Процедура закупівлі оголошена 20.07.2018 11:31. Дата останніх змін - 07.08.2018 13:10
Закупівля рукавичок гумових медичних
Ідентифікатор закупівлі | UA-2018-07-20-000420-c | |
ID | 3dbe37e13c1945a6beb14ffe2b286a7f |
Очікувана вартість закупівлі
27`000.00 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь
Предмет закупівлі: № п/п Назва Од. виміру Кількість 1 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) Розмір S пара 2000 2 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) Розмір М пара 4500 3 Рукавички оглядові латексні (нестерильні, без пудри, хлоровані, текстуровані) Розмір L пара 3500 4 Рукавички хірургічні "подвійні" стерильні, (нітрилові, без пудри, 1 пара та латексні, з пудрою, 1 пара) Розмір 7,5 пара 50 2. Очікувана вартість предмета закупівлі : 27 000,00 гривень. 3 . Мінімальний крок пониження ціни– 1 % 4. Строк поставки товару: Протягом п’яти робочих днів після заявки замовника (в електронному або паперовому вигляді). 5. Місце поставки товару: 02002 ,м. Київ вул. Митрополита Андрея Шептицького,5, кабінет №111 6. Умови поставки товарів: Доставка товару, заважувально-розвантажувальні роботи виконуються транспортом постачальника чи транспортом перевізника за рахунок постачальника. 7. Умови розрахунків: Розрахунки проводяться відповідно до пред’явленого Виконавцем (Учасником) рахунку та після підписання Замовником накладної про отримання товару. Вид розрахунків – безготівковий . 8. Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження 8.1. Учасник на етапі «Очікування пропозицій» до початку аукціону повинен надати в електронному (сканованому) вигляді документи наведені нижче. Для ідентифікації документа скановані файли називати скорочено по імені документу. Кожний документ можна надавати окремо. 8.2. Статут або витяг зі Статуту (перша сторінка, сторінка(и) з переліком видів діяльності підприємства, сторінка(и) щодо повноважень директора та загальних зборів (акціонерів та /або учасників) та остання сторінка. (За наявності); 8.3. Копію свідоцтва про державну реєстрацію або витяг/виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців; 8.4. Копія свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витягу з реєстру платників податку (у разі сплати учасником ПДВ), копія свідоцтва про право сплати єдиного податку або витягу з Реєстру платників єдиного податку (у разі сплати учасником єдиного податку), копія довідки про взяття на облік платника податків (4-ОПП) (у разі наявності); 8.7. Свідоцтво про державну реєстрацію товарів; 8.8. Висновок СЕС (за наявності); 8.9.Сертифікат якості на товар; 8.10.Декларація про відповідність. 8.11. Інші документи, які Учасник відбору вважає за доцільним надати у складі своєї пропозиції. 8.12.Термін придатності товарів – не менше 24 місяці від дати виготовлення. 9. Додаткова інформація: 9.1. Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, надає замовнику копії всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином. 9.2. У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником на момент проведення оцінки (яка відбувається у строк не більше ніж 3 робочі дні після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника 9.3. Замовник відхиляє пропозицію, у разі якщо товар не відповідає технічним вимогам Замовника МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Загальні вимоги: 1.Товар, запропонований Учасником, повинен відповідати медико – технічним вимогам, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку . Відповідність технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку, повинна бути обов’язково підтверджена посиланням на відповідні розділи, та/або сторінку(и) технічного документу виробника (експлуатаційної документації: настанови (інструкції) з експлуатації (застосування), українською, або російською мовами) в якому міститься ця інформація разом з додаванням завірених його копій. Підтвердження відповідності технічних характеристик, запропонованого Учасником товару, встановленим в Технічній специфікації (опис предмета закупівлі), викладеній у даному додатку, надається Учасником у формі заповнених таблиць наведених нижче. 2. Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Тендерною документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Медико-технічні вимоги 1. Рукавички оглядові латексні нестерильні, неприпудрені - розмір S – 2000 пар - розмір M – 4500 пар - розмір L – 3500 пар № Технічна вимога замовника Відповідність (так/ні) 1 Рукавички оглядові латексні нестерильні, неприпудрені 2 Повинні використовуватись для захисту рук медичного персоналу від інфекцій. 3 Повинні бути виготовлені з матеріалу – латекс. 4 Повинні мати валик на манжеті . 5 Повинні бути без пудри. 6 Повинні мати текстуровану поверхню долонь та пальців. 7 Повинні мати довжину, не менше 24,5 см 8 Повинні мати товщину, не менше 0,09 мм. 9 Повинні мати розміри: - малий (S), - середній (М,) - великий (L), 10 Повинні бути не стерильними. 11 Повинні бути одноразового використання. 12 Повинні мати упакування по 50 пар. 2. Рукавички хірургічні стерильні, подвійні - розмір 7,5 – 50 пар № Технічна вимога замовника Відповідність (так/ні) Рукавички хірургічні стерильні, подвійні 1 Повинні використовуватись для високого ступеню захисту рук медичного персоналу від інфекцій під час хірургічних втручань. 2 Повинні складатись з двох пар рукавичок різного матеріалу виготовлення та забарвлення рукавичок. 3 Перша пара (що одягається на руку) повинна бути виготовлена з матеріалу нітрил, зеленого кольору, не повинна викликати алергію, повинна бути без пудри з внутрішньою поверхнею вкритою полімерами, що може одягатись на мокрі руки, текстурована, повинна мати довжину не менше 305 мм, повинна мати довжину в зоні пальців не менше 114мм, повинна мати товщину не менше 0,15 мм, повинна мати анатомічну форму (ліва та права). 4 Друга пара (що одягається поверх першої пари рукавичок) повинна бути виготовлена з матеріалу латекс, повинна бути з пудрою, текстурована, повинна мати довжину не менше 290 см, повинна мати товщину в зоні пальці та долоні не менше 0,22 мм , а в зоні манжети, не менше 0,18 мм, повинна мати анатомічну форму (ліва та права). 5 Повинна мати розмір 7,5. 6 Повинні бути стерильними, апірогенними та нетоксичними 7 Повинні бути для одноразового використання. 8 Повинні бути запаковані 2 пари в стерильну індивідуальну упаковку.
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" | |
Очікувана вартість закупівлі | 27`000.00 Гривня (з ПДВ) | |
Розмір мінімального кроку пониження ціни | 279.00 Гривня | |
Процедура закупівлі | Спрощені закупівлі | |
Метод оцінки тендерних пропозицій учасників | Оцінка тендерних пропозицій учасників за найменшою пропозицією |
Закупівля оголошена
20.07.18
Період уточнень
до 23.07.18
Подання пропозицій
до 25.07.18
Кваліфікація переможця
з 25.07.18
Пропозиції розглянуті
з 27.07.18
Завершена
07.08.18
Специфікація закупівлі
1) |
Закупівля рукавичок гумових медичних
Класифікація за ДК 021:2015: 19510000-4 - Гумові вироби
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27.07.2018 - 31.07.2018
|
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10050 пара
|
Тендерна документація
Проект договору
Істотні умови договору.doc
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2018 11:31
Версія документу від: 20.07.2018 11:31
ID: cc18c89ff9384662820c696a8eef5b80
|
|
Критерії прийнятності
Кваліфікаційні вимоги.docx
|
Завантажено в ЦБД Prozorro: 20.07.2018 11:31
Версія документу від: 20.07.2018 11:31
ID: 4180c87cb4ab4b838090e7e9b32a884b
|
Дати та строки
Завершення періоду уточнень | 23.07.2018 14:00 | |
Початок періоду прийому пропозицій | 24.07.2018 07:00 | |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій | 25.07.2018 10:00 | |
Дата початку аукціону | 26.07.2018 11:22 |
Закупівельник (Проводить закупівлю)
Найменування замовника | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код в ЄДРПОУ / ІПН | 26188952 |
Юридична адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття 25.07.2018 10:03
№
Учасник
Початкова пропозиція
Остаточна пропозиція
Документи пропозиції
Протокол розкриття
№
Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
ФОП Якунькін С.С.
Код ЄДРПОУ: 3034419230
26`940.00
Гривня з ПДВ
27.07.2018
10:09
Укладені договори
Номер договору
102
Дата підписання
31.07.2018
Дата початку дії
немає даних
Дата завершення дії
31.12.2018
Ціна договору
26`940.00 Гривня з ПДВ