Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Додаткові критерії пошуку
За регіоном постачання
Вид предмету закупівлі
Тип оплати
За очікуваною вартістю закупівлі
Завершення прийому пропозицій
Дата початку аукціону
Дата публікації тендера
Критерій сортування

Всі закупівлі

Предмет закупівлі
Номер
Статус
 
Оголошено
Замовник

Капітальний ремонт приміщень для розміщення архіву Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації на вул.Олени Теліги,43 у Шевченківському районі м.Києва за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація

Місцезнаходження Замовника: 03190, м. Київ,вул.Всеволода Петріва,12, код ЄДРПОУ: 37470154, Категорія Замовника: І категорія, орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Обсяг виконання робіт зазначено в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість закупівлі3`689`000.00 Гривня
20530844
Дата оголошення процедури26.09.2023 09:01
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2023-09-26-000435-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліВідкриті торги з особливостями
Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Послуги зі складання номенклатури справ та її погодження в Державному архіві

Визначення і уточнення фондової належності документів і справ у середені фонду, проведення експертизи практичної і наукової цінності з поаркушним переглядом; систематизація справ у середині фондів; оформлення номенклатури/документ/; приймання, здавання справ після завершення робіт з упорядкування документів; друкування номенклатури разом з витратними матеріалами; складання номенклатури справ установи/проведення організаційної роботи;складання планів робіт з розроблення номенклатури справ установи; розроблення схем побудови номенклатури справ установ; групування документів за ознаками формування справ; погодження статей номенклатури справ; індексування статей номенклатури справ; узгодження у Державному Архіві м.Києва
Код ДК 021-2015 (CPV): 79900000-3 - Різні ділові та пов’язані з діловою сферою послуги
Очікувана вартість закупівлі38`937.70 Гривня
10089746
Дата оголошення процедури24.03.2021 16:07
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-03-24-006542-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Часткова заміна вікон.

Часткова заміна вікон у приміщенні Державного архіву м.Києва на вул. О.Теліги 23.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість закупівлі87`370.95 Гривня
4105364
Дата оголошення процедури19.07.2019 12:46
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2019-07-19-001424-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
3 запитання
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поточний ремонт покрівлі.

Поточний ремонт покрівлі архівосховища Державного архіву м.Києва, за адресою вул. Сальського 33А у м.Києві.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Очікувана вартість закупівлі106`300.00 Гривня
3312354
Дата оголошення процедури03.01.2019 15:54
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-03-000630-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Часткова заміна вікон

Часткова заміна вікон у приміщенні Державного архіву м.Києва на вул. О.Теліги 23.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість закупівлі48`047.60 Гривня
3023152
Дата оголошення процедури08.11.2018 15:43
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2018-11-08-001330-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Поточний ремонт приміщень Державного архіву м.Києва.

Поточний ремонт приміщень Державного архіву м.Києва.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість закупівлі87`150.00 Гривня
2794752
Дата оголошення процедури07.09.2018 10:47
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2018-09-07-000374-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Заміна вікон.

Часткова заміна вікон в приміщені Державного архіву м.Києва за адресою м.Київ вул.О.Теліги 23.
Код ДК 021-2015 (CPV): 44200000-2 - Конструкційні вироби
Очікувана вартість закупівлі45`156.05 Гривня
2709809
Дата оголошення процедури13.08.2018 10:50
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2018-08-13-000206-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Послуги архівів

Послуги, що включають в себе: 1. визначення науково-практичної цінності документів шляхом проведення експертизи цінності документів з метою відбору їх на постійне (документи Національного архівного фонду) та довгострокове зберігання (75 років), а також справ, що не підлягають подальшому зберіганню; 2. написання передмови (історичної довідки) фонду установи, складання описів справ; 3. формування та оформлення справ з особового складу та справ постійного терміну зберігання; 4. погодження описів справ постійного зберігання, з особового складу, історичної довідки та акту про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ. 5. складання акту про вилучення для знищення документів, що не підлягають подальшому зберіганню за 1998-2018 роки; 6. виконання палітурних робіт; 7. оформлення супровідних документів (наказ про створення ЕК, протокол ЕК, лист в Державний архів тощо.) Всі документи проходять затвердження в Державному архіві м.Києва. Архівація Знищення Кількість років: 21 Період: 1998-2018 Документи з особового складу (накази, особові картки звільнених працівників, особові рахунки нарахування заробітної плати, штатні розписи тощо) 62 Документи з основної діяльності (накази, звіти про фінансово-господарську діяльність, звіти до фондів тощо) 30 Разом справ за даний період 92+ 1000 № п/п Найменування видів робіт Од. вим. Кількість 1 2 3 4 1 Складання історичної довідки або довідки х архіву 1 Довідка 1 2 Проведення експертизи практичної і наукової цінності з поаркушним переглядом , визначення і уточнення фондової належності документів 1 од. зб. 4500 3 Систематизація справ, формування справ із документів та переформування справ 1 од. зб. 4500 4 Складання заголовків справ 1 заг. 1092 5 Нумерація аркушів у справах 1 од. зб. 92 6 Оформлення обкладинок справ та завірчих аркушів 1 обк. 184 7 Приймання, здавання справ після завершення робіт з упорядкування документів 1 од. зб. 1092 8 Складання описів справ 1 заг. 92 9 Складання передмови 1 перед. 2 10 Складання актів про виділення документів до знищення 1 поз. Акту 1000 11 Організація доставки матеріалів, або справ для виконання палітурних робіт 1 послуга 1 12 Палітурні роботи разом з матеріалами 1 справа 92 13 Узгодження у Держ.Архіві 1 послуга 1 14 Друкування та оформлення описів разом з витратними матеріалами 1 од. зб. 3 15 Проставлення архівних шифрів на обкладинці справ з проставленням штемпелів 1 од. зб. 92 16 Організація вивізу макулатури з обов’язковим наданням акту про знищення документів 1 послуга 1
Код ДК 021-2015 (CPV): 92500000-6 - Послуги бібліотек, архівів, музеїв та інших закладів культури
Очікувана вартість закупівлі35`000.00 Гривня
2143528
Дата оголошення процедури28.02.2018 13:05
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2018-02-28-000590-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
Комунальне підприємство "Стоматологія Святошинського району м.Києва"
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

закупівля ліцензії (дозволу) на використання комп`ютерної програми Автоматизована система розрахунків " Град" ( " АСР "Град")

ФУНКЦІОНАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМИ Система АСР «Град» є комплексним рішення для створення автоматизованих систем електронного документообігу та автоматизації ділових процесів в КП «Київреклама». Система орієнтована на використання гео-інформаційних технологій та традиційний вітчизняний процес діловодства і характеризується відкритістю та високим рівнем розширення та адаптації. Основними галузями застосування системи є: • розміщення і моніторинг об’єктів ОЗР на карті м.Києва; • організація діловодства та контролю виконання документів (управлінський документообіг); • ведення бухгалтерського обліку; • створення електронного архіву документації (організаційно-розпорядчої та технологічної); • організація колективної роботи з документами (підготовка документів); • автоматизація ділових процесів (Workflow). Програма відповідає сучасним принципам побудови програмного забезпечення, а саме: - модульність; - масштабованість (використання триланкової архітектури клієнт - сервер застосувань – сервер баз даних); - можливість планомірного нарощування, як числа одночасно працюючих користувачів, так і обсягу документів; - інтегрованість, гнучкість; - надійність, технологічність; - відкритість, спадкоємність; - єдина нормативно-довідкова інформація; - єдина оперативна інформація; - уніфікація україномовних інтерфейсів користувачів; - засоби інформування користувачів при їхні помилкові дії; - резервне дублювання інформації; - централізоване адміністрування та керування інформаційними ресурсами; - можливість зміни зберігання даних у іншій промисловій СКБД без внесення змін в прикладне програмне забезпечення; - можливість зміни форматів документів, супроводу і модернізації підсистеми силами експлуатаційного персоналу; - наявність інструментальних засобів настроювання підсистеми на робочому місці. Робота в системі побудована у відповідності з: - Розпорядження КМДА №767 від 27.09.2010 р. «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві». - постановою Кабінету Міністрів України №1153 від 17.10.1997р. «Про затвердження Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади». - постановою Кабінету Міністрів України №348 від 14.04.1997р. «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»; - наказу Державного комітету архівів України № 16 від 16.03.2001р. «Про затвердження Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій». Система АСР «Град» ефективно використовується у широкому спектрі об’єктів автоматизації та складається з наступних підсистем: • Модуль роботи з базою геоданних; • Електронний архів проектної документації; • Діловодство та контроль виконання доручень (КВД); • Автоматизація ділових процесів; • Адміністрування та безпека; • Обмін даними; • Платформа Oracle, Intergraph®
Код ДК 021-2015 (CPV): 72200000-7 - Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Очікувана вартість закупівлі100`000.00 Гривня
912269
Дата оголошення процедури14.03.2017 11:47
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2017-03-14-000520-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь