Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Договір опубліковано 29.04.2024 11:13. Дата останніх змін: 03.06.2024 10:52

ДК: 021:2015: 33120000-7 Тест-смужки для аналізаторів сечі Urine RS H10 (НК 024:2023 54514) -

Ідентифікатор укладеного договору UA-2024-04-24-009276-a-a1  
ID 6736098eac11431892641d6a7cb4727b  
Сума договору
82`992.62 Гривня

Тест-смужки Urine RS H10 мають бути придатні для застосування на аналізаторах сечі НТІ CL-50 Plus

Реквізити договору

Сума договору 82`992.62 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 77`563.20 Гривня  
Номер договору 152/07-15/24  
Дата підписання 01.05.2024  
Дата початку дії 01.05.2024  
Дата завершення дії 31.08.2024  
Опубліковано
29.04.24
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
Смужки діагностичні UrineRS H10
Класифікація за ДК 021:2015: 33120000-7 - Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44700, Україна, Волинська область, м.Володимир, Шпитальна, 20
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.08.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 13000 штука

Документи договору/змін

Підписаний контракт
договір.pdf
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.05.2024 09:21
ID: 739c33083a9d467f96f153721e65a18e
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 01.05.2024 09:23
ID: cdc1869c4a214d7e8c9e6e9925b8038d
Нетипізований документ
додаткова угода 1.pdf Додано в зміні №1 від 31.05.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2024 10:49
ID: 5831764fe70246788ace64f486f2bf56
Нетипізований документ
sign.p7s Додано в зміні №1 від 31.05.2024
Завантажено в ЦБД Prozorro: 03.06.2024 10:52
ID: 47aa48e5187b46ada06a06631e0fb027

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 31.05.2024.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю  
Дата публікації змін 03.06.2024 10:52  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне підприємство «Володимирський центр первинної медичної допомоги» Володимирської міської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42305352  
Юридична адреса 44700, Україна, Волинська область, м. Володимир, вул. Шпитальна, буд. 20  
Процедура закупівлі Запит (ціни) пропозицій  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОБРІЙ-МЕДТЕХНІКА"  
Код ЄДРПОУ 37472544  
Юридична адреса 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, вул.Гулака-Артемовського, будинок № 15