Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 18.04.2017 09:30. Дата останніх змін: 28.07.2017 15:16

Халат медичний модельний -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2017-03-28-000002-c-c1  
ID c7c8e3cb8f97454aac6d60d6ab4ee8f8  
Сума договору
19`280.00 Гривня

Матеріал з якого пошито халати – хіммільтек

Реквізити договору

Сума договору 19`280.00 Гривня (з ПДВ)  
Номер договору 45-ц  
Дата підписання 14.04.2017  
Дата початку дії 14.04.2017  
Дата завершення дії 31.12.2017  
Опубліковано
18.04.17
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Халат медичний модельний
Класифікація за ДК 021:2015: 35113490-0 - Захисні халати
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. М. Вовчок, 2
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01.04.2017 - 31.12.2017
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 91 шт

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2017 09:29
ID: dc2b88e338864d1bb29f1eb7ba0ba410
Підписаний контракт
Договір
Завантажено в ЦБД Prozorro: 18.04.2017 09:29
ID: eb73216c53f1490eb2ca64b25f787a03
Нетипізований документ
1.45-ц.pdf Додано в зміні №1 від 24.07.2017
Завантажено в ЦБД Prozorro: 24.07.2017 14:53
ID: 6195b1adb9e243c3865edbac714325d5
Додатки до контракту
дод 1 45-ц.PDF Додано в зміні №2 від 24.07.2017
Завантажено в ЦБД Prozorro: 28.07.2017 15:16
ID: 896ceb26274344a3939ac3ba85def075

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 24.07.2017.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Враховуючи уточнення потреб у закупівлі товару, згідно предмета Договору, сторони домовилися збільшити суму Договору та подовжити дію договору.  
Дата публікації змін 24.07.2017 14:53  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 24.07.2017.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін збільшення обсягів закупівлі  
Дата публікації змін 28.07.2017 15:16  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальний заклад Сумської районної ради "Сумський районний Центр первинної медико-санітарної допомоги"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38575731  
Юридична адреса 42303, Україна, Сумська область, село Стецьківка, вул. Леніна, буд. 79  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Курганова Ольга Іванівна  
Код ЄДРПОУ 2609114765  
Юридична адреса 02068, Україна, Київська область, Київ, пр-т Петра Григоренка, буд. 1/7, кв. 198