Дата створення моніторингу 14.04.2021 16:43. Дата останього редагування моніторингу 06.05.2021 18:47
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
| ID моніторингу | UA-M-2021-04-14-000082 | |
| ID | a199d21684f84d2783f824723cbeafe6 |
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення.. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Моніторинг опубліковано
14.04.21
Порушення виявлені
ВИСНОВКИ
| Опис | За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, встановлено порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено. |
| Тип виявленого порушення | встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель, встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) |
| Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель | З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» та вчинення визначених частиною одинадцятою статті 29 Закону дій або вжиття заходів відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону (у разі не укладення договору за результатами тендеру) або шляхом (але не виключно) письмового звернення до ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, а також вжити заходів щодо врахування у подальшому норм пункту 9 частини другої статті 21 Закону при опублікуванні оголошення про проведення закупівлі. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. |
| Дата публікації | 27.04.2021 11:55 |
| Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі | Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 26 квітня 2021 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця тендеру. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Солонківської сільської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-03-12-000159-с); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА»; протокол квалiфiкації тендерної пропозиції від 05.04.2021; повідомлення про намір укласти договір від 05.04.2021; опубліковані переможцем тендеру документи та інформацію після аукціону на підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону. Відповідно до вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію про розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати). Проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до умов частини 2 розділу 3 тендерної документації Замовником вимагалося надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, розмір забезпечення – 25 000,00 грн, строк дії забезпечення –90 календарних днів починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Однак, на порушення вимог пункту 9 частини другої статті 21 Закону в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення відкритих торгів відсутня інформація про вид забезпечення тендерних пропозицій. Відповідно до вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, скановану копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником поребрика, бортових каменів, плит бетонних і тротуарних, щебню у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Також учасники повинні надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності технічним вимогам, у формі сертифікатів якості на поребрик, бортові камені, плити бетонні і тротуарні, щебінь та надати прайс (цінову пропозицію) на ці вищевказані вироби затверджений (ні) виробником чи його офіційним представником. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції надано скан-копію листа ТОВ «ОЗОН» від 22.03.2021 № 236/1 щодо підтвердження поставки каменів бетонних бортових, плит бетонних тротуарних та поребриків, цінової пропозиції ТОВ «ОЗОН» на вказану продукцію (від 22.03.2021 №236/2) за підписом директора вказаного товариства, а також сертифікатів відповідності на вироби бетонні тротуарні (сертифікат UA.1O210.000613-20) та вироби декоративні бетонні в асортименті (сертифікат UA.1O210.00611-20), відповідно до яких виробником вказаної продукції є ТОВ «ОЗОН». Водночас, учасником ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» у складі тендерної пропозиції щодо підтвердження можливості поставки щебеню надано лист ПП «Еталон-Трейд» (м. Червоноград Львівської області) від 24.03.2021 №03/21-6 та цінову пропозицію на щебінь від 24.03.2021 №03/21-7 за підписом директора ПП «Еталон-Трейд», тоді як згідно з наданими у складі пропозиції учасника сертифікатами відповідності № UA.1O207.004-20 та №UA.RSM.00075-19 виробниками щебеню є ТОВ «Новоград-Волинський КДЗ» (с. Сусли Новоград-Волинського району Житомирської області) та ТОВ «Селищанський гранітний кар’єр» (с Селище Сарненського району Рівненської області). У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» відсутні документи та інформація, у яких містяться відомості про те, чи є ПП «Еталон-Трейд» представником, дилером чи дистриб’ютором офіційно уповноваженим виробниками (ТОВ «Новоград-Волинський КДЗ» та ТОВ «Селищанський гранітний кар’єр») діяти від імені виробника. Отже, учасником ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА», при наданні підтвердження технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, не підтверджено можливості поставки щебеню саме виробником чи представником, дилером, дистриб’ютором, офіційно уповноваженим на це виробником, та не надано прайс (цінову пропозицію) на щебеневу продукцію, затверджену виробником чи його офіційним представником. Також, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, відповідно до вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Так, відповідно до визначень п.3.15 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 договірна ціна – кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами та обумовлена у договорі підряду. Відповідно до п.6.2.3 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених п.6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними проесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. В той же час, згідно з п.6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 загальновиробничі та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів). При цьому, відповідно до п.4.3 ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» (затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 27.08.2013 №405) визначено, що при визначенні загальновиробничих витрат у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядні організації визначають розрахунково-аналітичним методом кошти на: - заробітну плату працівників апарату управління відокремленими структурними підрозділами будівельної організації та лінійного персоналу, з урахуванням структурного складу організації та рівня заробітної плати, що планується отримати на об'єкті замовлення (показник I блоку ЗВВ); - покриття решти статей ЗВВ, виходячи з витрат попереднього звітного періоду за цими статтями, з урахуванням потужності організації та обсягу робіт, що пропонуються до виконання (показник III блоку ЗВВ). Також, п.4.3 ДСТУ-Н Б. Д.1.1-3:2013 визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативнорозрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Крім того, відповідно до п.5.3 ДСТУ-Н Б. Д.1.1-3:2013 у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів адміністративні витрати визначаються підрядником на підставі обґрунтованої їх величини і структури, яка склалася у цій організації за попередній звітний період. Для розрахунку показника адміністративних витрат необхідні дані про обґрунтовані адміністративні витрати, пов’язані з виконанням будівельних робіт, за даними бухгалтерського обліку за попередній звітний період, а також загальна нормативно-розрахункова трудомісткість виконаних робіт за всіма об’єктами за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Проте, моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» пояснювальної записки до договірної ціни загальновиробничі витрати у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково–аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам частині 6 розділу 3 тендерної документації. Також, моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» відсутній розрахунок показників I та III блоку ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам частини 6 розділу 3 тендерної документації. Аналогічно, проведеним моніторингом встановлено, що відповідно до наданої у складі тендерної пропозиції ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» пояснювальної записки до договірної ціни, адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усередненого показника Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013 та пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що не відповідає умовам частини 6 розділу 3 тендерної документації. Слід зазначити, що розрахунок №6, про який вказано у пояснювальній записці до договірної ціни та у розрахунку договірної ціни, у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» не надано. Відповідно до вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Таким чином, на порушення вимог пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА», яка не відповідала іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а визначено вказаного учасника переможцем та опубліковано 05.04.2021 повідомлення про намір укласти з ним договір. Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель. |
| Виявлено порушення (так/ні) | Так |
| Дата створення | 27.04.2021 11:55 |
| Документи |
Інформація про усунення порушень/відмову від усунення/причини не можливості усунення
| Опис | У відповідь на висновок про результати моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул.Винниченка в с.Солонка Пустомитівського району Львівської області (коригування)» (ДК 021:2015- 45000000-7 — 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) повідомляємо вам наступне: - Дана закупівля (UA-2021-03-12-011967-b) була оголошена 12 березня 2021 року. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій встановлено з гідно положень Закону України «Про публічні закупівлі» 29 березня 2021 00:00. Повідомляємо вам про те, що в період з дати оголошення закупівлі до кінцевого терміну подання пропозицій в електронному функціоналі майданчика dzo.com.ua, на якому працює замовник не було реалізовано можливості вказати будь яку іншу інформацію щодо забезпечення тендерних пропозицій, окрім розміру забезпечення тендерних пропозицій. Дану інформацію може перевірити кожен бажаючий, звернувшись до операторів технічної підтримки майданчика dzo.com.ua. З 16 квітня 2021 року спеціалістами даного електронного майданчика було внесено зміни та додано можливість заповнювати інформацію про вид забезпечення тендерних пропозицій. На підтвердження даної інформації надаємо посилання https://news.dzo.com.ua/instrukcziyi/pidkategoriya-instrukczij-1/yak-zapovnyuvaty-kvalifikaczijni-kryteriyi-zabezpechennya-tendernoyi-propozycziyi-ta-zabezpechennya-vykonannya-dogovoru-v-formi-ogoloshennya-pro-zakupivlyu/ на якому видно дату коли було внесено зміни в функціонал електронного майданчика. Крім того повідомляємо про те, що в примітках до оголошення про закупівлю вказано «Умови забезпечення цінових (тендерних) пропозицій визначені ч. 2 та ч. 3 Розділу 3 Тендерної документації». Поле примітки має обмежену кількість символів для заповнення, тому технічно неможливо прописати всю інформацію щодо забезпечення тендерних пропозицій. Саме в ч. 2 та ч. 3 Розділу 3 Тендерної документації міститься вся інформація щодо виду, розміру, умов, документів які необхідно надати та ін. що стосуються тендерного забезпечення. Відтак Замовник не може відповідати за побудову функціоналу ліцензованого електронного майданчика. - Відповідно до вимог частини 6 розділу 3 тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати, зокрема, скановану копію оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки учасником поребрика, бортових каменів, плит бетонних і тротуарних, щебню у кількості, та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Також учасники повинні надати у складі пропозиції документальне підтвердження відповідності технічним вимогам, у формі сертифікатів якості на поребрик, бортові камені, плити бетонні і тротуарні, щебінь та надати прайс (цінову пропозицію) на ці вищевказані вироби затверджений (ні) виробником чи його офіційним представником. Звертаємо вашу увагу на те, ні законодавство України у сфері публічних закупівель ні Тендерна документація не містить жодних вимог надавати документи на підтвердження статусу представника, дилера чи дистриб’ютора. Ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає чіткий і вичерпний перелік підстав для відхилення. Замовник не має права відхиляти Тендерну пропозицію учасника за ненадання документів, які не вимагалися Законом чи Тендерною документацією. Окрім того, повідомляємо що в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАЛТОМ УКРАЇНА" міститься документ «Прайс щебінь БАЛТОМ.pdf» сформований відповідно до вимог тендерної документації. Відтак, тендерна пропозиція відповідає вимогам Тендерної документації в цій частині. - Відповідно до вимог частини 6 Розділу 3 Тендерної документації Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: розрахунок договірної ціни та кошторис відповідно до ДСТУ Б Д. 1. 1-1: 2013. Зазначаємо про те, що розрахунок загальновиробничих витрат на стадії формування договірної ціни та проведенні взаєморозрахунків за виконанні роботи визначається ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва». Відповідно до параграфу 4.3. ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 показники для розрахунку загальновиробничих витрат, розраховані у складі договірної ціни на підставі обґрунтованої їх величини і структури, які склалися в цій організації за попередній звітний період, узгоджуються із замовником і застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. Усереднені показники загальновиробничих витрат, наведені в додатках Б і В ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 служать орієнтиром і можуть застосовуватися замовником для зіставлення загальновиробничих витрат, розрахованих в інвесторської кошторисної документації, з загальновиробничими витратами, розрахованими підрядною організацією при формуванні ціни пропозиції учасника конкурсних торгів, договірної ціни. Уточнення показників загальновиробничих витрат у процесі будівництва здійснюється у порядку, визначеному договором підряду. Крім того звертаємо вашу увагу на те, що до прийняття рішення про визначення учасника переможцем процедури закупівлі така інформація не може узгоджуватися із замовником, адже будуть порушені основні принципи здійснення публічних закупівель. Крім того, дані показники загальновиробничих витрат застосовуються при проведенні взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт. На етапі кваліфікації учасника немає ще ні жодних взаєморозрахунків ні виконаних робіт. При розрахунку договірної ціни загальновиробничі витрати (далі – ЗВВ) у складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно Додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково–аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації, оскільки розрахункові показники ЗВВ є більшими за усереднені показники що не порушує правил визначення вартості будівництва. В складі Тендерної документації міститься документ Додаток 6 - ВИМОГИ ЩОДО ФОРМУВАННЯ ВАРТОСТІ (ЦІНИ) ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ПЕРЕМОЖЦЯ ПРИВЕДЕНОЇ У ВІДПОВІДНІСТЬ ДО ПОКАЗНИКІВ ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ПРОВЕДЕНОГО АУКЦІОНУ ЗГІДНО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ. Згідно даного додатку документи, вказані в ньому надаються переможцем протягом строку для укладання договору, з метою можливості перевірки замовником правильності формування ціни пропозиції (договірної ціни) учасника, що в подальшому буде додатком до договору (без розрахунків). Дані документи не вважаються замовником частиною тендерної пропозиції, а є всього лиш додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників, зокрема, щоб впевнитись, що учасником було включено в ціну пропозиції усі роботи, передбачені в Технічній специфікації та перевірити правильність розрахунків відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Відповідно до даного додатку - Вартість (ціна) тендерної пропозиції повинна бути складена у форматі Договірної ціни, який наведений у додатку С «Правил визначення вартості будівництва» ДСТУ Б Д.1.1 -1- 2013. Показники для обчислення загальновиробничих витрат визначаються розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-кошторисної трудомісткості виконаних ремонтних робіт за той самий період за форми Кб-2в Актами приймання виконаних робіт, в межах показників, наведених ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва» з усіма змінами і доповненнями. Отже, згідно положень тендерної документації вимога щодо Показників для обчислення загальновиробничих витрат стосується Договірної ціни яку має подати учасник-переможець протягом строку для укладання договору і як чітко вказано не вважається замовником частиною тендерної пропозиції. Розрахунок показників I та III блоку ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт, згідно п. 13 Додатку 6 до Тендерної документації надається переможцем протягом строку для укладання договору та не є частиною тендерної пропозиції. Звертаємо вашу увагу на те, що Тендерна документація не містить вимог подати в складі тендерної пропозиції розрахунок показників I та III блоку ЗВВ на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт. Учасником ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усередненого показника Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період оскільки даний показник перевищує усереднений показник згідно Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013. Розрахунок №6 це фактично розрахунок ЗВВ. А відповідно до ДОДАТКУ 6 до Тендерної документації документи, вказані в ньому надаються переможцем протягом строку для укладання договору, з метою можливості перевірки замовником правильності формування ціни пропозиції (договірної ціни) учасника, що в подальшому буде додатком до договору (без розрахунків). Дані документи не вважаються замовником частиною тендерної пропозиції, а є всього лиш додатковою вимогою відповідно до законодавства, яку замовник має право ставити до учасників. Крім того, Тендерна документація не містить додаткових вимог подати в складі тендерної пропозиції Розрахунок №6. Звертаємо вашу увагу і на те, що на аукціоні Учасником ТОВ «БАЛТОМ УКРАЇНА» знизив ціну своєї тендерної пропозиції відносно стартової, відтак, розрахунки та сума, зазначена в договірній ціні та кошторисі поданих в складі тендерної пропозиції до аукціону вже не є актуальними та підлягатимуть перерахунку відповідно до нової ціни. На підставі всього вище викладеного ми заперечуємо положення висновку про результати моніторингу закупівлі, надаємо ґрунтовні роз’яснення та просимо взяти їх до уваги. З повагою. |
| Дата редагування | |
| Дата створення | 06.05.2021 18:19 |
| Документи |
РІШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ МОНІТОРИНГУ
| Опис підстав для здійснення моніторингу | ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.04.2021 № 252 Львів Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 14.04.2021 № 252. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-03-12-011967-b, 12.03.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК |
| Дата прийняття рішення про проведення моніторингу | 14.04.2021 00:00 |
| Дата публікації | 14.04.2021 16:48 |
| Дата створення | 14.04.2021 16:48 |
| Документи |
УЧАСНИКИ МОНІТОРИНГУ
Учасники моніторингу
| Назва організації | Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) |
| Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40479801 |
| Адреса організації | Ukraine, Львівська, Львів |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактна особа | Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) |
+38 (0 32) 297-02-35
|
irenya08@gmail.com |
Учасники моніторингу
| Назва організації | Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) |
| Ідентифікатор організації | UA-EDR: 40479801 |
| Адреса організації | Ukraine, Львівська, Львів |
| Роль | Співробітник Державної аудиторської служби України |
| Контактна особа | Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) |
+38 (0 32) 297-02-35
|
yarema.zakup@gmail.com |
Дати та терміни
| Період моніторингу | 14.04.2021 16:48 - 08.05.2021 00:00 | |
| Дата публікації висновку про результати | 27.04.2021 11:55 - 15.05.2021 00:00 |