Процедура закупівлі оголошена 30.12.2024 17:55. Дата останніх змін - 29.01.2025 11:12
Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
| Ідентифікатор закупівлі | UA-2024-12-30-010484-a | |
| ID | bed611fc2dd2470ba25a28582e256173 |
Загальна очікувана вартість закупівлі
5`266`987.16 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» | |
| Загальна очікувана вартість закупівлі | 5`266`987.16 Гривня (з ПДВ) | |
| Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
| Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією | |
| Вид предмету закупівлі: | Закупівля товарів |
Закупівля оголошена
30.12.24
Період уточнень
до 04.01.25
Подання пропозицій
до 15.01.25
Кваліфікація переможця
з 15.01.25
Пропозиції розглянуті
з 16.01.25
Завершена
29.01.25
Специфікація закупівлі
Лот №1. Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
1. Журнал обліку і видачі бланків - N-02-07-02-004-0002
2. Журнал реєстрації вихідних документів - N-02-07-02-004-0004
3. Журнал реєстрації вхідних документів - N-02-07-02-004-0005
4. Журнал реєстрації документів створених військовою частиною - N-02-07-02-004-0006
5. Журнал обліку перехідних службових документів - N-02-07-02-004-0007
6. Журнал контролю за виконанням документів - N-02-07-02-004-0008
7. Журнал обліку та розподілу видань - N-02-07-02-004-0009
8. Інвентарний журнал обліку справ, які знаходяться на архівному зберіганні - N-02-07-02-004-0010
9. Журнал обліку конвертів (пакувань) з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0011
10. Журнал реєстрації вхідних документів з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0012
11. Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0021
12. Журнал обліку та розподілу видань з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0014
13. Журнал обліку електронних носіїв інформації на які планується записувати службову інформацію - N-02-07-02-004-0015
14. Журнал обліку розмноження документів з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0016
15. Журнал обліку видачі справ з грифом “Для службового користування” - N-02-07-02-004-0017
16. Журнал обліку бланків суворої звітності - N-02-07-02-004-0019
Параметри торгів
| Очікувана вартість закупівлі | 5`266`987.16 Гривня (з ПДВ) | |
| Розмір мінімального кроку пониження ціни | 26`334.94 Гривня | |
| Дата початку аукціону за лотом | очікується |
Умови оплати згідно із договором
| Подія | Поставка товару | |
| Опис | Відповідно до п. 3.1 Договору оплата вартості поставленого Товару здійснюється ЗАМОВНИКОМ подекадно, а саме протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару. | |
| Тип оплати | Післяплата | |
| Розмір оплати (ВАЖЛИВО: Загальна сума умов оплати повинна бути рівна 100%) | 100% | |
| Період | 10 банківські дні |
Специфікація закупівлі
| 1) |
Журнал обліку і видачі бланків
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 186 одиниця
|
| 2) |
Журнал реєстрації вихідних документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4953 одиниця
|
| 3) |
Журнал реєстрації вхідних документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5455 одиниця
|
| 4) |
Журнал реєстрації документів створених військовою частиною
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 915 одиниця
|
| 5) |
Журнал обліку перехідних службових документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 750 одиниця
|
| 6) |
Журнал контролю за виконанням документів
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1769 одиниця
|
| 7) |
Журнал обліку та розподілу видань
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 654 одиниця
|
| 8) |
Інвентарний журнал обліку справ, які знаходяться на архівному зберіганні
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1150 одиниця
|
| 9) |
Журнал обліку конвертів (пакувань) з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1012 одиниця
|
| 10) |
Журнал реєстрації вхідних документів з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2687 одиниця
|
| 11) |
Журнал реєстрації вихідних та внутрішніх документів з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 2624 одиниця
|
| 12) |
Журнал обліку та розподілу видань з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 844 одиниця
|
| 13) |
Журнал обліку електронних носіїв інформації на які планується записувати службову інформацію
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1115 одиниця
|
| 14) |
Журнал обліку розмноження документів з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.06.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 419 одиниця
|
| 15) |
Журнал обліку видачі справ з грифом “Для службового користування”
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 836 одиниця
|
| 16) |
Журнал обліку бланків суворої звітності
Класифікація за ДК 021:2015: 22810000-1 - Паперові чи картонні реєстраційні журнали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22.09.2025
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 620 одиниця
|
Тендерна документація
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
ТС.zip
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: b9914fae448c4083941482b1b91ef9fe
|
![]() |
Нетипізований документ
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: e0d456f426604de4ac18800e0553fe78
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток № 9 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 1c63db2062064efbbec0bcf5d85eac7e
|
![]() |
Проект договору
Додаток № 8 Договір на закупівлю речового майна (основні бланки та паперова).docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: e143b49d6f4c41849b65bdc9fe216599
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток № 7 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: c00ecc39d4134099bfb9c123e098895b
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток № 6 Анкета_для_антикорупційної перевірки.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 446126263ff34529bb647977c1b7ee7c
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток № 5 Лист-гарантія.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 28f41730836f4e7f9367157c9771b189
|
![]() |
Критерії прийнятності
Додаток № 4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: b5a6e5e2531441539d9ae21b3a97dfae
|
![]() |
Технічний опис предмету закупівлі
Додаток № 3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 3ad5e0bb033d4b97abb8dd23f9a2bcb1
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток № 2 Форма Цінова пропозиція.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: ab1ea972ce40419289df2ce16ba1a45c
|
![]() |
Нетипізований документ
Додаток № 1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 17:55
Версія документу від: 30.12.2024 17:55
ID: 0dbf9f6318e7481e96a029e91c653862
|
![]() |
Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 30.12.2024 18:03
Версія документу від: 30.12.2024 18:03
ID: 41f33a0f9e244646b48057983254ab27
|
Параметри тендеру
▼Дати та строки
| Дата публікації | 30.12.2024 18:03 | |
| Завершення періоду уточнень | 04.01.2025 00:00 | |
| Початок періоду прийому пропозицій | 04.01.2025 00:00 | |
| Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 15.01.2025 00:00 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
| Найменування замовника | Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» |
| Код в ЄДРПОУ / ІПН | 44830311 |
| Юридична адреса | 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 15.01.2025 00:00
Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ"
ID: 83f0fddeeb414f8e9b584ead11032608
5`237`883.60
Гривня з ПДВ
Протокол розкриття
Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
5`237`883.60
Гривня з ПДВ
Переможець
16.01.2025 18:12
Повідомлення про намір укласти договір
Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Товариство з обмеженою відповідальністю " МЕГА-ПОЛІГРАФ"
Код ЄДРПОУ: 32114278
5`237`883.60
Гривня з ПДВ
16.01.2025
18:12
Укладені договори
Журнали (ДК 021:2015: 22810000-1: Паперові чи картонні реєстраційні журнали)
Номер договору
574/01-25-РМ
Дата підписання
24.01.2025
Дата початку дії
24.01.2025
Дата завершення дії
31.03.2026
Ціна договору
5`237`883.60 Гривня з ПДВ
Ціна договору без ПДВ
4`364`903.00 Гривня
