Всі закупівлі
Предмет закупівлі
Номер
Статус
Оголошено
Замовник
Капітальний ремонт приміщень для розміщення архіву Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації на вул.Олени Теліги,43 у Шевченківському районі м.Києва за кодом ДК 021:2015-45453000-7-Капітальний ремонт і реставрація
Місцезнаходження Замовника: 03190, м. Київ,вул.Всеволода Петріва,12, код ЄДРПОУ: 37470154, Категорія Замовника: І категорія, орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Обсяг виконання робіт зазначено в технічному завданні Додатку 2 до тендерної документації.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість закупівлі3`689`000.00 Гривня
20530844
Дата оголошення процедури26.09.2023 09:01
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2023-09-26-000435-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліВідкриті торги з особливостями
Управління містобудування, архітектури та землекористування Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Послуги зі складання номенклатури справ та її погодження в Державному архіві
Визначення і уточнення фондової належності документів і справ у середені фонду, проведення експертизи практичної і наукової цінності з поаркушним переглядом; систематизація справ у середині фондів; оформлення номенклатури/документ/; приймання, здавання справ після завершення робіт з упорядкування документів; друкування номенклатури разом з витратними матеріалами; складання номенклатури справ установи/проведення організаційної роботи;складання планів робіт з розроблення номенклатури справ установи; розроблення схем побудови номенклатури справ установ; групування документів за ознаками формування справ; погодження статей номенклатури справ; індексування статей номенклатури справ; узгодження у Державному Архіві м.Києва
Код ДК 021-2015 (CPV): 79900000-3 - Різні ділові та пов’язані з діловою сферою послуги
Очікувана вартість закупівлі38`937.70 Гривня
10089746
Дата оголошення процедури24.03.2021 16:07
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2021-03-24-006542-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО УКРАЇНИ "МІЖНАРОДНИЙ ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР "АРТЕК"
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Часткова заміна вікон.
Часткова заміна вікон у приміщенні Державного архіву м.Києва на вул. О.Теліги 23.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість закупівлі87`370.95 Гривня
4105364
Дата оголошення процедури19.07.2019 12:46
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2019-07-19-001424-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
3 запитання
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поточний ремонт покрівлі.
Поточний ремонт покрівлі архівосховища Державного архіву м.Києва, за адресою вул. Сальського 33А у м.Києві.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45200000-9 - Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва
Очікувана вартість закупівлі106`300.00 Гривня
3312354
Дата оголошення процедури03.01.2019 15:54
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2019-01-03-000630-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Часткова заміна вікон
Часткова заміна вікон у приміщенні Державного архіву м.Києва на вул. О.Теліги 23.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість закупівлі48`047.60 Гривня
3023152
Дата оголошення процедури08.11.2018 15:43
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2018-11-08-001330-b
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Поточний ремонт приміщень Державного архіву м.Києва.
Поточний ремонт приміщень Державного архіву м.Києва.
Код ДК 021-2015 (CPV): 45400000-1 - Завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість закупівлі87`150.00 Гривня
2794752
Дата оголошення процедури07.09.2018 10:47
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2018-09-07-000374-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Заміна вікон.
Часткова заміна вікон в приміщені Державного архіву м.Києва за адресою м.Київ вул.О.Теліги 23.
Код ДК 021-2015 (CPV): 44200000-2 - Конструкційні вироби
Очікувана вартість закупівлі45`156.05 Гривня
2709809
Дата оголошення процедури13.08.2018 10:50
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2018-08-13-000206-c
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
Державний архів м. Києва
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Послуги архівів
Послуги, що включають в себе:
1. визначення науково-практичної цінності документів шляхом проведення експертизи цінності документів з метою відбору їх на постійне (документи Національного архівного фонду) та довгострокове зберігання (75 років), а також справ, що не підлягають подальшому зберіганню;
2. написання передмови (історичної довідки) фонду установи, складання описів справ;
3. формування та оформлення справ з особового складу та справ постійного терміну зберігання;
4. погодження описів справ постійного зберігання, з особового складу, історичної довідки та акту про вилучення для знищення документів, не внесених до НАФ.
5. складання акту про вилучення для знищення документів, що не підлягають подальшому зберіганню за 1998-2018 роки;
6. виконання палітурних робіт;
7. оформлення супровідних документів (наказ про створення ЕК, протокол ЕК, лист в Державний архів тощо.)
Всі документи проходять затвердження в Державному архіві м.Києва.
Архівація Знищення
Кількість років: 21
Період: 1998-2018
Документи з особового складу (накази, особові картки звільнених працівників, особові рахунки нарахування заробітної плати, штатні розписи тощо) 62
Документи з основної діяльності (накази, звіти про фінансово-господарську діяльність, звіти до фондів тощо) 30
Разом справ за даний період 92+ 1000
№
п/п
Найменування видів робіт
Од. вим.
Кількість
1 2 3 4
1 Складання історичної довідки або довідки х архіву 1 Довідка 1
2 Проведення експертизи практичної і наукової цінності з поаркушним переглядом , визначення і уточнення фондової належності документів 1 од. зб. 4500
3 Систематизація справ, формування справ із документів та переформування справ 1 од. зб. 4500
4 Складання заголовків справ 1 заг. 1092
5 Нумерація аркушів у справах 1 од. зб. 92
6 Оформлення обкладинок справ та завірчих аркушів 1 обк. 184
7 Приймання, здавання справ після завершення робіт з упорядкування документів 1 од. зб. 1092
8 Складання описів справ 1 заг. 92
9 Складання передмови 1 перед. 2
10 Складання актів про виділення документів до знищення 1 поз. Акту 1000
11 Організація доставки матеріалів, або справ для виконання палітурних робіт 1 послуга 1
12 Палітурні роботи разом з матеріалами 1 справа 92
13 Узгодження у Держ.Архіві 1 послуга 1
14 Друкування та оформлення описів разом з витратними матеріалами 1 од. зб. 3
15 Проставлення архівних шифрів на обкладинці справ з проставленням штемпелів 1 од. зб. 92
16 Організація вивізу макулатури з обов’язковим наданням акту про знищення документів 1 послуга 1
Код ДК 021-2015 (CPV): 92500000-6 - Послуги бібліотек, архівів, музеїв та інших закладів культури
Очікувана вартість закупівлі35`000.00 Гривня
2143528
Дата оголошення процедури28.02.2018 13:05
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2018-02-28-000590-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліСпрощені закупівлі
Комунальне підприємство "Стоматологія Святошинського району м.Києва"
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
закупівля ліцензії (дозволу) на використання комп`ютерної програми Автоматизована система розрахунків " Град" ( " АСР "Град")
ФУНКЦІОНАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОГРАМИ
Система АСР «Град» є комплексним рішення для створення автоматизованих систем електронного документообігу та автоматизації ділових процесів в КП «Київреклама». Система орієнтована на використання гео-інформаційних технологій та традиційний вітчизняний процес діловодства і характеризується відкритістю та високим рівнем розширення та адаптації.
Основними галузями застосування системи є:
• розміщення і моніторинг об’єктів ОЗР на карті м.Києва;
• організація діловодства та контролю виконання документів (управлінський документообіг);
• ведення бухгалтерського обліку;
• створення електронного архіву документації (організаційно-розпорядчої та технологічної);
• організація колективної роботи з документами (підготовка документів);
• автоматизація ділових процесів (Workflow).
Програма відповідає сучасним принципам побудови програмного забезпечення, а саме:
- модульність;
- масштабованість (використання триланкової архітектури клієнт - сервер застосувань – сервер баз даних);
- можливість планомірного нарощування, як числа одночасно працюючих користувачів, так і обсягу документів;
- інтегрованість, гнучкість;
- надійність, технологічність;
- відкритість, спадкоємність;
- єдина нормативно-довідкова інформація;
- єдина оперативна інформація;
- уніфікація україномовних інтерфейсів користувачів;
- засоби інформування користувачів при їхні помилкові дії;
- резервне дублювання інформації;
- централізоване адміністрування та керування інформаційними ресурсами;
- можливість зміни зберігання даних у іншій промисловій СКБД без внесення змін в прикладне програмне забезпечення;
- можливість зміни форматів документів, супроводу і модернізації підсистеми силами експлуатаційного персоналу;
- наявність інструментальних засобів настроювання підсистеми на робочому місці.
Робота в системі побудована у відповідності з:
- Розпорядження КМДА №767 від 27.09.2010 р. «Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в м. Києві».
- постановою Кабінету Міністрів України №1153 від 17.10.1997р. «Про затвердження Примірної інструкції з діловодства у міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади».
- постановою Кабінету Міністрів України №348 від 14.04.1997р. «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації»;
- наказу Державного комітету архівів України № 16 від 16.03.2001р. «Про затвердження Правил роботи архівних підрозділів органів державної влади, місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій».
Система АСР «Град» ефективно використовується у широкому спектрі об’єктів автоматизації та складається з наступних підсистем:
• Модуль роботи з базою геоданних;
• Електронний архів проектної документації;
• Діловодство та контроль виконання доручень (КВД);
• Автоматизація ділових процесів;
• Адміністрування та безпека;
• Обмін даними;
• Платформа Oracle, Intergraph®
Код ДК 021-2015 (CPV): 72200000-7 - Послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення
Очікувана вартість закупівлі100`000.00 Гривня
912269
Дата оголошення процедури14.03.2017 11:47
Поточний статус процедуриЗавершена
Ідентифікатор закупівліUA-2017-03-14-000520-a
Організатор закупівліДержавна або публічна установа
Процедура закупівліЗакупівля без використання електронної системи
Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) "Київреклама"
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь