Договір опубліковано 16.04.2025 16:46. Дата останніх змін: 17.12.2025 13:11
Послуги з поточного ремонту та/або технічного обслуговування кондиціонерів транспортних засобів -
| Ідентифікатор укладеного договору | UA-2025-03-28-010576-a-c1 | |
| ID | 5197f750aecf48bca5093077ed03a405 |
Сума договору
628`850.00 Гривня
Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі викладена у Додатку № 3 тендерної документації
Реквізити договору
| Сума договору | 628`850.00 Гривня (без ПДВ) | |
| Номер договору | 41П | |
| Дата підписання | 29.04.2025 | |
| Дата початку дії | 29.04.2025 | |
| Дата завершення дії | 31.12.2025 |
Опубліковано
16.04.25
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано
Номенклатура договору
| 1) |
Діагностика технічного стану кондиціонера
Класифікація за ДК 021:2015: 50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 75 послуга
|
| 2) |
Технічне обслуговування кондиціонерів
Класифікація за ДК 021:2015: 50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 75 послуга
|
| 3) |
Заправка кондиціонеру повна (фреоном , 600г)
Класифікація за ДК 021:2015: 50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 75 послуга
|
| 4) |
Заміна фільтру-випарювача
Класифікація за ДК 021:2015: 50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 75 послуга
|
| 5) |
Ремонт вентилятору
Класифікація за ДК 021:2015: 50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 6 послуга
|
| 6) |
Ремонт електромагнітної муфти
Класифікація за ДК 021:2015: 50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга
|
| 7) |
Дрібний механічний ремонт елементів кондиціонера
Класифікація за ДК 021:2015: 50116000-1 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування окремих частин транспортних засобів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 23 послуга
|
Документи договору/змін
![]() |
Підписаний контракт
41П ФОП ВОЛКОВ О.В.pdf
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.04.2025 14:41
ID: 48f0733816724fb9a2c55fb14ec7350e
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.04.2025 14:42
ID: 67ba1ce829ba4bd5803e1424d2c76537
|
![]() |
Підписаний контракт
Дод.угода №1 до дог. №41П.pdf
Додано в зміні №1 від 29.04.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:01
ID: 69b8ac4c48c04356947d0974f19d5275
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №1 від 29.04.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.04.2025 09:01
ID: c85b80afe13a4838a2b4360c56b4d0c5
|
![]() |
Додатки до контракту
Дод.угода №2 до дог. №41П.pdf
Додано в зміні №2 від 17.12.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 13:11
ID: 17022a3c144b4e4da799198e83377857
|
![]() |
Нетипізований документ
sign.p7s
Додано в зміні №2 від 17.12.2025
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 17.12.2025 13:11
ID: 281c65f56c2e4d3b9d049e1331dc13fe
|
Зміни до Договору
Зміна до договору №1 від 29.04.2025.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Зміна ціни у зв’язку із зміною ставок податків і зборів
|
| Опис причини змін | Сторони, керуючись п. 10.3. Договору №41П від 29.04.2025 року (далі - Договір), дійшли згоди укласти цю Додаткову угоду до Договору про наступне: 1. У зв’язку зі зміною системи оподаткування Виконавця, Сторони домовились Пункт 11.2. Договору викласти в наступній редакції: «11.2. Виконавець відповідно до Податкового кодексу України має статус платника податку на прибуток на загальних умовах (платник податку на прибуток без ПДВ).» |
| Дата публікації змін | 30.04.2025 06:02 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Зміна до договору №2 від 17.12.2025.
Деталізація внесених змін
| Причини змін до договору |
Зменшення обсягів закупівлі
|
| Опис причини змін | Керуючись вимогами підпункту 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, а також пунктами 3.9., 10.3., 10.7. укладеного ДОГОВОРУ №41П від 29.04.2025р. (далі – Договір) домовились про внесення наступних змін до Договору, а саме: 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі згідно Договору та п. 3.4 розділу «3. Ціна договору та порядок здійснення розрахунків» викласти в наступній редакції: «3.4. Загальна кількість Послуг за даним Договором становить — 330 послуг.» 2. Сторони дійшли взаємної згоди зменшити загальну ціну Договору на 31 600,00 грн без ПДВ та п. 3.1 розділу «3. Ціна договору та порядок здійснення розрахунків» викласти в наступній редакції: «. 3.1. Загальна ціна Договору становить 628 850,00 грн. (Шістсот двадцять вісім тисяч вісімсот п’ятдесят гривень 00 копійок ), без ПДВ.» 3. Сторони домовились викласти Специфікацію вартості послуг (Додаток №1 до Договору) в новій редакції. (Додаток №1 до даної додаткової угоди). |
| Дата публікації змін | 17.12.2025 13:11 |
| Повідомлення про внесення змін до Договору |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКИЙ ТРОЛЕЙБУС" |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 34811465 |
| Юридична адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Дніпровське шосе, буд.22 |
| Процедура закупівлі | Відкриті торги з особливостями |
Інформація про постачальника
| Назва юридичної особи | ФОП "ВОЛКОВ ОЛЕКСІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
| Код ЄДРПОУ | 2882015874 |
| Юридична адреса | 50006, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, проспект Металургів будинок 18 квартира 11 |
