Договір опубліковано 08.12.2025 19:45. Дата останніх змін: 08.12.2025 19:45
«Бланки» код ДК 021:2015 – 22820000-4 (особовий листок з обліку кадрів, особова справа здобувача (здобувачки) освіти, особова картка працівника) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-12-08-020555-a-a1 | |
| ID | 329e5d1503e842c4b7354846a55958e1 |
Сума договору
7`074.00 Гривня
Реквізити договору
| Сума договору | 7`074.00 Гривня (з ПДВ) | |
| Сума договору без ПДВ | 5`895.00 Гривня | |
| Номер договору | 2210-21 | |
| Дата підписання | 08.12.2025 | |
| Дата початку дії | 08.12.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
08.12.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Особовий листок з обліку кадрів
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, вул. Ужанська, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 6.6 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
| 2) |
Особова справа здобувача (здобувачки) освіти
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, вул. Ужанська, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 49.32 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
| 3) |
Особова картка працівника (Типова форма П-2)(А4 1+1 картон)
Класифікація за ДК 021:2015: 22820000-4 - Бланки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89200, Україна, Закарпатська область, м. Перечин, вул. Ужанська, 9
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 14.82 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 100 штука
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
2210-21 П.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 08.12.2025 19:45
ID: 23622475c3454aa0aca468616676eaf6
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ПЕРШИЙ КРАМАТОРСЬКИЙ ЛІЦЕЙ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 25704630 |
| Юридична адреса | 84303, Україна, Донецька область, Краматорський р-н, місто Краматорськ, вул.Райдужна, будинок 13 |
| Процедура закупівлі | Закупівля без використання електронної системи |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС-КОМФОРТ СЕРВІС" |
| Код ЄДРПОУ | 44994768 |
| Юридична адреса | 02156, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Шолом-Алейхема будинок 18 |
