Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 20.07.2018 11:31. Дата останніх змін - 07.08.2018 13:10

Закупівля рукавичок гумових медичних

Ідентифікатор закупівлі UA-2018-07-20-000420-c  
ID 3dbe37e13c1945a6beb14ffe2b286a7f  
Очікувана вартість закупівлі
27`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Предмет закупівлі: № п/п Назва Од. виміру Кількість 1 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) Розмір S пара 2000 2 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) Розмір М пара 4500 3 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) Розмір L пара 3500 4 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) Розмір 7,5 пара 50 2. Очікувана вартість предмета закупівлі : 27 000,00 гривень. 3 . Мінімальний крок пониження ціни– 1 % 4. Строк поставки товару: Протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді). 5. Місце поставки товару: 02002 ,м. Київ вул. Митрополита Андрея Шептицького,5, кабінет №111 6. Умови поставки товарів: Доставка товару, заважувально-розвантажувальні роботи виконуються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника. 7. Умови розрахунків: Розрахунки проводяться відповідно до пред’явленого Виконавцем (Учасником) рахунку та після підписання Замовником накладної про отримання товару. Вид розрахунків – безготівковий . 8. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження 8.1. Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по імені документу. Кожний документ можна надавати окремо. 8.2. Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка. (За наявності); 8.3. Копію свідоцтва про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 8.4. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності); 8.7. Свідоцтво про державну реєстрацію товарів; 8.8. Висновок СЕС (за наявності); 8.9.Сертифікат якості на товар; 8.10.Декларація про відповідність. 8.11. Інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції. 8.12.Термін придатності товарів – не менше 24 місяці від дати виготовлення. 9. Додаткова інформація: 9.1. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином. 9.2. У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника 9.3. Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Загальні вимоги: 1.Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку . Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), українською, або російською мовами) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій. Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку, надається Учасником у формі заповнених таблиць наведених нижче. 2. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Медико-технічні вимоги 1. Рукавички оглядові латексні нестерильні, неприпудрені - розмір S – 2000 пар - розмір M – 4500 пар - розмір L – 3500 пар № Технічна вимога замовника Відповідність (так/ні) 1 Рукавички оглядові латексні нестерильні, неприпудрені 2 Повинні використовуватись для захисту рук медичного персоналу від інфекцій. 3 Повинні бути виготовлені з матеріалу – латекс. 4 Повинні мати валик на манжеті . 5 Повинні бути без пудри. 6 Повинні мати текстуровану поверхню долонь та пальців. 7 Повинні мати довжину, не менше 24,5 см 8 Повинні мати товщину, не менше 0,09 мм. 9 Повинні мати розміри: - малий (S), - середній (М,) - великий (L), 10 Повинні бути не стерильними. 11 Повинні бути одноразового використання. 12 Повинні мати упакування по 50 пар. 2. Рукавички хірургічні стерильні, подвійні - розмір 7,5 – 50 пар № Технічна вимога замовника Відповідність (так/ні) Рукавички хірургічні стерильні, подвійні 1 Повинні використовуватись для високого ступеню захисту рук медичного персоналу від інфекцій під час хірургічних втручань. 2 Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок. 3 Перша пара (що одягається на руку) повинна бути виготовлена з матеріалу нітрил, зеленого кольору, не повинна викликати алергію, повинна бути без пудри з внутрішньою поверхнею вкритою полімерами, що може одягатись на мокрі руки, текстурована, повинна мати довжину не менше 305 мм, повинна мати довжину в зоні пальців не менше 114мм, повинна мати товщину не менше 0,15 мм, повинна мати анатомічну форму (ліва та права). 4 Друга пара (що одягається поверх першої пари рукавичок) повинна бути виготовлена з матеріалу латекс, повинна бути з пудрою, текстурована, повинна мати довжину не менше 290 см, повинна мати товщину в зоні пальці та долоні не менше 0,22 мм , а в зоні манжети, не менше 0,18 мм, повинна мати анатомічну форму (ліва та права). 5 Повинна мати розмір 7,5. 6 Повинні бути стерильними, апірогенними та нетоксичними 7 Повинні бути для одноразового використання. 8 Повинні бути запаковані 2 пари в стерильну індивідуальну упаковку.

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"  
Очікувана вартість закупівлі 27`000.00 Гривня (з ПДВ)  
Розмір мінімального кроку пониження ціни 279.00 Гривня  
Процедура закупівлі Спрощені закупівлі  
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією  
Закупівля оголошена
20.07.18
Період уточнень
до 23.07.18
Подання пропозицій
до 25.07.18
Кваліфікація переможця
з 25.07.18
Пропозиції розглянуті
з 27.07.18
Завершена
07.08.18

Специфікація закупівлі

1)
Закупівля рукавичок гумових медичних
Класифікація за ДК 021:2015: 19510000-4 - Гумові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27.07.2018 - 31.07.2018
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10050 пара

Тендерна документація

Проект договору
Істотні умови договору.doc
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2018 11:31
Версія документу від: 20.07.2018 11:31
ID: cc18c89ff9384662820c696a8eef5b80
Критерії прийнятності
Кваліфікаційні вимоги.docx
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2018 11:31
Версія документу від: 20.07.2018 11:31
ID: 4180c87cb4ab4b838090e7e9b32a884b

Дати та строки

Завершення періоду уточнень 23.07.2018 14:00  
Початок періоду прийому пропозицій 24.07.2018 07:00  
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 25.07.2018 10:00  
Дата початку аукціону 26.07.2018 11:22  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва"  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 26188952  
Юридична адреса 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5  

Реєстр пропозицій

Дата і час розкриття 25.07.2018 10:03
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
1
ФОП Якунькін С.С.
ID: 952e3fd3128c4cf58af53d3614877f8c
26`940.00
Гривня з ПДВ

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
26`940.00
Гривня з ПДВ
Переможець
27.07.2018 10:09

Повідомлення про намір укласти договір

Учасник
Остаточна пропозиція
Дата та час публікації
ФОП Якунькін С.С.
Код ЄДРПОУ: 3034419230
26`940.00
Гривня з ПДВ
27.07.2018
10:09

Укладені договори

Номер договору
102
Дата підписання
31.07.2018
Дата початку дії
немає даних
Дата завершення дії
31.12.2018
Ціна договору
26`940.00 Гривня з ПДВ