Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

Реквізити договору

Сума договору 5`066`750.00 Гривня (з ПДВ)  
Сума договору без ПДВ 4`222`291.67 Гривня  
Номер договору 50  
Дата підписання 07.10.2021  
Дата початку дії немає даних  
Дата завершення дії 31.12.2023  
Опубліковано
07.10.21
Договір підписано
Договір підписаний всіма учасниками, і зараз діє на законних підставах
Договір виконано

Номенклатура договору

1)
ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи («Капітальний ремонт Надлиманської ЗОШ I-III ступенів за адресою: вул. Б.Хмельницького, 140, с. Надлиманське Овідіопольського району, Одеської області (коригування)»)
Класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67812, Україна, Одеська область, с. Надлиманське, вул. Б. Хмельницького, 140
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2021
Ціна за одиницю (не обов'язково): 5066750 Гривня
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота

Документи договору/змін

Підписаний контракт
Договір № 50
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 16:36
ID: 5b780d7cad4c43289fb2eca6bbb24e8b
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 16:38
ID: 8d683c5af8f24ef5a9b09b55a8c9c230
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 16:38
ID: 8d683c5af8f24ef5a9b09b55a8c9c230
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 16:38
ID: 8d683c5af8f24ef5a9b09b55a8c9c230
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 16:38
ID: 8d683c5af8f24ef5a9b09b55a8c9c230
Нетипізований документ
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 07.10.2021 16:38
ID: 8d683c5af8f24ef5a9b09b55a8c9c230
Нетипізований документ
Додаткова угода № 1 від 26.11.2021 до Договору № 50 від 07.10.2021.pdf Додано в зміні №1 від 26.11.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.11.2021 09:01
ID: 921036bd148441658d8565e60241c2b8
Нетипізований документ
Додаткова угода № 2 від 24.12.2021 до Договору № 50 від 07.10.2021.pdf Додано в зміні №2 від 24.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 10:43
ID: b95b5f09d6f9426396c48f2c66a577be
Нетипізований документ
Бухгалтерська довідка коригування.pdf Додано в зміні №2 від 24.12.2021
Завантажено в ЦБД Prozorro: 29.12.2021 10:43
ID: 367d1082617a41539ab41c2c41e88b53
Нетипізований документ
Додаткова угода № 3 від 19.12.2022 до Договору № 50 від 07.10.2021.pdf Додано в зміні №3 від 19.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2022 16:21
ID: 975bbbc32ab64bc99a1624ce58b5ec60
Нетипізований документ
Бухгалтерська довідка.pdf Додано в зміні №3 від 19.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2022 16:21
ID: 37568474980545728b34072b53cfc458
Нетипізований документ
ОФІЦІЙНИЙ ЛИСТ ТПП УКРАЇНИ щодо підтвердження форс-мажорних обставин.jpg Додано в зміні №3 від 19.12.2022
Завантажено в ЦБД Prozorro: 19.12.2022 16:21
ID: feeea429f7ac455db15c37d68a8f08f5
Нетипізований документ
Додаткова угода № 4 від 29.11.2023 до Договору № 50 від 07.10.2021.pdf Додано в зміні №4 від 29.11.2023
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.11.2023 16:44
ID: d75309ed2abe4d7d98df3cdd59d2dc04

Зміни до Договору

Зміна до договору №1 від 26.11.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
 
Опис причини змін Збільшення фінансування, без збільшення вартості робіт  
Дата публікації змін 29.11.2021 09:02  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №2 від 24.12.2021.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Відповідно до частин 83, 84, 85, 86, 87 Постанови Кабінету Міністрів від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», у зв’язку з виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, а саме: у зв’язку з відсутністю бюджетних призначень на 2021 рік продовжити термін виконання робіт.  
Дата публікації змін 29.12.2021 10:43  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №3 від 19.12.2022.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Покращення якості предмета закупівлі
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
 
Опис причини змін Внесення змін щодо гарантійного строку на виконані робот. Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, та з урахуванням надзвичайних та об’єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.07.1, а саме: військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX (зі змінами, внесеними Указом від 14 березня 2022 року № 133/2022, затвердженим Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, Указом від 18 квітня 2022 року № 259/2022, затвердженим Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX, Указом від 17 травня 2022 року № 341/2022, затвердженим Законом України від 22 травня 2022 року № 2263-IX, та Указом від 12 серпня 2022 року № 573/2022, затвердженим Законом України від 15 серпня 2022 року № 2500-IX, Указу Президента України від 7 листопада 2022 року № 757/2022 затвердженого Законом України від 16 листопада 2022 року № 2738-ІХ), які унеможливлюють виконання зобов’язань згідно з пунктом 1.1. Договору. Також відповідно до частин 83, 84, 85, 86, 87 Постанови Кабінету Міністрів від 1 серпня 2005 р. № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві». Враховуючи вище зазначене у зв’язку з відсутністю бюджетних призначень на 2022 рік продовжити термін виконання робіт.  
Дата публікації змін 19.12.2022 16:21  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Зміна до договору №4 від 29.11.2023.

Деталізація внесених змін

Причини змін до договору
Зменшення обсягів закупівлі
 
Опис причини змін Зменшення обсягів закупівлі  
Дата публікації змін 30.11.2023 16:44  
Повідомлення про внесення змін до Договору PDF  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 41846800  
Юридична адреса 67654, Україна, Одеська область, Маяки, вул. Богачова  
Процедура закупівлі Переговорна процедура  

Інформація про постачальника

Назва юридичної особи Приватне підприємство "АСК"  
Код ЄДРПОУ 24543159  
Юридична адреса 67500, Україна, Одеська область, смт. Доброслав, вул.Першотравнева, буд.56, кабінет 22