Договір опубліковано 22.09.2020 17:05. Дата останніх змін: 02.01.2024 14:29
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп, км 650+800 – км 665+400, Львівської області (ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг) -
Ідентифікатор укладеного договору | UA-2020-06-24-002418-c-c1 | |
ID | 1270116bdc004ae392ef5cb5991b839e |
Сума договору
88`724`594.23 Гривня
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009. Дата та час розкриття тендерних пропозицій: 25.07.2020, 21:00. (У разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну тендерної пропозиції. В такому випадку розкриття інформації про ціну тендерної пропозиції учасника на цьому етапі є порушенням законодавства з питань публічних закупівель. Розкриття інформації про ціну здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.)
Реквізити договору
Сума договору | 88`724`594.23 Гривня (з ПДВ) | |
Сума договору без ПДВ | 73`937`162.69 Гривня | |
Сума оплати за договором | 88`724`594.23 Гривня (з ПДВ) | |
Сума оплати за договором без ПДВ | 73`937`162.67 Гривня | |
Номер договору | 133-09/20 | |
Дата підписання | 22.09.2020 | |
Дата початку дії | 22.09.2020 | |
Дата завершення дії | 31.12.2023 |
Опубліковано
22.09.20
Договір підписано
Договір виконано
Договір був підписаний та виконаний сторонами в повному обсязі
Номенклатура договору
1) |
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ-Чоп, км 650+800 – км 665+400, Львівської області
(ДК 021:2015: 45233142-6 Ремонт доріг)
Класифікація за ДК 021:2015: 45233142-6 - Ремонт доріг
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 посл.
|
Документи договору/змін
Підписаний контракт
Договір_133-09-20 від 22_09_2020.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.09.2020 17:01
ID: b8ef2bd88de14ca6a17bf89e6e72e846
|
|
Підписаний контракт
Кошториси_до_договору_133-09-20.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.09.2020 17:01
ID: fe2b27d6d72d40ceac7b35c19061d38f
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.09.2020 17:02
ID: ca99eb1a33674e4e857de7e83550e423
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.09.2020 17:02
ID: ca99eb1a33674e4e857de7e83550e423
|
|
Нетипізований документ
ДУ 4 від 29.12.2020р. на продовження (1).pdf
Додано в зміні №1 від 29.12.2020
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2020 13:25
ID: 0482cdff609644b4ab65ee155ea8707d
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №1 від 29.12.2020
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2020 13:27
ID: 26ae772330f74db5a66a51665fc26aa8
|
|
Підписаний контракт
ДУ8 від 29.12.2021 продовження.pdf
Додано в зміні №2 від 29.12.2021
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 21:59
ID: 640cbf556bf245cc9d8a545999436613
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №2 від 29.12.2021
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2021 21:59
ID: f7c3ae6eb60c41eb8e02d9cfac44e6e5
|
|
Підписаний контракт
ДУ 10 від 21.12.22_133-09-20_зменш.pdf
Додано в зміні №3 від 21.12.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2022 13:06
ID: 85d74b08d3734fedafc8e1cd28d15857
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №3 від 21.12.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 21.12.2022 13:07
ID: c4e21cd07e734cffa27d6380e9ba1af1
|
|
Підписаний контракт
ДУ 12 від 29.12.22_133-09-20_прод.pdf
Додано в зміні №4 від 29.12.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2022 11:22
ID: 30507f93c5294393b4b1ee7f405d215e
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №4 від 29.12.2022
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2022 11:22
ID: 9ba4c72e92fb42b3aa03a919b14ac78c
|
|
Підписаний контракт
ДУ 13 від 14.04.23_133-09-20.pdf
Додано в зміні №5 від 14.04.2023
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.04.2023 09:16
ID: a55505297ed14bf189a8b398b1a60c70
|
|
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №5 від 14.04.2023
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.04.2023 09:18
ID: 0fded97cb8f542c2bad36be658995ab0
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 29.12.2020.
Деталізація внесених змін
Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
Опис причини змін | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Дата публікації змін | 29.12.2020 13:27 |
Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №2 від 29.12.2021.
Деталізація внесених змін
Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
Опис причини змін | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Дата публікації змін | 30.12.2021 21:59 |
Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №3 від 21.12.2022.
Деталізація внесених змін
Причини змін до договору |
Зменшення обсягів закупівлі
|
Опис причини змін | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Дата публікації змін | 21.12.2022 13:07 |
Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №4 від 29.12.2022.
Деталізація внесених змін
Причини змін до договору |
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
|
Опис причини змін | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Дата публікації змін | 30.12.2022 11:22 |
Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №5 від 14.04.2023.
Деталізація внесених змін
Причини змін до договору |
Покращення якості предмета закупівлі
|
Опис причини змін | У зв’язку з прийняттям рішення уповноваженим органом Служби автомобільних доріг у Львівській області (Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 № Н-127/08-02), до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені зміни, а саме: Службу автомобільних доріг у Львівській області перейменовано на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області. |
Дата публікації змін | 19.04.2023 09:18 |
Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25253009 |
Юридична адреса | 79053, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Процедура закупівлі | Відкриті торги з публікацією англійською мовою |
Інформація про постачальника
Назва юридичної особи | ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
Юридична адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |