Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 24.12.2025 16:19. Дата останніх змін: 24.12.2025 16:19

Офісне устаткування та приладдя різне -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-24-017142-a-a1  
ID 7ee74759f2724e7f9cb4fc271e3b04f3  
Сума договору
2`625.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 2`625.00 Гривня (без ПДВ)  
Номер договору 243  
Дата підписання 24.12.2025  
Дата початку дії 24.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
24.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Папір_А4/80_500 ZOOM ПАЧКА
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11001, Україна, Житомирська область, місто Олевськ, вул.Свято-Миколаївська,46
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24.12.2025 - 30.12.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 15 пачка

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Олевський Центр первинної медичної допомоги" Олевської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 38562298  
Юридична адреса 11000, Україна, Житомирська область, м. Олевськ, вул. Свято-Миколаївська, 46  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Іваненко Сергій Володимирович  
Код ЄДРПОУ 2549602650  
Юридична адреса 13300, Україна, Житомирська область, Бердичівський р-н місто Бердичів вул.Левадна будинок 70