Договір опубліковано 30.04.2025 09:40. Дата останніх змін: 05.05.2025 13:52
ЦОЗ-25Т_125_ЕК: Код ДК 021:2015 - 15330000-0: Оброблені фрукти та овочі (Повидло яблучне, стерилізоване, ґатунок вищий, ДСТУ 6072,Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494,Паста томатна 25%, сорт перший) -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-04-22-001219-a-c2 | |
| ID | a2b2c51e57a84307b79bb7a6c4d96fef |
Сума договору
71`640.00 Гривня
Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з дати надання письмової рознарядки (заявки) ПОКУПЦЕМ. Строк (термін) придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального строку (терміну) придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної пунктом 7.2. Договору, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу: cozpom@uz.gov.ua повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної / розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ
Реквізити договору
| Сума договору | 71`640.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | ЦОЗ/ТН-2180 | |
| Дата підписання | 05.05.2025 | |
| Дата початку дії | 05.05.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
30.04.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Повидло яблучне, стерилізоване, ґатунок вищий, ДСТУ 6072, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, Одеса, Одеська клінічна лікарня на залізничному транспорті
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 50 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 180 кілограм
|
| 2) |
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, Одеса, Одеська клінічна лікарня на залізничному транспорті
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 60 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 720 кілограм
|
| 3) |
Паста томатна 25%, сорт перший, ДСТУ 5081, пірамідка, 1 кг
Класифікація за ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Одеська область, Одеса, Одеська клінічна лікарня на залізничному транспорті
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
Ціна за одиницю (не обов'язково): 90 Гривня
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 216 кілограм
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
ЦОЗ-ТН-2180.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 13:41
ID: aa5ae962aa7340eab8d597e95a54db38
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 05.05.2025 13:52
ID: c9996701f68148cea96692089dbd10f2
|
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 40081352 |
| Юридична адреса | Україна, Київська область, Київ |
| Процедура закупівлі | Запит (ціни) пропозицій |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ФОП "ПЕТРОСЯН РУЗАННА РАЗМІКІВНА" |
| Код ЄДРПОУ | 2368121466 |
| Юридична адреса | 65000, Україна, Одеська область, місто Одеса, пров.Тимірязєва 3, будинок 8-В |
