Потрібна допомога?
044 465-9111
Передзвонити вам?
Вкажіть ваш контактний номер телефону і ми зв'яжемося з Вами протягом робочого часу кол-центру (Пн-Пт, 9:00-18:00)
Дякуємо за зацікавленність
Ми зв'яжемось із Вами найближчим часом
Щось не так
... не вдалося зафіксувати дані. Повторіть спробу
Долучайтеся та творіть реформу разом з нами! Реєстрація

Відповіді на найчастіші запитання

Просимо ознайомитися з даним Розділом, а якщо залишаться запитання, то звертатися до нашого контакт-центру за телефонами 044-465-91-11, 097-465-91-11, 098-465-91-11.  Крім того, Ви маєте можливість скористатися формою зворотного зв’язку за посиланням «передзвонити вам?» або «напишіть нам» 

Загальні

Я не хочу розмовляти з представником Оператора.

Портал забезпечує інтуїтивно зрозумілий інтерфейс з відповідною послідовністю дій. Якщо у Вас не виникає питань, ми не будемо докучати дзвінками. Крім того, Ви можете поставити будь-яке запитання скориставшись посиланням «напишіть нам».

Як все ж таки користуватися сайтом?

Всі Користувачі нашого Порталу можуть скористатися усим спектром послуг зі свого кабінету, вхід до якого здійснюється шляхом натискання відповідного посилання на нашому сайті www.dzo.com.ua з використанням Вашого облікового запису. Якщо Ви ще не маєте облікового запису на нашому Порталі, то для його отримання Ви можете зареєструватися як (державний) Замовник або (комерційний постачальник) Учасник. Відповідні посилання також знаходяться на першій сторінці нашого Порталу.

Як зв’язатися електронною поштою, куди відправити Оператору файли?

Наші електронні адреси:

Замовникам

Як нам зареєструватися в якості Замовника?

На першій сторінці нашого сайту необхідно перейти за посиланням «Оголосити Аукціон» або в розділі «Реєстрація» обрати «Замовник» та перейти до реєстрації в якості Замовника. Після реєстрації підписати Договір та надіслати його Оператору.

Де Замовнику взяти Договір для підписання?

Замовник може завантажити Договір, якщо він ще не вступив в дію, шляхом натискання посилання "створити закупівлю" у своєму Кабінеті.

Яка вартість послуг Оператора для Замовника?

Згідно п.1.4. Договору, Послуги надаються Оператором Замовнику (Закупівельнику) безкоштовно.

Як підписати договір?

При першому натисканні посилання Створити Закупівлю у кабінеті Замовника, з’являється Договір з можливістю його завантаження для підписання. Необхідно його завантажити, підписати у 2-х екземплярах та надіслати на адресу Оператора: 04071, м.Київ, вул. Воздвиженська, 10 «Б», оф. 23. Після його отримання Оператор Авторизує Вас як Замовника та надішле на зворотню адресу Ваш, підписаний обома сторонами, примірник Договору.

Не зважаючи на те, що ми виступаємо (державним) Замовником, зареєструвалися Учасником (Постачальником). Навіщо це нами зроблено та що далі робити?

Радимо уважно підходити до процесу реєстрації. Якщо сутність процесу взагалі не зрозуміла, радимо надіслати запит на отримання Інструкції Замовника на адресу Оператора: info@dzo.com.ua. Якщо не зважаючи на всі застороги Ви впевнено зареєструвалися Учасником (Постачальником) та виявили марність цього процесу та необхідність реєстрації в якості Замовника, рекомендуємо повідомити про це письмово на адресу Оператора: info@dzo.com.ua. Ми обов’язково Вам допоможемо.

Учасникам

Як отримати акти виконаних робіт?

Для отримання Актів у паперовому варіанті, Вам необхідно надіслати відповідну заявку на адресу akt@dzo.com.ua. При цьому необхідно вказати реквізити Користувача, який сплатив відповідні кошти. Акти надаються на вимогу Користувача не раніше ніж через 10 робочих після фактичного використання коштів (за участь у Закупівлі).

Я сплатив (-ла) кошти та не бачу їх на балансі.

Сплачені Вами кошти на користь поповнення балансу автоматично зараховуються на Ваш рахунок, стан якого Ви бачите у Кабінеті в розділі «Фінанси». Згідно п.2.2.7 Договору, вперше сплачені кошти (будь-який платіж) є фінансовою авторизацією Користувача і реквізити Платника повинні збігатися з реєстраційними даними Користувача (саме в цьому і полягає сутність фінансової авторизації). Також просимо перевіряти правильність реквізитів платежу (в т.ч. його призначення) та повідомляти на адресу Оператора: buh@dzo.com.ua про допущені помилки для врегулювання питань зарахування коштів на Ваш рахунок.

Кошти сплатила не юридична особа-Користувач, а співробітник через касу/з картки, чому на балансі не має цих коштів?

Якщо кошти сплачені Користувачем без використання власного РОЗРАХУНКОВОГО РАХУНКУ (номер рахунку 2600), а третьою особою, в т.ч. представником/керівником через касу або з власного рахунку/картки, Користувач (юридична особа) не вважається таким, що пройшов Авторизацію.

Що нам робити, якщо кошти вже кимось сплачені, а на нашому балансі вони відсутні? Платимо ВПЕРШЕ.

У виключному випадку Оператор на свій розсуд зараховує кошти, що надійшли на його рахунки від третіх осіб, як фінансову авторизацію Користувача ЛИШЕ при надсиланні на поштову адресу Оператора (зазначена в розділі КОНТАКТИ) одного з наступних пунктів

1) письмового звернення зареєстрованого Користувача, з обов’язковим долученням квитанції про сплату з відповідним призначенням платежу.

2) Договору відповідного Користувача

3) заяви про акцепт публічної оферти

всі документи повинні бути завірене підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства-Користувача, зазначенні в реєстраційних даних.

Ми вже сплачували Оператору.

Якщо це не перший платіж (який слугував в якості авторизації), просимо уважно вказувати та перевіряти призначення платежу та при затримках платежу звертатися на адресу Оператора: buh@dzo.com.ua з наданням копії платіжного доручення. Згідно Договорів банківського обслуговування надходження платежу відбувається протягом двох банківських днів. У всіх інших випадках просимо Вас звертатися до фінансової установи, через яку Вами здійснено платіж, з заявою про повернення платежу.

У скількох Редукціонах я можу одночасно брати участь?

ВАЖЛИВО: Просимо звернути увагу, що у веб-браузерах існують обмеження на кількість одночасно відкритих з’єднань. Задля уникнення проблем із роботою під час аукціону в режимі учасника, а саме неможливості зробити ставку, рекомендуємо в одному веб-браузері відкривати тільки один аукціон. Відкриття інших аукціонів у цьому браузері може зашкодити роботі користувача навіть у випадку, якщо час інших аукціонів ще не настав і вони знаходяться в режимі очікування.

 Якщо необхідно приймати участь у декількох аукціонах одночасно, рекомендуємо відкривати їх у різних веб браузерах.

 У разі, якщо користувач виконує лише перегляд аукціонів і не планує робити ставки, в одному браузері можлива робота з 6-ма відкритими одночасно аукціонами.

У випадку, якщо під час аукціону виникли складності, наполегливо рекомендуємо оперативно зв'язуватися із сервісом підтримки нашого майданчика 044 465-91-11. Завчасне повідомлення про ситуацію максимально сприятиме швидкому виявленню проблеми та її усуненню.

Напишіть нам