ятсот дванадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 168 318,67 грн. (вісім мільйонів сто шістдесят вісім тисяч триста вісімнадцять гривень 67 коп.). Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 (зі змінами), від 22.07.2020 №641 (зі змінами), від 27.12.2001 №1764 внести зміни до п.5.13. Договору. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи  
Дата публікації змін 19.03.2021 11:43  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 29.06.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 12 000 000,00 грн. (дванадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 000 000,00 грн. (два мільйони гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 61 009 912,00 грн. (шістдесят один мільйон дев’ять тисяч дев’ятсот дванадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 10 168 318,67 грн. (десять мільйонів сто шістдесят вісім тисяч триста вісімнадцять гривень 67 коп.), з них: - 49 009 912,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 12 000 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327.  
Дата публікації змін 29.06.2021 14:42  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 20.07.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін у зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 49 030 000,00 грн. (сорок дев'ять мільйонів тридцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 8 171 666,67 грн. (вісім мільйонів сто сімдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.), згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327 - 37 030 000,00 грн. (тридцять сім мільйонів тридцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 6 171 666,67 грн. (шість мільйонів сто сімдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.) та постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 442 – 12 000 000,00 грн.(дванадцять мільйонів гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ – 2 000 000,00 грн.(два мільйони гривень 00 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 110 039 912,00 грн. (сто десять мільйонів тридцять дев’ять тисяч дев’ятсот дванадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 18 339 985,33 грн. (вісімнадцять мільйонів триста тридцять дев'ять тисяч дев'ятсот вісімдесят п'ять гривень 33 коп.), з них: - 49 009 912,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 49 030 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327; - 12 000 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 442. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 21.07.2021 10:12  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №5 від 18.08.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 37 030 000,00 грн. (тридцять сім мільйонів тридцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 6 171 666,67 грн. (шість мільйонів сто сімдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 442. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 147 069 912,00 грн. (сто сорок сім мільйонів шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот дванадцять гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 24 511 652,00 грн. (двадцять чотири мільйони п’ятсот одинадцять тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні 00 коп.), з них: - 49 009 912,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17.02.2021 року № 122 (зі змінами); - 49 030 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327; - 49 030 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28.04.2021 року № 442. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 18.08.2021 15:01  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №6 від 18.10.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 14 600 088,00 грн. (чотирнадцять мільйонів шістсот тисяч вісімдесят вісім гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 2 433 348,00 грн. (два мільйони чотириста тридцять три тисячі триста сорок вісім гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 161 670 000,00 грн. (сто шістдесят один мільйон шістсот сімдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 26 945 000,00 грн. (двадцять шість мільйонів дев’ятсот сорок п’ять тисяч гривень 00 коп.), з них: - 63 610 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 49 030 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327; - 49 030 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 року № 442. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 18.10.2021 09:33  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №7 від 15.11.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 24 495 000,00 грн. (двадцять чотири мільйони чотириста дев’яносто п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 4 082 500,00 грн. (чотири мільйони вісімдесят дві тисячі п’ятсот гривень 00 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 978. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 186 165 000,00 грн. (сто вісімдесят шість мільйонів сто шістдесят п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 31 027 500,00 грн. (тридцять один мільйон двадцять сім тисяч п’ятсот гривень 00 коп.), з них: - 63 610 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 49 030 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327; - 49 030 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 року № 442; - 24 495 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 978. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 16.11.2021 13:22  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №8 від 23.11.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок загального фонду Державного бюджету на 19 570 000,00 грн. (дев’ятнадцять мільйонів п’ятсот сімдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 261 666,67 грн. (три мільйони двісті шістдесят одна тисяча шістсот шістдесят шість гривень 67 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 205 735 000,00 грн. (двісті п’ять мільйонів сімсот тридцять п’ять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 34 289 166,67 грн. (тридцять чотири мільйони двісті вісімдесят дев’ять тисяч сто шістдесят шість гривень 67 коп.), з них: - 63 610 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами); - 49 030 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327; - 49 030 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2021 року № 442; - 24 495 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 15 вересня 2021 року № 978; - 19 570 000,00 грн. - загальний фонд Державного бюджету. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 23.11.2021 15:22  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №9 від 28.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору до 31.12.2022 року. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 29.12.2021 09:20  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №10 від 31.01.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2022 року Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору до 31 січня 2023 року. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 03.02.2022 13:50  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №11 від 21.02.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 12 855 789,00 грн. (дванадцять мільйонів вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч сімсот вісімдесят дев’ять гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 2 142 631,50 грн. (два мільйони сто сорок дві тисячі шістсот тридцять одна гривня 50 копійок). Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 21.02.2022 14:53  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №12 від 01.08.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Зміна назви та місцезнаходження Підрядника. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 11 002 583,54 грн. (одинадцять мільйонів дві тисячі п’ятсот вісімдесят три гривні 54 копійки), у тому числі ПДВ 1 833 763,92 грн. (один мільйон вісімсот тридцять три тисячі сімсот шістдесят три гривні 92 копійки). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 1 853 205,46 грн. (один мільйон вісімсот п’ятдесят три тисячі двісті п’ять гривень 46 копійок), у тому числі ПДВ 308 867,58 грн. (триста вісім тисяч вісімсот шістдесят сім гривень 58 копійок). Пункт 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ V. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ доповнити пунктом 5.17. такого змісту: «5.17. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 02.08.2022 14:17  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №13 від 14.12.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії Договору по 31 грудня 2023 року. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 14.12.2022 15:35  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №14 від 31.01.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану згідно Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", подовженого Указом Президента України від 14 березня 2022 року №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 18 квітня 2022 року №259/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 17 травня 2022 року №341/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Указом Президента України від 12 серпня 2022 року № 573/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» та Указом Президента України від 07 листопада 2022 року № 757/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Сторони дійшли згоди доповнити розділ Договору «ХІ. ПОРЯДОК ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИКОНАННЯ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ЗА ДОГОВОРОМ» пунктом 11.6. та викласти його в наступній редакції: «11.6. У разі настання документально підтверджених обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин), визначених розділом Договору «ХІV. ОБСТАВИНИ НЕПЕРЕБОРНОЇ СИЛИ (ФОРС-МАЖОР)», Замовник залишає за собою право повернення забезпечення виконання договору за умови звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з підписанням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання договору на умовах, визначених цим Договором протягом 20 робочих днів після закінчення обставин непереборної сили або з дня отримання бюджетних асигнувань. У разі ненадання такого забезпечення у встановлений термін, Договір вважається розірваним». Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 02.02.2023 15:25  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №15 від 15.05.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Керуючись п. 11.6. Договору Сторони дійшли згоди внести зміни в пункти 11.1. і 11.3. Договору та викласти їх у наступній редакції: «11.1. Для належного виконання зобов’язань за Договором Підрядником не пізніше дати укладення Договору надається Замовнику забезпечення виконання умов Договору у вигляді оригіналу безумовної та безвідкличної банківської гарантії № BGV/UА/03-2-12137 від 17 грудня 2020 року у розмірі 3 % від ціни Договору, що становить 6 774 255 грн. 00 коп. (шість мільйонів сімсот сімдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок), оформленої в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «УКРАЇНСЬКИЙ БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНИЙ БАНК». Додатково Підрядник забезпечує виконання Договору у розмірі 3 % від ціни Договору шляхом надання Замовнику Зміни №1 від 31 січня 2022 року до гарантії № BGV/UА/03-2-12137 від 17 грудня 2020 року та надання банківської гарантії № 25208/29 від 27 квітня 2023 року в розмірі 6 774 255 грн. 00 коп. (шість мільйонів сімсот сімдесят чотири тисячі двісті п’ятдесят п’ять гривень 00 копійок), оформленої в АКЦІОНЕРНОМУ ТОВАРИСТВІ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС». 11.3. Строк дії банківської гарантії перевищує строк дії Договору не менше ніж на 30 календарних днів та встановлено по 31 січня 2024 року включно.» Сторони погодились внести зміни в розділ Договору «ХІХ. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН», План фінансування - Додаток №3 та Протокол антикорупційних застережень - Додаток №5 до Договору, а саме доповнити банківські реквізити Акціонерного товариства «Ю АР ДІ УКРАЇНСЬКІ ДОРОГИ»: «IBAN: UA 793805260000026009001088260 в АТ «КБ «ГЛОБУС»» Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 16.05.2023 10:38  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №16 від 27.12.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії Договору по 31 грудня 2024 року. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи  
Дата публікації змін 29.12.2023 11:08  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №17 від 30.01.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2024 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2025 року включно. Сума договору після внесення змін: 225 808 500,00 грн. (з ПДВ). Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 роботи.  
Дата публікації змін 31.01.2024 11:39  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Служба автомобільних доріг у Житомирській області  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 03451526  
Юридична адреса 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська, 16  
Процедура закупівлі Відкриті торги з публікацією англійською мовою  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56  
Код ЄДРПОУ 03448860  
Юридична адреса 29016, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Західна Окружна 1