Договір опубліковано 23.12.2025 11:20. Дата останніх змін: 23.12.2025 11:20
Послуги сторонніх фахівців -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-12-23-005777-a-c1 | |
| ID | 3017faab68e745109aaae661d6eb9142 |
Сума договору
7`000.00 Гривня
Реквізити договору
| Сума договору | 7`000.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | 5720/ВТ/Е/654 | |
| Дата підписання | 23.12.2025 | |
| Дата початку дії | 23.12.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
23.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Послуги сторонніх фахівців, а саме: юридичні послуги (код ДК 021:2015-79110000-8 Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва) з питань організації та проведення процедури закупівлі: Столярні та теслярські роботи, код ДК 021:2015-45420000-7; (Поточний ремонт по заміні пошкоджених вікон з опорядженням укосів по харчоблоку, за адресою: Вінницька обл., м. Козятин, вул. Винниченка, 9)
Класифікація за ДК 021:2015: 79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Винниченка, будинок 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 7000 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗЯТИНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" КОЗЯТИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 35814729 |
| Юридична адреса | 22100, Україна, Вінницька область, Козятин, вул.Винниченка, будинок 9 |
| Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | Товариство з обмеженою відповідальністю "Агентство "Консалт" |
| Код ЄДРПОУ | 37596682 |
| Юридична адреса | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, Рози Люксембург, 31, оф. 403 |