Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 08.12.2025 19:45. Дата останніх змін: 08.12.2025 19:45

«Бланки» код ДК 021:2015 – 22820000-4 (особовий листок з обліку кадрів, особова справа здобувача (здобувачки) освіти, особова картка працівника) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2025-12-08-020555-a-a1  
ID 329e5d1503e842c4b7354846a55958e1  
Сума договору
7`074.00 Гривня

Реквізити договору

Сума договору 7`074.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 5`895.00 Гривня  
Номер договору 2210-21  
Дата підписання 08.12.2025  
Дата початку дії 08.12.2025  
Дата завершення дії 31.12.2025  
Опубліковано
08.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Особовий листок з обліку кадрів
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, вул. Ужанська, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 6.6 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
2)
Особова справа здобувача (здобувачки) освіти
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, вул. Ужанська, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 49.32 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
3)
Особова картка працівника (Типова форма П-2)(А4 1+1 картон)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, вул. Ужанська, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 14.82 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука

Документи договору/змін

Підписаний контракт
2210-21 П.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 19:45
ID: 23622475c3454aa0aca468616676eaf6

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ПЕРШИЙ КРАМАТОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 25704630  
Юридична адреса 84303, Україна, Донецька область, Краматорський р-н, місто Краматорськ, вул.Райдужна, будинок 13  
Процедура закупівлі Закупівля без використання електронної системи  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС"  
Код ЄДРПОУ 44994768  
Юридична адреса 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шолом-Алейхема будинок 18