Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 30.12.2024 17:55. Дата останніх змін - 29.01.2025 11:12

Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-12-30-010484-a  
ID bed611fc2dd2470ba25a28582e256173  
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`266`987.16 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Загальна очікувана вартість закупівлі 5`266`987.16 Гривня (з ПДВ)  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
30.12.24
Період уточнень
до 04.01.25
Подання пропозицій
до 15.01.25
Кваліфікація переможця
з 15.01.25
Пропозиції розглянуті
з 16.01.25
Завершена
29.01.25

Специфікація закупівлі

Лот №1. Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)

1. Журнал обліку і видачі бланків - N-02-07-02-004-0002 2. Журнал реєстрації вихідних документів - N-02-07-02-004-0004 3. Журнал реєстрації вхідних документів - N-02-07-02-004-0005 4. Журнал реєстрації документів створених військовою частиною - N-02-07-02-004-0006 5. Журнал обліку перехідних службових документів - N-02-07-02-004-0007 6. Журнал контролю за виконанням документів - N-02-07-02-004-0008 7. Журнал обліку та розподілу видань - N-02-07-02-004-0009 8. Інвентарний журнал обліку справ, які знаходяться на архівному зберіганні - N-02-07-02-004-0010 9. Журнал обліку конвертів (пакувань) з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0011 10. Журнал реєстрації вхідних документів з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0012 11. Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0021 12. Журнал обліку та розподілу видань з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0014 13. Журнал обліку електронних носіїв інформації на які планується записувати службову інформацію - N-02-07-02-004-0015 14. Журнал обліку розмноження документів з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0016 15. Журнал обліку видачі справ з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0017 16. Журнал обліку бланків суворої звітності - N-02-07-02-004-0019

Параметри торгів

Очікувана вартість закупівлі 5`266`987.16 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 26`334.94 Гривня  
Дата початку аукціону за лотом очікується  

Умови оплати згідно із договором

Подія Поставка товару  
Опис Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару.  
Тип оплати Післяплата  
Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) 100%  
Період 10 банківські дні  

Специфікація закупівлі

1)
Журнал обліку і видачі бланків
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 186 одиниця
2)
Журнал реєстрації вихідних документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4953 одиниця
3)
Журнал реєстрації вхідних документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5455 одиниця
4)
Журнал реєстрації документів створених військовою частиною
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 915 одиниця
5)
Журнал обліку перехідних службових документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 750 одиниця
6)
Журнал контролю за виконанням документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1769 одиниця
7)
Журнал обліку та розподілу видань
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 654 одиниця
8)
Інвентарний журнал обліку справ, які знаходяться на архівному зберіганні
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1150 одиниця
9)
Журнал обліку конвертів (пакувань) з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1012 одиниця
10)
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2687 одиниця
11)
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2624 одиниця
12)
Журнал обліку та розподілу видань з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 844 одиниця
13)
Журнал обліку електронних носіїв інформації на які планується записувати службову інформацію
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1115 одиниця
14)
Журнал обліку розмноження документів з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 419 одиниця
15)
Журнал обліку видачі справ з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 836 одиниця
16)
Журнал обліку бланків суворої звітності
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 620 одиниця

Тендерна документація

Технічний опис предмету закупівлі
ТС.zip
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: b9914fae448c4083941482b1b91ef9fe
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: e0d456f426604de4ac18800e0553fe78
Нетипізований документ
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 1c63db2062064efbbec0bcf5d85eac7e
Проект договору
Додаток № 8 Договір на закупівлю речового майна (основні бланки та паперова).docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: e143b49d6f4c41849b65bdc9fe216599
Нетипізований документ
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: c00ecc39d4134099bfb9c123e098895b
Нетипізований документ
Додаток № 6 Анкета_для_антикорупційної перевірки.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 446126263ff34529bb647977c1b7ee7c
Нетипізований документ
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 28f41730836f4e7f9367157c9771b189
Критерії прийнятності
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: b5a6e5e2531441539d9ae21b3a97dfae
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 3ad5e0bb033d4b97abb8dd23f9a2bcb1
Нетипізований документ
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: ab1ea972ce40419289df2ce16ba1a45c
Нетипізований документ
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 0dbf9f6318e7481e96a029e91c653862
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 18:03
Версія документу від: 30.12.2024 18:03
ID: 41f33a0f9e244646b48057983254ab27

Параметри тендеру

Дати та строки

Дата публікації 30.12.2024 18:03  
Завершення періоду уточнень 04.01.2025 00:00  
Початок періоду прийому пропозицій 04.01.2025 00:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 15.01.2025 00:00  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 44830311  
Юридична адреса 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 15.01.2025 00:00
Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
5`237`883.60
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ"
Код ЄДРПОУ: 32114278
5`237`883.60
Гривня з ПДВ
16.01.2025
18:12

Укладені договори

Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Номер договору
574/01-25-РМ
Дата підписання
24.01.2025
Дата початку дії
24.01.2025
Дата завершення дії
31.03.2026
Ціна договору
5`237`883.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
4`364`903.00 Гривня