Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 25.12.2025 11:04. Дата останніх змін: 25.12.2025 11:14

Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне - Канцелярські товари -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-25-003865-a-a1  
ID 1feb9bd6ec9b43bd8fc32051661360ab  
Сума договору
564.65 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 564.65 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 95  
Дата підписання 25.12.2025  
Дата початку дії 25.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
25.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Канцелярські товари
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Шевченка Т.,40
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 одиниця

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Городоцький центр первинної медико-санітарної допомоги" Городоцької міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38566126  
Юридична адреса 32000, Україна, Хмельницька область, місто Городок, Шевченка 40  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ФОП Шостак Ірина Павлівна  
Код ЄДРПОУ 2875317186  
Юридична адреса 29000, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Заводська 63/1, кв.9